Vlasy dryád v tiskárně

164 18 1
                                    

Ano, vidíte dobře, čtete dobře, nejpozději v prvním prosincovém týdnu tohoto roku 2018 vyjdou tolik očekávané Vlasy dryád. Už vlastně pátá kniha Rafaelovy školy, kterou se dostáváme do druhé poloviny příběhu.

Tentokrát se mi povedlo napsat velice dlouhý díl o 671 stranách a protože my, kdo na knize pracujeme, jsme jen lidé, tak zasáhly okolnosti a už hrozilo, že niha letos nevyjde.

Nakonec díky báječnému nakladatelství Maitrea a lidem, kteří na dokončování knihy pracují, putuje kniha právě do tiskárny a můžeme se na ni těšit nejpozději kolem utajovaného svátku jednoho z profesorů Rafaelovy školy. Víte, koho myslím... 😉 Čímž jsem samozřejmě chtěla říci, že kniha (pěkná bichle) vyjde nejpozději v prvním prosincovém týdnu, ne-li dříve.

A komu bych chtěla za knihu poděkovat? Odjakživa čtu v knihách i tiráž obsahující technické a vydavatelské informace o knize. V tiráži Rafaelky se dozvíte, že Vlasy dryád, které ilustrovala paní Jarmila Marešová, v nakladatelství Maitrea přímo expresně a s velikou péčí připravili: paní redaktorka Ivana Měkotová, paní korektorka Karolína Komorádová a pan grafik Martin Bohuš, jemuž můžeme děkovat také za obálky.

Obálku nové Rafaelky si můžete vychutnat nyní, abyste věděli, po jaké knize se v knihkupectvích dívat. Až kniha opravdu vyjde, hned informaci všude zveřejním. Takže mějte, prosím, trpělivost a občas se sem nebo na můj web, facebook, či instagram podívejte. Úplně první se o vydání knihy dozvědí členové facebookové skupiny a na instagramu sledující mého profilu. 

Rafaelova školaKde žijí příběhy. Začni objevovat