Aira sengaja mematikan diri seolah olah dirinya sedang tidur. Padahal lepas melakukan itu Aira hanya baring membelakangkan Remy dan termenung sampai ke pagi. Aira memejamkan matanya apabila terasa katil bergerak. Dia tahu kalau lelaki itu telah terjaga. Dia berpura pura seakan sedang lena tidur. Padahal sia tidak mahu melihat muka lelaki itu.
Remy terjaga dan melihat ke sebelah. Aira sedang tertidur. Dia duduk bersandar di kepala katil dan memandang tubuh Aira. Dengan takut takut dia menyentuh bahu Aira.
Tubuh Aira menegang apabila Remy menyentuhnya. Remy tahu kalau wanita itu berpura-pura. Masih terselit niat dihati nak mengenakan Aira. Dia mendekatkan dirinya ketelinga Aira. Dan saja bernafas di telinga Aira, supaya Aira makin tak tentu arah.
Aira merasakan kalau bahunya disentuh oleh lelaki itu. Dia tak dapat nak kawal perasaan nya. Jadinya tubuhnya menegang kerana marah.
Yang membuat Aira makin bertambah marah apabila dia mendengar lelaki itu berbisik di telinga nya. "Thanks sebab jadikan aku yang pertama. Aku tak akan lupakan apa yang jadi antara kita. Love you". Remy mengucup pipi Aira dan bangun meninggalkan Aira sendirian.
Aira langsung membuka mata apabila mendengar pintu telah tertutup. Kata kata yang Remy ucapkan menyakitkan hatinya. Digenggam dengan kuat selimut yang membalut badan nya. Dan ia melepaskan semua kesakitan kekesalan dengan tangisan.
Remy berdiri diluar pintu dan hanya tertunduk. Dirinya merasa bersalah kerana telah mengambil sesuatu yang bukan hak nya. Dia tak berniat nak melakukan Aira dengan cara seperti itu. Tapi dia dah tak dapat nak kawal perasaan marah nya. Dengan sikap keras kepala Aira yang tak ada sudahnya. Membuatkan diri nya makin hilang sabar.
"Menangislah sepuas hati kau, kalau itu boleh mengurangkan rasa sakit yang kau rasa".
Remy masuk ke dalam biliknya dan mandi. Dia harus pergi ke tempat kerja. Mungkin dengan cara itu dia boleh mengurangkan rasa bersalah nya terhadap Aira. Remy menutup mata dan membiarkan air shower membasahi dirinya.
Kejadian malam tadi bermain di mindanya. Setelah Aira mencabar-cabar dirinya dia menarik wanita itu lalu menciumnya.
Mencium bibir Aira membuatkan nafsu nya naik. Tanpa menunggu lama di terus menolak Aira ke katil. Tubuh Aira yang putih gebu itu membuatkan dirinya makin bernafsu.
Dicium setiap inci tubuh Aira dan dia juga meninggalkan jejak di setiap inci tubuh Aira. Saat dia cuba memasukkan kejantanan nya kedalam kewanitaan Aira, dia tahu kalau wanita itu takut. Remy tak akan berlembut, dia mahu Aira tahu kalau dirinya lah yang lebih berkuasa.Dihentak dengan kuat tanpa belas kasihan. "Arghhhh!!!". Remy tersenyum puas apabila wanita itu terjerit kerana sakit. Siapa suruh dia macam batu rasakan kau. Kata Remy dalam hati.
Setan apa yang merasuk dirinya malam tadi, dia menyentuh Aira berkali kali. Tidak peduli kalau Aira baru saja pecah dara. Melihat Aira makin tersiksa dan sakit membuatkan dirinya makin puas.
Setelah siap untuk pergi ke kerja Remy berjumpa dengan bibik dan memberitahu bibik. "Bik pastikan Aira makan dan pastikan dia menghabiskan semua makanannya dan jangan bagi Aira banyak bergerak kalau Aira demam. Saya dah sediakan ubat nanti bibik tolong bagi padanya".
Bibik mengerutkan dahi. Setahu wanita tua itu Aira hanya sakit di kaki tapi itupun dah berhari hari takkan baru sekarang nak demam. "Bik jangan lupa apa yang saya pesan. Saya nak pergi kerja ni".
Setelah memastikan kalau lelaki tak guna itu tiada Aira bangun untuk membersihkan diri. Aira berdiri dan berjalan. Baru dua langkah dia terus jatuh terduduk. Rasa sakit sangat di kewanitaan nya.
"Kau kene kuat Aira, jangan lemah macam ni". Aira berkata sendiri sambil menahan airmata yang mengalir. Dia cuba sekali lagi tetapi hasilnya tetap sama.
YOU ARE READING
Is It Love?
RomanceSiapa sangka kerana hutang Tengku Aira Ellyana boleh terperangkap ke dalam dunia gelap seorang lelaki.. Dan kemiripan wajah Aira Ellyana membuatkan Remy merasakan seperti melihat arwah isterinya yang telah meninggal. Sis tak pandai buat sinopsis...