Po celém dni v nákupním centru jsme se vrátili do Stark Tower úplně unavení a všichni ověnčení taškama.
"Řekl bych, že za tohle si zasloužíme medaili," řekl Clint, když jsme tašky odhodili na gauč a rozvalili se tam.
"Co medaili, panáka," řekl Steve a ušklíbl se.
"Ale prdlajs, kluci. Chtělo by to pořádnou porci zmrzliny," zasmála jsem se.
Clint se Stevem se na sebe podívali a všichni tři jsme dostali záchvat smíchu. Smáli jsme se dlouho, nijak jsem nepočítala čas.
Po dlouhých minutách jsme se uklidnili.
"Jarve? Máme nějaké zprávy o ostatních?" zeptala jsem se.
"Je mi líto, slečno, ale pak Stark mi zatím nic neprozradil. Jen říkal, že se dnes určitě nevrátí," řekl Jarvis. "Každopádně vzkazuje, že byste měla odpočívat a moc necvičit své schopnosti."
"Díky, Jarvisi," ušklíbla jsem se. "Takže nemám používat schopnosti, jo? Uvidíme, kdo je tady Stark. Clinte, doufám, že tvoje ruce jsou pohotové vždycky."
Clint se na mě podíval a se mě. "Samozřejmě, že ano, Emily. Ale možná má Tony pravdu. Možná by ses vážně neměla namáhat," řekl ustaraně.
Povytáhla jsem obočí. "Ale no tak. Jen to musím zkoušet, pak už budu v pořádku. Musím přece nějak Wandu a Pietra dostat ven," řekla jsem a zavřela oči. Představila jsem si místo na gauči hned vedle Clinta. A během pár sekund jsem se tam vážně objevila.
Clint sebou trhl a natáhl se po jakési váze, kterou po mně hodil.
Zachytila jsem jí pomocí telekineze a opatrně jí postavila zpátky na konferenční stolek, kde předtím byla. "Řekla bych, že se dost lepším," usmála jsem se.
"Omlouvám se, Emily. Nevěděl jsem, že se teleportuješ," omlouval se Hawkeye.
"Jsem v pohodě. Jen se to musím naučit ovládat," řekla jsem a zvedla se, s úmyslem,že si dojdu pro džus. Jenže jsem tam ani nedošla. Když jsem se zvedla, tak se mi zamotala hlava a já klopýtla dozadu.
ČTEŠ
Monster? No, Stark. (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!První díl!!! Emily Stark je dcerou Tonyho Starka a Daphne Roobsové. Daphne vychovává svou dceru sama, jelikož Tony netuší, že má dceru. Celý Emilin život se převrátí naruby ve chvíli, kdy do jejich domu vtrhnou přívrženci Hydry a před očima jí za...