6. - Královna Asgardu? Ani kdyby Starkům kleslo ego!

5K 222 41
                                    

"Jak dlouho ještě bude spát?" 

"Vidím to na pár hodin, ta holka má štěstí, že jí to neprobodlo nic důležitého, všechny orgány ta rána minula. Jak je vlastně možné, že materiál, který by nic neměl propouštět, jí neochránil?" 

"Zdá se, že Lokiho žezlo mělo v sobě nějakou látku, která tím dokázala projít." 

Zamrkala jsem, když jsem tohle všechno uslyšela, ale moje tělo bylo tak zesláblé, že jsem se nedokázala pohnout. 

"Každopádně Loki je teď zamčený v cele a nemůže ven, takže jsme v bezpečí." 

"Neřekl bych. Když Emily byla při vědomí, říkala něco o tom, že Loki ovládá Clinta. Jestli to tak je, musíme být obezřetní." To byl Tonyho hlas! 

"Toť otázka, zda ta holka není jen popletená a neviděla někoho jiného." Bruce. 

"Není pomatená. Pokud říkala, že viděla Clinta, tak je to pravda. Já sám jsem viděl, že Clinta ovládá Loki." Tohle byl zase Nick Fury. 

"Pak tedy musíme zjistit, co ten parchant má v plánu," řekl Tony. 

"T-to sice nevím, ale Cl-Clint něco v té bu-budově hledal," vykoktala jsem ze sebe a otevřela oči. Nad sebou jsem uviděla bílý strop. 

"Emily?! Jak ti je, zlatíčko?" zeptal se mě Tony a vzal mě za ruku. 

"Jsem v pořádku, jen jsem hrozně zesláblá," řekla jsem a opřela se o Tonyho ruku, abych se alespoň posadila. "Kde jsou ostatní?"

"Steve je asi ve svém pokoji, Thor tady někde pobíhá a Nat je u Lokiho, vyslýchá ho," odpověděl mi klidně Bruce. 

Vyděšeně jsem vykulila oči. "Ne! Odveďte jí odtamtud! Dokáže se podívat tam, kde máte skryté strachy a věci, které nikdo nesmí vědět. Už jsem to zažila a vážně je to nepříjemný," otřásla jsem se a do očí mi znovu vhrkly slzy, když jsem si vybavila, co mi ten parchant říkal. 

Tony mě pevně objal a políbil mě do vlasů. "Už je to v pořádku, jsi v bezpečí," zašeptal a pohladil mě po zádech. 

Chtěla jsem něco říct, když jsem cosi pocítila. Nejen to, že se mi vrátila síla, ale ještě něco. Bylo to, jako by mě něco před něčím varovalo. A taky že ano! 

O necelou minutu později se základnou ozval ohromný výbuch. 

"Co je to?!" vykřikl Tony a rozhlédl se.

"Hillová, co se to děje?!" křičel do komunikátoru Fury. 

Nadechla jsem se a podívala se na Tonyho. "Tati-"

"Potřebujeme pomoct! Přestal fungovat první motor!" ozvalo se mi ve sluchátku od Steva. 

Podívala jsem se na Tonyho. "Jen jdi, zvládnu to," pousmála jsem se a odstrčila ho. 

Tony přikývl. "Vrátím se, co nejdříve, holčičko," řekl a rychle vyběhl pryč společně s Furym a Brucem. 

Když jsem si byla jistá, že jsou pryč, tak jsem si vzala svoje brýle, které ležely na stolku. "Jarvisi? Jak je na tom můj kostým?" 

"Je v pořádku, slečno," řekl Jarvis. 

"Super, tak ať ho už mám na sobě," řekla jsem a pak se zvedla z postele. Hned na to se tu zjevil můj oblek, do kterého jsem si vlezla. "Jarvisi, je to Clint, že?"

"Vypadá to tak, slečno," přitakal Jarvis. "A míří k můstku."

Zamračila jsem se. "Tentokrát ho dostanu," zavrčela jsem a rozeběhla se k můstku. Když jsem tam dorazila, tak všichni byli v pohybu, lehce jsem se tam mezi nimi ztratila. Rozhlédla jsem se kolem sebe, ale nikde nikdo. Nasadila jsem si brýle na oči pořádně a rozhlédla se znovu. Tentokrát jsem ho uviděla! 

Monster? No, Stark. (Avengers CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat