Autori sõnad

486 42 4
                                    

Hhah need kohe olid puudu 😃 Igastahes, ma lugesin oma kõige esimesi peatükke sellest raamatust ja PÜHA PEETRUS, kuidas te ikka vastu peate? Ma lihtsalt ei mõista, kuna need alguse peatükid on lihtsalt väga sitad, oleme siin nüüd ausad ja see, et te ikka neid loete ja vote nupukest vajutate on AMAZIIING!!! Samas ma tunnen taaskord, et mitte kellegile ei meeldi see lugu. Ärge küsige, miks ma nii tunnen, lihtsalt tunnen. Ja VABANDUST, et ma nii harva uue osa postitan, aga lihtsalt nii kiire on koguaeg ja vabaaega napib ning võib olla sellepärast, kaotan ma ka oma lugejiad. Ja mu ideed saavad vahepeal otsa ja siis ma olen omadega tupikus ja aju on kokku jooksnud ning siis ma jälle ei kirjuta pikka aega. JA KUIDAS kurat te minuga veel vastu peate?? Ma olen kuradi sitt autor, ütleks selle peale 😃 Aga tänud nendele, kes seda IKKA VEEL loevad ja vote nupukest vajutavad ning mõistavad mu muresid ja probleeme. Musi teile 😘. Võite oma sõbrakestega ka seda lugu jagada, tãhendaks väga palju. JA kui teil mingeid küsimusi on, ükskõik mille kohta, siis küsige julgelt, ma ei hammusta. Hoopis vastupidi- ma armastaks teid lähemalt tundma õppida ja teiga suhelda. Ja kui te selle pika, mõtetu joru, nüüd läbi loete, olete küll medalit väärt 😃 Tänud, et minuga vastu peate. Avaldage arvamust JA MIS TE ARVATE, MIS VÕIKS SIIN JUTUS EDASI JUHTUDA? Avaldage arvamust, pakkuge ideid, kõik uksed on valla. Okei, ma nüüd parem jään vait, selline tunne nagu räägiks iseendaga :( . Nautige vaheaega, mu inglid. Hhha ja see pilt 😃😃 Ütleb rohkem kui tuhat sõna....

Miski pole enam samaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu