45.peatükk

885 61 1
                                    

"Kas sa kavatsed mulle öelda ka kuhu me lähme?". Pärisin ärevalt Niallilt.

"Delany, sa oled nii kannatamatu", vastas Niall mulle naerdes.

"Vabandust, ma olen lihtsalt ärevil". Sõnasin talle vaikselt ning kerge punetus ilmus mu näole. Niall asetas oma käe minu käe peale ning silitas seda, õrnalt.

"Hei sina, vaata ikka teele, mitte ära silita mu kätt siin" sõnasin talle naljana. Ta tõmbas oma käe ära ning asetas selle tagasi roolile, siis näitas mulle keelt. Lõpuks jõudsime me kuskile linnakesse, kus ma varem käinud ei olnud. Linnatulekesed helkisid õrnalt ning linn oli pool pime. Inimesed vudisid tänavatel ning jooksid üle tee. Kuhu kohta kõikidel nii kiire on? Niall parkis tee äärde, astus autoast välja ning avas mulle ukse.

"Palun, teie Madam", sõnas ta ametlikult. Andsin talle kerge müksu vastu õlga ning naersin. Ta haaras mu käest kinni ning mu keha läbisid värinad. Niall jäi seisma ning näitas näpuga ühe pubi poole. Alguses krimpsutasin natuke kulme, aga siis juhtis ta mu sisse.

Vaatepilt oli lahe. Kõik oli nii vingelt dekoreeritud. Mõnusalt hubane, nurgadiivanid, diivanite ees olid vaibad, küünlad põlesid igal pool ja seintel rippusid uhked maalid. Raadiost tuli vaikselt muusikat ning Niall juhtis mind ühe väiksema lauani. Istusime maha.

"Tere tulemast ühte parimasse pubisse, kogu Inglismaal", sõnas Niall tähtsalt.

"Eks me vaata, kui head toidud siin on", sõnasin talle vastu. Siis kõndis meie laua juurde üks väiksemat kasvu naine, uhkelt riides, põll ees ning tema vasakul käel oli tatokas. Võib nii öelda, et toitu tellisime me ikka uhkelt ja ohtralt. Igasuguseid praade, snäkse, magustoite, smuutisid, aga selle eest, oli kõik jummalast odav.

**

"Aghh mu kõht lõhkeb varsti" lausin Niallile ning lasin ennast natuke paremasse asendisse.

"Haha, see pole veel kõik, õige pea, peaks siin mingisugune bänd laulma hakkama. See on iga nädalavahetus nii, et siin käib mõni uus bänd või laulja. Paljudest neist on saanud juba maailma kuulsad, isegi Beatlesid alustasid siit."

"Seda bändi tahaks küll kuulata" sõnasin rõõmsalt. Ja õigepea astuski lavale selline noorte poistebänd. Niall tiris mind lava ette ning me tantsisime. Hiljem liitus meiega veel palju inimesi ning kõik hõiskasid koguaeg kaasa ning tantsisid täie hooga. Vahepeal lendas mulle otsa veel mõni purjus mees.

**

"NIALL, sa teed nalja mulle?!!" karjusin..sositasin.

"EI tee, usu mind, kõik on kontrolli all, ära karda"

"Niall sa oled hull, mina ei tule" jonnisin vastu.

"JAh tuled küll, usu mind see on lahe ja midagi hullu ei juhtu, ma olen varem ka siin käinud"

"Oi milline badass sa nüüd oled"

"Cmoon, palun DEl, minu rõõmuks, ma kaitsen sind"

"Ega sa mind ennem rahule ei jäta eks, kui ma sinna sinuga tulen?"

"EI jäta, kui sa veel kaua jonnid siis pean vist hakkama muid asju sinu peal rakendama" sõnas ta muheda näoga nind tegi mulle silma. Kell on 10 õhtul ja Niall tahab minuga loomaaeda minna. Seal pole mitte kedagi, no peale loomade. Niall avas võtmega värava.

"Kust kurat sa...?"

"ÄRa küsi, pikk jutt". Noogutasin ning panin oma suu kinni. Niall juhatas mind sisse ning keeras värava uuesi lukku, haaras mul käest kinni ning edasi kõndsime me mööda loomaaeda ning vahtisime nii palju loomi, kui neid õues oli.

"Ooh Niall, vaata seal on panda" hüüdsin rõõmust. Niall naeris selle peale ning juhatas mind neile lähemale.

"Oi kui nunnud nad on, no sa vaata neid, nii pehmed ja karvased ja ..ja sõnu pole kui armsad nad on" laususin ma Niallile, beebihäälega.

"Me jään ikkagi koaalade juurde, nemad on armsamad"

"Midaa?Koaalad ja armsamad, sa ei saa neid võrreldagi!" sõnasin ma Niallile vastu.

"Ega pandadel midagi viga pole, lihtsalt mulle meeldivad koaalad rohkem"

"Sa just alandasid oma skoori". Selle peale ta ainult naeris. Jalutasime veel natuke aega ringi, kuni hakkas juba jahedaks minema. Hakkasin vaikselt värisema ning kananahk tuli ihule. Niall märkas seda ning tõmbas mind, enda külje alla.

"Äkki lähme tagasi, kell on juba palju, su ema hakkab muretsema"

"Ahh, mis teil kõikidel nende emadega on?" küsisin vingudes.

"Mis mõttes "teil"?"

"Ahh jaa ma ei rääkinudki sulle. Ma nägin eile Liamit. Noh ma ei saanu öösel magada ning ma läksin ennuga jalutama. Jõudsin kuhugi parki välja ja nägin seal Liamit, kiigu peal istumas. Noh siis me rääkisime ja ta sai teada, et meil on kohting ning oli selle üle väga õnnelik, samuti rääkis ta mulle oma murest ja siis me kõndisime koju"

"Pole teda ammu näinud ja, kas ta tuleb varsti tagasi kooli?"

"Jaa, peaks tulema, järgmisest nädalast vist" ja siis ma haigutasin ning Niall naeris selle peale.

"Tule, viime su koju, muidu jääd sa veel püstijalu ka magama" ütles Niall itsitades.

**

"Del...Delany...DEl" kuulsin kedagi oma nime hüüdmas ning järgmine hetk tundsin kellegi huuli oma põsel. Võptasin ning lasin oma suult vaikse karje.

"Rahu, see olen ju kõigest mina", sõnas Niall rahulikult.

"Ohh thank god, ma mõtlesin et mind hakatakse siin veel reipima ka, kus kohas me oleme?"

"Sinu maja ees" vastas ta naerdes. Eemaldasin turvavöö ja ajasin ennast autost välja ning siis ringutasin ennast mõnusalt. Niall kõndis ümber auto minu poole.

"Aitäh sulle, see oli väga tore kohting" sõnasin Niallile.

"Aitäh sulle, et sa minuga vastu pidasid" vastas ta mulle naerdes. Järgmisel hetkel tundsin kellegi huuli enda omal. See oli lühike suudlus.

"Head ööd, Del" sõnas Niall vaikselt.

"Head ööd, Ni" ning tegin talle põsele veel viimase musi ning kõndisin ukse poole. Vaatasin kuidas Niall enda hoovi keeras ning keerasin maja ukse vaikselt lahti ja hiilisin sisse.

"MA TEADSIN SEDA!!" hüüdis keegi nurga tagant välja hüpates. Ma ehmatasin ning hüppasin vaikselt õhku. See oli Niamh.

Miski pole enam samaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz