46.peatükk

808 69 3
                                    

Eelmises peatükkis:

"MA TEADSIN SEDA" hüüdis keegi nurga tagant välja hüpates. MA ehmatasin ning hüppasin vaikselt õhku. See oli niamh.

Selles peatükkis:

"Kurat sa ehmatad niimoodi?" küsisin vihaselt, diivani poole kõndides.

"Sest sind on tore ehmatada"

"Mmm...okei siis" sõnasin talle ning langetasin oma pepu rahulikult pehmele diivanile ning lasin välja raske ning valju ohke.

"Nii..?" küsis Niamh. Vaatasin talle kulmu krimpsutades otsa, sest tol hetkel ma tõesti ei mõistnud mida ta jälle tahtis.

"Mis nii?" küsisin segaduses.

"Ahh ära mängi lolli Delany, sa tead väga hästi millest ma räägin" sõnas ta ning saatis mulle pedonaeratuse. Ohh jah.

"Nii et sa nägid jah?"

"No see polnud plaanis, aga see juhtus nii jah"

"JA kui palju sa nägid?"

"No sellest saadik kuidas te ila panite, punastasite, uuesti ila panite ja lahku kõndisite" sõnas Niamh, pooleldi naerukrampides juba.

"JÄTA!", lõin talle kõvasti vastu õlga ning ta jäi kohe vait. Vaatasin talle kurjalt otsa.

"Okei okei, vabadndust, suudlesite..on parem?". Noogutasin.

"Nii, räägid mulle ka siis või, et mis juhtus ja mis kuradi ajast te käite?" Mõtlesin hoolikalt mida Niamhile rääkida, et midagi ülearut välja ei räägiks.

"No, kõigepealt me olime lihtsalt head sõbrad ja siis oli üks hetk..mhm..üks hetk ja siis me tegime musi, musi Niamh ja siis järgmine hetk kutsus ta mu välja ja nüüd me käisime kohtingul, kui nii saab öelda" sõnasin Niamhile ning põsed hakkasid õhetama.

"Ja millal see juhtus, see et ta su välja kutsus?" küsis Niamh,meelitavalt.

"Jõululaupäeval" sõnasin vaikselt ning hakkasin veel rohkem punastama.

"Oi, kui nunnu, vot see poiss mulle meeldib"

"Aghh, sa oled nagu vanaema juba"

"Ei, tegelikult ka, Niall on lahe vend, tead, sul, mu õde on ikka sajaga vedanud, nii et vaata et sa seda kuidagi auku ei keera, eks ole. See tüüp on hoidmist väärt ja nüüd ma kõlasin tõesti nagu vanaema. Igastahes, sa saad küll mu pointist aru ning pealegi, mulle ei mahu ikka veel pähe kuidas mu õde sai endale ennem poisi kui mina endale tüdruku" sõnas ta ning naeris. Tõusis diivanilt püsti, sasis mu pead ning jalutas minema, väike muie näol. Ohh jah. Istusin veel natuke aega diivanil ning Enn seadis ennast mõnusalt minu kõrvale sisse. Silitasin teda natuke aega ning läksin ka siis üles.

Miski pole enam samaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin