Tak jak bych začala.
Můj život není dvakrát moc lehký. Být princezna a budoucí královna Asgardu je opravdu dřina zvlášť když máte otce, krerý je bohem hromů a blesků a absolutně se o vás nezajímá a má jen svoji vlastní hlavu. No a matka Jane. Ta mi pomáhá s tím, že si den co den promlouvá s otcem, aby nebyl na mě tak přísný a daroval mi i tochu lásky a pochopení, ale marně otec si trvá na svém. A pak tu je ještě můj strýc Loki. Každý asi Lokiho znáte jako toho nelítostného a lstivého boha, ale od té doby co jsem se narodila, to je už nějaký ten pátek, tak se úplně změnil. Vlastně se změnil, tak, že ho beru jako by byl on můj otec. Trávím s ním veškerý svůj čas a neřeším vůbec nic. Jako kdybych s ním byla někde, kde neexistuje čas a mohla si odevšeho odpočinout.
Ale teď spátky ke mě:
Mé jméno je Kate Thorsdottir.
Je mi 19 let.
Nenávidím svého otce, ale zase "miluju"svého strýce. ( ehm všichni jsme pochopili 😅) Nejradši bych vypadla z Asgardu a žila na Midgardu, ale nemohu.
Jsem dcera Thora Ódinsona, boha hromů a blesků a Jane Fosterové. Vnučka Všeotce a bývalého krále Ódina a bývalé královny Frigy. A nevlastní neteř Lokiho Laufeysona.
Jsem polobohyně. Otec je bůh a matka Midgarďanka (smrtelnice).
Umím hrát na: klavír, lyru, housle, kytaru.
Jsem knihomol stejně jako můj strýc.
Podle všech umím božský zpívat, ale já si to nemyslím. A nebo je to přece jenom pravda?
Už od malička jsem byla učena jak bojovat. A umím bojovat s: dýkama mečema, nožema a různými jinými zbraněmi.
Zatím bojuju jen s otcem a on vyhrává a já prohrávám.
Nechodila jsem do normální školy jako ostatní děti na Asgardu, ale měla jsem domácí školu.
Ráda se jen tak procházím v paláci , královské zahradě a pročišťuju si hlavu.
Moje nejoblíbenější místa jsou: královská zahrada, knihovna a moje komnata.
Umím zvednout Mjölnir jako můj otec.
Od svých 16 let jsem členkou týmu Avengers jako můj otec.
Nejvíce z Avenders si rozumím s: Kapitánem Amerikou, Natashou Romanffovou, Tonym Starkem, Clintem, Brucem. No prostě se všema kromě mého otce.
Když jsem na Mitgardu (což se stává hodně málo), tak zamířím k Tonymu domů zalezu si do jeho pracovny a několik hodin si tam vydržím povídat s Jarvisem.Tak a to by bylo vše co jste se o mě dozvěděli.
Mám tu pro vás nový příběh. Tentokrát je inspirovaný filmama Thor, Avengers no prostě všema filmama od Studia Marvel.
A chtěla bych se omluvit těm co májí rádi Thora za to, že se v tomto příběhu chová jako kdyby on byl Loki. Opravdu se moc omlouvám.
Já jsem nad tímto příběhem přemýšlela už 2 roky jestli ho napíšu a nebo ne. A vidíte tak nakonec jsem ho začala psát.
A doufám, že se vám bude líbit. Hlasujte komentujte.
See you 💕Kate💕
ČTEŠ
Pochop mě!
FantasyPředstavte si život mladinké princezny a budoucí královny Asgardu, která se chce zřeknout svého osudu. Ke všemu má otce, kterého absolutně nezajímá jen z ní chce udělat sebe, ale ona to nechce. Také ke všemu její otec vykázal jejího dlouhodobého kam...