36. - Klidný poslední den?

1.7K 107 17
                                    

Celý týden utekl jako voda a nyní nastal poslední den před odjezdem. Měli jsme jen jeden jediný den než přijede Tony a odveze nás zpátky do New Yorku. 

Rozhodla jsem se pro to, že nám sbalím věci, abych to nemusela balit zítra narychlo. Měla jsem téměř sbaleno, když mě Pietro objal kolem pasu a políbil mě na krk. 

"Nech to být a půjdeme se ještě vykoupat," zašeptal mi do kůže. 

Otočila jsem se na něj a usmála se. "Ráda, ale měla bych to dobalit. Přeci jen toho není málo. Kuchyně i obývák jsou uklizené, už chybí jen-" nedokončila jsem větu, protože mě prudce políbil, aby mě umlčel. 

Protočila jsem očima a objala ho kolem krku. Polibky jsem mu vracela stejně, jako mi je dával. 

Zacouval se mnou ke zdi a opřel mě o ní. Pak mě vzal za ruce a dal mi je nad hlavu. Rty opustil ty moje a přesunul je na krk. 

Napjala jsem se a vydala tichý vzdech. "P-Pietro," zašeptala jsem po chvíli, kdy jsem nabrala dech, a prohrábla mu vlasy. 

Odtáhl se ode mě a na tváři se mu usadil úšklebek. "Jak jsem řekl, jsi tak snadno ovladatelná," usmál se a pohladil mě po tváři. "Převleč se do plavek, dávám ti deset minut." S těmito slovy opustil ložnici. 

Znovu jsem protočila očima a vytáhla z kufru plavky, které na mně Pietro ještě neviděl. Vrchní díl měl ramínka, která se dala na paže a dolní měl na bocích šněrování. Byly černé, ostatně jako všechny moje plavky, protože, jak mi jednou sám Pietro řekl, v černé jsem nejvíc sexy. Vlasy jsem si svázala do copu a odlíčila se, abych neměla líčidla přes celý obličej. 

Přešla jsem ještě ke skříni, ve které jsem měla ještě nějaké kousky, a natáhla si na sebe bílý cardigen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přešla jsem ještě ke skříni, ve které jsem měla ještě nějaké kousky, a natáhla si na sebe bílý cardigen. Ještě si vzala černé žabky na nohy a vyšla z ložnice a vydala se do obýváku, kde už čekal převlečený Pietro. 

Prohlédla jsem si ho. Měl na sobě černé plavky ke kolenům a ležérně se opíral o sedačku. 

Když jsem vešla, jeho pohled se stočil ke mně a v očích se mu blýsklo. "Jak je sakra možný, že v každým oblečení vypadáš tak sexy?" řekl a hlas se mu podbarvil vzrušením. 

Pousmála jsem se, přešla k němu a vzala ho za ruku. "Tak jdeme, ty nedočkavko," řekla jsem a odtáhla ho na pláž, která byla nedaleko vily. Ještě jsem Friday nařídila, aby zamkla a pak už jsme se rozeběhli na pláž. 

Sundala jsem si cardigen, došla až ke kraji pláže, kde už se písek mísil s mořem, a nechala vlnky, aby mi olizovaly kotníky. Nadechla jsem se a rozeběhla se proti vlnám. Skočila jsem šipku přímo do vln. Nechala jsem vodu, aby mě nadnášela a vynořila jsem hlavu nad hladinu. 

Ohlédla jsem se, abych popohnala Pietra, ale nikde jsem ho neviděla. "Pietro?" křikla jsem a rozhlížela se kolem sebe. Neodpověděl. Nikdo mi neodpovídal. "Pietro?!" zkusila jsem to znovu. Opět nic. 

Monster? No, Stark. (Avengers CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat