Прицелът й не бе съвсем точен и първата огнена топка пропусна Дъск. Втората обаче летеше право към целта си, ала Венгос се отдръпна в последния момент. Беше бърз. Може би по-бърз от Скълдъгъри.
— Каин — изръмжа той.
— Бягай! — извика Чайна и Валкирия се подчини. Вече бе в коридора, преди да погледне назад за пръв път. Чайна махна с ръка и входната врата се затвори с трясък.
Валкирия слизаше по стълбите, когато нещо я сграбчи за глезена и тя почти падна. Продължи, но хвърли поглед назад и видя как една ръка изчезва в стълбището. Стигна вторият етаж, удари се в стената и продължи надолу. Една от стените на долния етаж се пропука и срина, а от нея изскочи мъжът с очилата. Валкирия стисна перилата и скочи с двата крака напред, използвайки инерцията, за да придаде повече сила на ритника. Ботушите й го удариха в гърдите и той шумно се блъсна в стената и отскочи от нея.
На първия етаж Валкирия почти се спъна в собствените си крака, а непознатият още я гонеше. Взе последните няколко стъпала със скок и излезе на улицата. Коли и минувачи. Твърде много невинни, които можеха да се озоват в центъра на битка, в която биха били беззащитни. Валкирия се скри в една от алейките до кооперацията, тясна и сенчеста. От другата страна имаше по-тих път.
Преследвачът й неумолимо съкращаваше разстоянието между тях. Момичето едва смогваше да поддържа дистанция.
Внезапно тя спря и клекна, онзи се спъна в нея и полетя напред. Очилата му изхвърчаха. Когато обърна глава към нея, Валкирия видя, че вместо очи има две малки черни дупки. Тя стана и тичешком се върна по пътя, от който бе дошла. Пет крачки преди улицата, земята пред момичето експлодира и мъжът изскочи от нея. Валкирия падна, тръсна глава, за да се отърве от посипалата се върху нея пръст.
— Не разбирам за какво е тупурдията — каза той. Беше американец и завалваше думите по южняшки. — Ти си малко момиче.
Валкирия щракна с пръсти, но той удари ръката й преди пламъкът да се събере в нея. Нещо студено и остро я докосна по гърлото.
— Не опитвай това отново — каза мъжът. Държеше бръснач с дървена дръжка с инициали Б. Р. С. Отсреща, паркиран на тротоара на тихата улица, бе черен мотоциклет. Мотоциклетът на Танит.
Една сбръчкана старица с развалени зъби влезе в алейката, но веднага се обърна и побърза да се махне.