part 11

10.6K 390 24
                                    

Tiap kali baca komen korang buat sis nak gelak. Dasyat lah korang ni. Dah update mintak update lagi dan lagi. Nasib idea sis ni mencurah2.. Tapi kalau selalu update nanti cepat lah cite ni tamat. Tak apa ke korang. 😆😆😆

Erry masuk ke dalam bilik Elly dirawat. Dipandang nya wajah wanita itu dengan hati serba salah. "Aku pikir waktu kita berpisah cuma aku seorang je yang terluka. Aku tak sangka kalau kau pun merasakan pekara yang sama. Setiap hari aku main dan tidur dengan perempuan sebab aku nak lupakan sakit yang ada".

"Aku tak sangka kau trauma dengan kereta. Aku suruh kau bawa kereta sebab aku nak rasakan kenangan kita dulu. Aku tak berniat nak buat kau macam ni".

"Aku janji akan cari Aira untuk kau. Aku akan tebus silap aku dengan mencarikan Aira buat kau". Lepas berkata begitu lelaki itu terus pergi dari situ. Dia tekad untuk mencari Aira, apapun yang bakalan dia hadapi dia bakalan tempuh.

Aira membuka matanya. Badan nya merasa lega dan tak panas macam tadi. Rasa segar sangat, senyuman Aira terus hilang apabila melihat Remy ada disebelahnya. Bukan itu sahaja tangan Remy ada diatas badan nya.

"Jantan tak guna ni kan tak sudah-sudah nak ambil kesempatan. Tak cukup ke dah buat aku macam ni". Aira menolak kasar tangan Remy ke tepi. Jadinya lelaki itu tersedar daripada tidurnya.

Remy yang mamai mamai melihat Aira disebelah sudah terjaga. Aira memandangnya dengan pandangan yang membunuh. "Macam demam kau, panas lagi tak badan kau". Selamba je Remy menyentuh leher Aira.

"Tak panas sangat macam tadi. Baguslah kau dah sihat sikit". Lega hati Remy apabila melihat wanita itu dah tak sakit.

"Bagus sebab apa. Ohh bagus sebab lepas ni boleh lah kau sentuh aku lagi dan lagi sampai memgandung kan". Remy kembali meniarap dan meletakkan kepala nya dibantal. Kepala nya dipusingkan ke arah Aira. Dia hanya memandang Aira dengan mata ngantuknya.

"Cakap je lah kalau kau tergoda dengan sentuhan aku. Dan kau rasa tak puas. Kalau kau nak aku boleh bagi. Sekarang pon boleh". Mendengar itu membuat Aira bertambah berang. Diambil nya bantal dibaling ke muka Remy.

Remy hanya tertawa melihat Aira yang marah. Seperti nya wanita itu dah sihat sepenuhnya. "Alahh buat-buat marah konon. Dalam hati berkobar kobar nak aku sentuh. Sentuh lah saya abang saya dah tak tahan". Remy membuat suara perempuan tengah berahi. Dan itu membuatkan Aira makin geli dan menyampaho

"Gila lah kau. Cakap dengan lelaki gila sex macam kau ni memang tak ada gunanya". Aira terus bangun dari katil dan hendak pergi ke bilik air. Baru saja beberapa langkah kepala nya terasa pusing.

Nasib Remy perasan, dia terus bangun dan sempat menyambut tubuh Aira. Kalau tak terbaring ke lantai lah perempuan itu. "Kenapa kepala aku pusing sangat". Aira berkata sambil mengurut kepala nya.

"Kau tu baru elok sakit. Yang pergi gatsl gatal bangun apasal. Nasib aku sempat sambut. Kalau tak ke lantai lah kau".

"Aku nak pergi tandas lah. Aku tak perlu pun bantuan kau".

"Ehh ehh berlagak nye kau. Dah sakit tapi masih nak berlagak. Kalau aku tahu tadi aku biarkan kau jatuh tergolek kat lantai. Dah tergolek tu elok aku pijak kan sekali. Biar padan muka kau. Dah sakit tak mampu nak jalan ada hati nak berlagak".

"Peduli apa aku, kau yang buat aku jadi macam ni. Kau yang kurung aku buat kaki aku patah. Pasal kau jugak aku demam. Pendek kata setiap kali ada kau hidup aku urmmmmm". Terbeliak mata Aira apabila Remy mencium nya. Di pukul pukul nya bahu Remy. Tapi lelaki itu tetap tidak mahu melepaskan ciuman, yang ada lelaki itu makin mendalamkan ciuman nya.

Setelah merasa hampir kehabisan nafas dia melepaskan ciuman. Aira tercungap cungap mengambil nafas sebanyak yang boleh. Setelah merasa nafas nya cukup dia terus melayangkan tangan nya untuk menampar Remy. Tetapi lelaki itu dengan cepat menangkap tangan Aira.

"Ada hati nak tampar aku ke. Kau tampar aku rogol kau kat sini. Kau membebel aku cium kau sampai pengsan. Mana kau nak".

"Kau memang tak guna, suka ambil kesempatan argghhh". Terpekik Aira apabila Remy hendak mencium nya lagi.

"Ok aku diam, aku janji aku diam". Aira berkata sambil menahan kedua.tangan nya di dada Remy.

"Apa panas ni woiii!!". Giliran Remy pula yang menengking.

"Ya Allah kau ni macam budak-budak lah. Apsal kau kencing kat aku bilik air kan ada". Aira hanya diam, muka nya merah semerah merahnya menahan malu. Dia nak pergi ke tandas untuk buang air tetapi lelaki itu malah memcium nya dan membuat dia takut. Sudahnya dia terkencing dalam kain.

"Macam mana aku nak pergi tandas kalau kau peluk aku kat sini. Dah lah peluk siap cium lagi".

"Banyak sangat alasan lah kau ni". Remy mengangkat Aira dan pergi ke bilik air. Dan dia juga pergi ke biliknya untuk membersihkan diri. Tak pasal pasal bibik jadi mangsa bersihkan lantai.

Aira hanya duduk dalam tab mandi. Dia malu nak keluar macam mana dia nak menghadap Remy dan bibik. Aira memandang kaki nya yang berbalut simen. Dia mengetuk-ngetuk kaki nya. Tapi tak terasa sakit. Apatah lagi masa dia sempat nak bunuh dia simen dikaki nya basah. Kenapa Remy yak panggil dokter untuk tukar simen baru.

Aira keluar dan menanggalkan pakaian nya. Diambil tuala dan ia cuba berjalan sendiri. "Ehh dah tak sakit. Tapi lelaki tak guna tu cakap kalau kaki aku patah, tak kan sekejap macam ni dah sembuh". Aira cuba melompat sedikit. Dan tersenyum gembira. Kaki nya dah tak sakit lagi.

Tengah asyik melompat tak sengaja tuala nya tertanggal. Dan waktu yang sama juga Remy masuk hendak mengambil barang nya yang tertinggal. Remy juga memakai tuala. Seluarnya dah di tanggalkan hanya kemeja nya saja yang tinggal.

"Arggghhhhhhh!!!!!!". Menjerit sekuat hati Aira apabila melihat Remy. Remy pula terkaku melihat Aira yang tak mengenakan apa apa pada tubuhnya. Terus melompat Remy keluar dari bilik. Dan masuk kembali ke bilik nya.
"Aishh perempuan tak guna ni tak sudah sudah nak goda aku". Jujur Remy tergoda melihat tubuh Aira tapi dia tak mahu ikutkam nafsu. Sudahnya dia masuk ke bilik air dan mandi air hangat.

Setelah Aira siap memakai baju dia kembali duduk diatas katil. Pintu biliknya diketuk dan saat mendengar suara bibik baru Aira bersuara. "Masuk lah bik pintu tak berkunci".

Bibik masuk membawa makanan dan itu membuatkan Aira tersenyum senang. Tapi saat melihat ada ubat ditepi itu terus hilang senyuman Aira.
"Ini Aira makan malam nya. Jangan lupa dihabisim ya. Setelah itu ini obatnya jangan lupa diminum".

"Aira tak nak makan ubat".

"Kalau gak minum obat gimana mau sembuh. Gimana mau pipis pergi tandas". Merah muka Aira apabila bibik berkata begitu.

"Bibik hanya bercanda kok. Ini makan ya, terus obatnya jangan lupa. Gimana mau kabur dari sini kalau Aira sakit".

Bibik sengaja memancing Aira supaya makan ubat dan sepertinya umpam nya berhasil.

Pikir Aira lebih baik telan ubat yang pahit itu daripada terus terusan tinggal dirumah ni. Kata bibik ada betul nya macam mana dia nak lari kalau dirinya sakit.

"Tunggu masa je Remy, aku akan lari dan pergi dari sini. Dan jangan harap kau akan jumpa aku". Tekad Aira

Is It Love?Where stories live. Discover now