"Slečno Emily?!"
Zabručela jsem, když mě Jarvis vzbudil. Otevřela jsem oči a protáhla se. "Co je, Jarve?"
"Slečno, zaprvé spíte už nějaký den a půl a zadruhé...Našel jsem dvojčata Maximomova," odpověděl Jarvis.
To mě dokonale probudilo a prudce jsem vstala z postele. "Kde jsou, Jarve?!"
"Slečno, našel jsem je v Sokovii," odpověděl Jarv.
"Fajn, připrav můj oblek, poletím pro ně," řekla jsem a odešla se vysprchovat. Umyla jsem si hlavu a s ručníkem kolem těla vešla zpátky do pokoje. Oblékla jsem si na sebe obyčejné černé džíny a bílé tričko. Vlasy jsem si vysušila a stáhla do vysokého culíku. Pak jsem sešla do obýváku, kde jsem všechny Avengers v klidu popíjet.
"Ale, dobré ráno, dcerko," zasmál se přiopile Tony a dal mi ruku kolem ramen.
Povytáhla jsem obočí a podívala se na ostatní. "Jak dlouho tady takhle pijete?" zeptala jsem se.
Steve se podíval na hodinky. "Asi dvě hodiny, ale znáš Tonyho. Dokáže to přehnat," zasmál se a poklepal na místo vedle něj. "Nechceš se přidat?"
Zavrtěla jsem hlavou. "Ne, nemůžu. Zjistila jsem, kde jsou Wanda s Pietrem, takže letím pro ně," odpověděla jsem s klidem.
Všichni Avengers ztuhli v pohybu a podívali se na mě.
"Jsi si tím jistá, Emily?" zeptal se Clint a jemně se zamračil. "Mohlo by to být nebezpečné."
Ušklíbla jsem se. "A proto se jmenuju Emily Nebezpečí Starková," řekla jsem. "Ne, budu v pohodě. Jen se tam teleportuju a dostanu je sem. Nic těžkýho."
Steve se zvedl na nohy a přešel ke mně tak rychle, až jsem musela prudce couvnout. "Nepustím tě tam samotnou, Emily. Nepočkalo by to den? Abychom se vyspali z kocoviny?"
"Ne, to teda nepočkalo, Rogersi! Jsou tam věznění už jakou dobu! Musím je dostat ven. A vzhledem k tomu, že jste všichni pod vlivem, musím to zvládnout sama," ohradila jsem se prudce.
"Já pod vlivem nejsem," přihlásil se Thor, který z nich vážně působil nejméně nalitě.
Povzdychla jsem si. "Fajn. Pokud Thor chce, může letět se mnou. Pokud ne, letím sama, je to jasný?"
"Fajn, jestli jsi nachystaná, můžeme vyrazit," řekl Thor a vzal si Mjolnir do ruky.
Přikývla jsem a podívala se na Steva. "Pohlídej je tady, prosím," usmála jsem se na něj. "Jarvisi, pošli mi můj oblek."
"Hned to bude, slečno," řekl Jarvis a během chviličky jsem na sobě měla svůj oblek.
Podívala jsem se na Thora a nastavila mu ruku. "Teleportuju nás tam, tak se chytni," vysvětlila jsem mu, když se na mě nechápavě díval.
Přikývl a pevně se mě chytil. Zavřela jsem oči a představila si tu budovu, kterou jsem si jen matně pamatovala. Během minuty jsme se tam objevili a okamžitě jsme oba vzlétli do vzduchu.
"Fajn, poslouchej. Byl bys schopný odlákat jejich zbraně a všechno? Jen se potřebuju dostat dovnitř a najít dvojčata," zamumlala jsem a pohlédla na něj.
Přikývl. "To nebude problém. Kdybys potřebovala pomoc, dej mi vědět, jasný? Tony by mi neodpustil, kdyby se ti něco stalo."
Ušklíbla jsem se. "Neměj strach. Ubránila jsem se tvýmu bráchovi, pár obyčejnejch vojáků nebude problém," zasmála jsem se a odletěla od něj dál, abych nebudila pozornost.
ČTEŠ
Monster? No, Stark. (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!První díl!!! Emily Stark je dcerou Tonyho Starka a Daphne Roobsové. Daphne vychovává svou dceru sama, jelikož Tony netuší, že má dceru. Celý Emilin život se převrátí naruby ve chvíli, kdy do jejich domu vtrhnou přívrženci Hydry a před očima jí za...