39.

121 23 4
                                    

Tyler spanikáril. Celé telo mu stŕplo, pozdĺž chrbtice cítil mravčenie a do končekov prstov sa mu zabodávali desiatky neviditeľných ihiel.
Pokúsil sa pevnejšie zovrieť volant a zavolať na Josha, no nešlo to.
Myslíš, že sa ma môžeš len tak zbaviť?
Tyler ho cítil v každej molekule svojho bytia. Zrak sa mu rozostril a myseľ zahmlila. Opäť ho ovládal.
Kedy si začal byť taký naivný? Pár pekných slovíčok predsa nikdy nič neznamenalo.
Tyler sa s ním zúfalo snažil bojovať, no čím viac mu odporoval, tým viac ho tieň pohlcoval.
Kam si vôbec myslíš, že idete? Utekáte spolu z mesta, od svojich životov, len tak, bez ničoho, ako v nejakom hlúpom filme... a čo potom? Snáď vieš, že sa budete musieť vrátiť.
Uvedomil si, že viac nie je vo svojom tele. Sedel vzadu, za sedadlom vodiča, na ktorom sa nejasne črtala jeho tmavá silueta. Pozrel na Josha.
Žiješ na dlh, zabudol si? Strhni ten volant, hneď teraz. Nádherne patetické, zomrieť spolu. Vidíš tie svetlá pred nami? To je tvoja cesta von.
Tyler si naozaj všimol pomaly sa blížiace svetlá oproti idúceho auta. Srdce mu zamrelo, keď si uvedomil, že ruky, ktoré mu nepatria, točia volantom do protismeru.
"Ak zomriem, zomrieš so mnou!" zvolal protestne, márne sa pokúšajúc prevziať kontrolu.
O to ti predsa ide, nie?
Joshova ruka sa pomaly načahovala za volantom, Tyler mu pozrel do tváre.
Takto to nemôže skončiť. Ak mu aj bolo jedno, ako to dopadne pre neho, nemohol dovoliť, aby so sebou zobral aj Josha.
Nie si nikto, Tyler. Nezáleží na tebe. 
"To ty," Tyler sa ozval takmer nečujne, no s každým slovom jeho hlas naberal na sile, "ty si tá časť zo mňa, čo nič neznamená. Ty si paranoja, sklamanie, depresia a neistota."
Cítil zmenu. Teraz už kričal. Pľúca sa plnili ohňom, vydychovali túžbu. Počul ozvenu svojho srdca, hlasnú a náhlivú. Žije, ešte stále žije.
"Ty nie si ja!"
Tyler pocítil Joshovu ruku na svojej, ťahajúcu volant. Uvedomil si, ako  nohou tlačí na plyn. Do očí mu zažiarili svetlá prichádzajúceho auta.
A v poslednej sekunde, kým sa čas vrátil do normálu, s jediným úderom srdca, strhol volant.

Hometown // Joshler ✓Where stories live. Discover now