Pjeset qe nga pjesa e sotshme e ne vijim do te permbajne skena/fjale/momente +18 dhe psikologjikisht te renduara.
Lexoni librin me vetedijen dhe pergjegjesine tuaj te plote!!!
Ishte e coroditur dhe teper e perhumbur ne nje erresire skllaveruese per te. Ndiente dhimbje koke qe e mbanin me qindra kilometra larg zerave qe vetvetiu i godisnin veshin,por qe nuk mund t'i perceptonte dot.
Here-here ndiente disa prekje te athta ne floket,gjoksin e kembet e saj. Nuk mund te kuptonte asgje. Te ishte ne ndonje nga ato makthet ku nuk zgjohesh dot valle?
Me kalimin e kohes situata po behej me e qarte. Erresira e zymte sa vinte e i largohej duke ia lene vendit nje dhimbje me te madhe koke.
Sapo hapi syte, leshoi nje pasthirrme te thelle per te nxjerre sadopak dhimbjen dhe paqartesine qe kishte. Menjehere u has me fytyren e nje djaloshi dhe pasi e vereu per rreth nje minute kujtoi se ishte djaloshi qe do e merrte ne pune, pra pronari i lokalit. Iu kujtua se nuk ishte ndiere mire dhe do e conte ne shtepi, mirepo e kishte gjetur veten te shtrire ne shtratin e nje dhome te vogel ngjyre qumeshti ne te cilen nuk ndodhej asgje tjeter perpos shtratit ne te cilin ajo ndodhej.
Me pas kuptoi se nga i kishin erdhur prekjet qe i dukeshin aq te largeta. Pa se duart e tij kishin ngritur fustanin e zi qe kishte veshur per te impresionuar pronarin e saj te ardhshem. Ato duar te felliqura per te, po krijonin rrathe te vegjel mbi lekuren e lakuriqte te kembeve te saj dhe kete veprim te shemtuar e shoqeronte me buzeqeshje te vogle e kafshonte lehtas buzes,sepse nje zot e di cpo bluante ne koken e tij.
Menjehere u kthjellua dhe mblodhi kembet duke bertitur me sa kishte ne koke. Zemra filloi t'i rrihte si e cmendur teksa shikonte nenqeshjet djallezore qe djaloshi i leshonte.
-Cfare...Cfare dreqin ben?-arriti te belbezonte keto fjale me gjithe friken qe po ndiente ne ato caste.
-E di qe eksitohesh shpejt virgjereshe e vogel,por duro se eshte dhe pjesa e kenaqesise.
Keto fjale ia hoqen edhe me teper cehren e fytyres. Nga e dinte ai qe ajo ishte...Dreq! Po sikur t'i kishin bere dicka?
-Cfare dreqin me ke bere ? Si e di ti ? Me ler te qete...Me co menjehere ne shtepi.
-Nuk te kam bere asgje dhe per pak kohe,se virgjereshat kushtojne shume. Normal qe e di, pse cfare mendon ti se bera une deri tani, kenaqa pakez vezhgimin dhe kerkesa juaj nuk plotesohet zonjushe. Harrove kush eshte pronari?!
-Kushtojne?! Cfare thua?! Kush je ti? Do lajmeroj policine. Halla...Ajo duhet ta kete bere tashme dhe ti je i dyshuari kryesor.
-Nuk jam une se isha une ai qe i dhashe lajmin e humbjes tende halles. Ke rreth 3 dite larg shtepise dhe une shkova te ankohesha se pse punojesja ime nuk ishte paraqitur ne pune. Keq!! Keq, te shikoje sesi ra pa ndjenja halla jote.
-Kafshe! Cfare dreqin po brockullet? Do te te shqyej te gjalle!
-Kam frike se po ngaterron poziten,- ishin fjalet e tij te fundit para se t'i kapte duart dhe te kercente siper trupit te saj. Ngjeshi buzet e tij me te sajat duke i vjedhur keshtu puthjen e pare...Ne ato momente lotet e saj lagen fytyren e brishte...Ishin ca lot te nxehte qe po nxirrnin gjithe dhimbjen mbytese qe po e pushtonte. E ndihej kaq e dobet para atij krimineli te felliqur, ndihej kaq bosh, kaq pa shprese e po i shemtohej vetja kur shikonte sesi ai prekte trupin e saj duke qeshur me veten e tij.
Qante me ngasherim e bertiste per ndihme, derisa u degjua nje kercitje dere. Menjehere ai u ngrit nga ajo duke ia ulur fustanin e shkoi drejt burrit qe hyri ne dhome. Nderkohe qe lotet e saj nuk kishin te sosur, lutej me vete qe ky makth te merrte fund, lutej qe personi qe hyri ne dhome ta shpetonte, te ishte njeri.
-Vaffanculo!- bertiti i xhindosur djali rreth te 30 qe kishte hyre ne dhome. Kuptoi se ishte italian duke qene se kishte qene nje adhuruese e gjuhes italiane dhe e kishte mesuar me pasion ne shkolle.
-Scusi signore. Ajo eshte e mire si dreqi!- ia ktheu menjehere tjetri duke qendruar me syte e ulur.
-Qenka e mire,posi more betohu.Qepe ! Qendroni larg virgjereshes sime. Te mos guxoje asnje rob zoti ta preke me dore, se ia keput duart, me dore e po guxuar ta prekni me dicka tjeter do ua pres pallen e do ua var ne balle.
Ne ato momente ajo po ndihej edhe me e frikesuar. C'donte te thoshte ai me "virgjereshen time" ? Ajo nuk ishte e askujt...
-Merri parate dhe zhduku! Te gjithe ju shqiptaret jeni ca kolopuco qe eksitoheni nga dy shale te lakuriqta.Shqiptar i qelbur! - i foli ai teksa i dha nje tufe te hollash ne dore dhe pa "pronarin" e saj te largohej duke mbetur vetem me te panjohurin.
-Shiko...Shiko! Nuk i ve faj Xhonit,-foli duke iu referuar djaloshit qe e kishte sjelle aty,- Qenke nje zonjushe e vertete dhe, per me teper e virgjer. Ti do te me japesh nje mal me para.
E ajo qendronte aty pa kuptuar asgje nga ato qe ai thoshte. E gjora! Ende nuk e kishte kuptuar se cpo behej me te... E gjora!! Ende nuk e kishte kuptuar cfare do perjetonte. E gjora!!! Ende nuk e kishte kuptuar se tashme fati i saj ishte sterosur, ishte ne duart e tyre...
-Kush je ti? Ku jam une ? Cfare doni nga une?! Perse me trajtoni keshtu?- arriti me ne fund te ngrihej ne kembe e t'i qendronte perballe atij duke gershetuar fjalet me lotet e saj. Kishte frike...Ne fund te fundit ishte thjesht nje adoleshente 17-vjecare.
-Pulcino! Ditke dhe italisht. Je ideale per kete pune. Ende nuk e ke kuptuar?
-Cfare te kuptoj?
-Qe sot e tutje ti je prona ime, je pula ime e arte. Je ne hotelin tim ku do te praktikosh dhe profesionin tend.
-Nuk jam prona e askujt te marrte djali! Dhe cfare dreqin po thua? Profesionin tim?!
-Mireseerdhe ne boten e prostitucionit ku fiton para nga kenaqesia. Prostitute e vogel, do te kesh sukses ne Itali...Do te behesh me fame, do te behesh nje nga kurvat me te famshme!- e la te habitur, e goditi me shpulle ne te pasmet e saj dhe u largua duke qeshur nga dhoma.
Po ajo?! E shokuar...Shpertheu ne nje vaj dergjes. Ne nje vaj te pajetuar me pare... Ajo...Nje prostitute?! Dreq! Cpo ndodhte me jeten e saj? Kush do e shpetonte ate? Ajo nuk kishte as familje qe te interesohej per te, nuk kishte vella e baba te benin namin per humbjen e saj. Kishte thjesht nje nene te gjore qe qendronte duke vajtuar per humbjen e dy femijeve te saj. Ajo dhe fati i saj! Gjithmone te zhytur ne makabren perveluese te erresires. Gjithmone duke u lutur per pak meshire dhe duke perfunduar te vdekur a te shpartalluar.
Cdo te ndodhte me te?!
YOU ARE READING
E Skllavëruara
Spiritual[+18] MATURE CONTENTED/SKENA PSIKOLOGJIKISHT TE RENDUARA/ LEXOJENI ME VETEDIJE TE PLOTE [COMPLETED] Ai u largua me fytyrën e shënjuar, me veshin e përgjysmuar,po ajo?! Ajo mbeti e shtrirë në shtrat, me trupin e mavijosur, me krahet e skuqura, e gja...