'Πρόλογος '

429 24 0
                                    

'Μερικές φορές δεν φτάνει να ζητήσεις απλά μια συγγνώμη. Μερικές φορές τα λόγια μπορούν να " τσακίσουν " και να " διαλύσουν " ψυχές.
Να καταστρέψουν κάποιον άνθρωπο χωρίς να το θέλουν ° τις περισσότερες φορές.
Ίσως αυτό να γίνεται επειδή απλά δεν σκεφτόμαστε τι πάμε να πούμε και πως θα επηρεάσει τον άλλον. Αυτό όμως είναι πολύ κακό. Μήπως ρωτάς το γιατί; Εγώ νομίζεις θα σου πω; Μόνος σου να το ανακαλύψεις. Πρέπει να πληγώσεις και να πληγωθείς για να το καταλάβεις. Μέσα από τα λάθη μας μαθαίνουμε αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Μια παροιμία φυσικά λέει " Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει , κόκαλα τσακίζει ".
Κάτι παραπάνω ήξεραν κι οι παλιότεροι.'
Μερικές φορές αναρωτιέμαι κι εγώ η ίδια πως και σκέφτομαι και γράφω αυτά τα πράγματα.
Βέβαια όλα όσα γράφουμε έρχονται από προσωπικές εμπειρίες όσο κι αν θέλουμε να τις κρύψουμε. Από εμπειρίες και καταστάσεις που θέλουμε να κρύψουμε και να καταχωνιάσουμε βαθιά μέσα μας. Να μην τις μάθει κανείς.
Δεν είναι εύκολο βεβαια γιατί όλα διακρίνονται από ένα και μόνο βλέμμα. Αν κάτι σε βασανίζει ή σε προβληματίζει ή αν ακόμα σε κάνει χαρούμενο. Δεν μπορείς εύκολα να το κρύψεις.
Τώρα εσύ που το διαβάζεις θα σκεφτείς πως είμαι ένα νιάνιαρο και ' υποτιθεται ' πληγωμένο άτομο και πως θέλω να φανώ η έξυπνη, αυτή που θα δώσει λύση στα προβλήματα των υπολοίπων "σαλταρισμένων " και " προβληματικών " εφήβων που δεν έχουν κάπου αλλού να ξεσπάσουν.
Καμιά σχέση. Όσο και να μην το πιστεύεις κι εγώ έχω πληγωθεί. Σαν κι εσένα.
Μπορεί να μην ήταν κάποιος σοβαρός λόγος σαν τον δικό σου.
Τουλάχιστον εγώ προσπαθώ να το ξεπεράσω λέγοντας την ιστορία μου και στους άλλους.
Εσύ ; Τι θα κάνεις για να γιατρέψεις τις πληγές σου και να γεμίσεις το κενό;
Τίποτα. Αυτό ακριβώς. Απλώς θα κάθεσαι και θα κλαις την μοίρα σου για τα όσα σου συμβαίνουν.
Πολύ πιο σωστός και σοβαρός τρόπος. Μπράβο.
Τώρα λοιπόν κάτσε και άκου.
Δεν θα χάσεις...

( αυτή επάνω είναι η Ελένη )

"It's Our Case Darling" Where stories live. Discover now