18. - Sokovijská smlouva.

2.6K 143 23
                                    

Bylo to pár týdnů po tom dnu, kdy jsme se dozvěděli, že čekám dvojčata. Vzbudila jsem se a rozhlédla se kolem sebe. Pietro byl pryč, což by nebylo nijak zvláštní. 

Opatrně jsem vstala z postele a vzala si na sebe bílé krajkované těhotenské šaty. Na nohy jsem si obula obyčejné bačkory a sešla do obýváku, kde bylo liduprázdno. "Friday, kde jsou ostatní?" zeptala jsem se. 

"Slečno Emily, pan Steve, paní Natasha, dvojčata Maximovova a pan Sam odešli do Wakandy. Pan Thor se vrátil na Asgard, pan Tony je v dílně, pan Clint si ještě odjel něco vyřešit domů a pan Vision je někde venku," odpověděla mi Friday. 

Zamračila jsem se a zapnula televizi. Našla jsem si kanál se zprávami a chvíli je jen poslouchala. Pak jsem přešla do kuchyně a vytáhla z lednice pomerančový džus. Místo toho, abych si nalila trochu do skleničky, vzala jsem si celou krabici a posadila se na gauč. 

"Friday? Můžeš mi přehrát něco, díky čemu bych věděla, co se ve Wakandě děje?" 

"Slečno, nejsem si jistá, zda to chcete vidět," řekl Friday a mě se zmocnil pocit úzkosti. 

"C-co se stalo?" zakoktala jsem se a odložila džus na stůl. Snad nikdo z nich nezemřel...

"Slečna Wanda...chtěla zachránit pana Rogerse a-"

"Friday, říkal jsem ti, že jí nemáš nic říkat!" zavrčel Tonyho hlas.

Ohlédla jsem se a zamračila se. "Tati? O co tady jde?!" zeptala jsem se a založila ruce na prsou. 

"Jde o to, že Avengers mají problém. Až se z té Wakandy vrátí, máme se dostavit na ministerstvo vnitra, kde si s námi chce promluvit Ross," odpověděl mi sklíčeně. 

"Tati? Co se tam všechno stalo? Co je s Wandou a Stevem?!" 

"Oba jsou v pořádku, Steva se pokusili odpálit, ale ona ho stihla zachránit. Jen toho atentátníka nechtěně odmrštila do humanitárního centra, který tím vlastně zničila a zabila několik lidí," odpověděl Tony a vložil si hlavu do dlaní. 

Dala jsem si ruku před pusu a do očí se mi vlily slzy. "To snad ne...kdybych jela s nimi, bylo by to jinak." 

"Stejně bych tě tam nepustil a Pietro by tentokrát byl se mnou za jedno. Jsi těhotná, proto s námi nebudeš chodit na žádné akce. Nejradši bych tady s tebou někoho vždycky nechal, když budeme odjíždět pryč," řekl Tony a nalil si do skleničky vodu. Pak do sebe hodil prášky a zapil je. 

"Umím se o sebe postarat, i když jsem těhotná, tati," zabručela jsem a zvedla se. Přešla jsem k němu a objala ho kolem ramen. "Nejsem malá holka." 

Tony se na mě utrápeně podíval. "Jako by jsi byla, Emily. Chtěl bych tě od toho všeho držet dál, ale zase vím, že si to líbit nenecháš. V tomhle jsi celá po mně," řekl a pohladil mě po vlasech. 

Usmála jsem se a chtěla ještě něco říct, když se ozvalo cinknutí výtahu a z něj vystoupili Cap, Wanda, Pietro, Sam a Natasha. Všichni utrápení, ale nejvíc Wanda, které stékaly slzy po tváři. 

"Wando!" vykřikla jsem a běžela ji obejmout. "Wando...nebyla to tvoje chyba...nemůžeš za to, mohlo se to stát každému," snažila jsem se jí utěšit. 

Ona ale zavrtěla hlavou a odstrčila mě. "Nechte mě být," řekla a vyběhla do svého pokoje. 

Dívala jsem se za ní a pak se podívala na Pietra, který na tváři měl stejný utrápený pohled jako ostatní. 

Přešel ke mně a objal mě. Ruku mi položil na bříško a druhou si mě přitáhl blíž k sobě. "Je na tom hodně špatně...A hlavně teď, když s námi chce mluvit i Ross," zašeptal a položil mi hlavu na rameno.

Monster? No, Stark. (Avengers CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat