28. - Zapomenutá líbačka? Ani omylem!

2K 122 20
                                    

Oči se mi zalily slzami a podívala se na Tonyho, který se vesele šklebil. 

Přešel ke mně a jemně mě pohladil po vlasech. "Vítej doma, princezno," řekl a políbil mě na čelo. 

Usmála jsem se a skočila u kolem krku. "Děkuju, tati," zašeptala jsem dojatě a zavřela oči. 

Tony mě stiskl v náručí a hodnou chvíli mě nepustil. Nebránila jsem se. Cítila jsem se v bezpečí. 

Když jsem se od něj odtáhla, tak jsem si utřela slzy do rukávu a ohlédla se na ten barák, na kterém ještě před chvílí Avengers stáli. Ale nyní už tam nebyli. Zamračila jsem se a rozhlédla se. 

Ozvalo se cinknutí výtahu, ze kterého se ozvaly vzrušené hlasy. 

Otočila jsem se a rozeběhla jsem se k prvnímu člověku, který se mi dostal pod ruku. Nat. Skočila jsem jí kolem krku a rozesmála se. "Vy jste pěkní volové, ale mám vás ráda," řekla jsem. 

Zrzka se zasmála a objala mě nazpátek. "Taky tě mám ráda, Emily," řekla a odtáhla se ode mě. 

Objímala jsem takhle ostatní, až jsem se ocitla před Pietrem. Podívala jsem se mu do očí a kousla se do rtu. Nevěděla jsem, co mám dělat. 

Ale on to vyřešil za mě. Opatrně mě objal kolem pasu a přitáhl si mě k sobě. "Miluju tě," zašeptal a jemně mě políbil na rty. 

Chvíli jsem jen nečinně stála. Bylo divné, že mi to nevadilo. Jeho dotek už mi nevadil. Proto jsem mu rukou zajela do vlasů a tím si ho přitáhla blíž. Pohybovala jsem rty proti těm jeho a nijak mě netrápilo, že se na nás ostatní koukají. 

"Ehm...nechci bejt nijak prudérní, ale nechte si to na jindy, už musíme mojí princeznu přivítat doma!" zakřičel vesele Tony. 

Odtáhla jsem se od Pietra a protočila očima. "Do prdele už," zanadávala jsem si tak potichu, aby to slyšel jen Pietro, který se zasmál. 

"Tam ne, tam to bolí," řekl se smíchem. 

Povytáhla jsem obočí. "Už jsi to někdy zkoušel?" zajímala jsem se. 

"Ne, to ne," zavrtěl hlavou a ušklíbl se.

Ušklíbla jsem se. "Jenom aby. Bůh ví, co se děje za tvými zavřenými dveřmi," popíchla jsem ho. 

Povytáhl obočí a zatvářil se uraženě. "Tohle si vyprošuju, Emily," řekl tónem uraženýho děcka, kterému jste sebrali lízátko. 

Zakoulela jsem očima. "Nechovej se jako dámička," řekla jsem a vesele od něj odhopkala. Z konferenčního stolku jsem si vzala Coca-Colu, kterou Tony předtím řízl rumem, a napila se. 

"Starková!" zakřičel Pietro a zamračil se. 

Vyplázla jsem na něj jazyk a zakousla se do jednoho z donutů, které mi Tony předtím přinesl. 

"Emily...asi bych ti něco měl říct," řekl Steve, který ke mně přišel. 

Povytáhla jsem zvědavě obočí a usmála se. Polkla jsem a usmála se. "Tak povídej," vybídla jsem ho. 

Cap se trochu začervenal. "Ne tady, Emily. Můžeme mít trochu soukromí?" zeptal se. 

Přikývla jsem a společně jsme vešli do mého pokoje. Zavřela jsem dveře a pohlédla na něj. "O co jde, Steve?" zeptala jsem se. 

Vypadalo to, že zčervenal ještě víc. "Víš...co se stalo mezi námi ve Wakandě, že?" začal nervózně. 

Souhlasně jsem přikývla. Na tu líbačku nejde zapomenout, i když bych byla asi raději, kdyby to už nevytahoval. 

Monster? No, Stark. (Avengers CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat