Les dryád Silva a soutěž o Rafaelku

303 17 2
                                    


Krásné sobotní ráno, doufám, že jste se dobře a zhluboka vyspali po dlouhém pracovním týdnu. V dnešním článku bych ráda uvedla znovu, že se zázraky dějí, a že v nakladatelství vyšla Rafaelova škola - Vlnění nymf. (Na odkazu můžete dokonce nakouknout do knihy, jaké jsou v ní ilustrace.) A pak vám ještě prozradím, jak a kde si můžete zasoutěžit, ale vše postupnně.

Jak jsem viděla ve facebookové skupině čtenářů Rafaelky zvané prostě Rafaelova škola, jsou i takoví šťastlivci, kteří už mají papírový čtvrtý díl doma. Na mě čeká kniha od nakladatelství na poště, nestihla jsem si tam zajít. Když jsem se rozhodovala, zda na poštu utíkat večer nebo dneska ráno, spočítala jsem si, že bude lepší pracovat na pátém dílu a čtvrtý si vyzvednout v pondělí, až půjdu z práce. Takhle úsporně zkrátka musí přemýšlet spisovatelka v České republice. :-)

Nyní něco o soutěži při které se soutěží o tři kousky prvního dílu Rafaelova škola - Vílí křídla. Probíhá ve dnech 13. - 20. 11. 2017 na stránkách Zeny sro.

Pro účast v soutěži je nezbytné být na stránkách předem přihlášen, takže pokud máte zájem, proklikněte se na odkaz, který přidám dole v prvním komentáři  a registrujte se už dnes. Přitom si můžete přečíst povídání o soutěži, tedy jak o Rafaelku soutěžit. Soutěžní otázka naskočí až v pondělí 13. listopadu. Vám dospělejším či dospělým čtenářkám se budou stránky určitě líbit. Jsou prostě pro ženy a tvoří je ženy.

Na závěr bych vám ještě ráda ukázala obrázek, který na mě před týdnem vykoukl, když jsem si stahovala nové přírodní tapety do mobilu. Teprve předevčírem mi došlo, že představa z Pána prstenů od Paula Lasaine je použitelná i pro mou představu Silvy. Silva s měkkým i je latinské slovo pro les. A Silva v pátém dílu je místo, kam bránou odcházejí studenti pátého ročníku na noc, a kam odcházejí i dryády, když si chtějí odpočinout daleko v bezpečí od lidské civilizace. 

Rafaelova školaKde žijí příběhy. Začni objevovat