21. - Tým Tony vs. Tým Cap.

2.3K 128 24
                                    

"Slečno Emily, vstávejte!" 

Prudce jsem otevřela oči a posadila se. "Friday? Co se děje?" zeptala jsem se a rozhlížela se kolem sebe. 

"Sice mi bylo nařízeno, abych o tom pomlčela, ale měla byste to vědět. Pan Stark s panem Pietrem, paní Natashou, panem Rhodneym a panem Peterem Parkerem odešli na letiště v Liepzigu. Budou bojovat proti panu Stevovi a jeho společníkům," řekla Friday. 

Vystřelila jsem z postele. "Friday, můj oblek! Musím je zastavit dřív, než udělají nějakou pitomost!" vykřikla jsem a rychle se vysprchovala a skočila do obleku. Nebyl čas to prodlužovat, musela jsem jednat. 

Zavřela jsem oči a teleportovala se přímo na to letiště, které mi Friday řekla. Přistála jsem na střeše jednoho z pavilonů a co jsem neviděla. Vypadalo to, jako by se Avengers rozdělili na dva týmy. Tým Tony a tým Steve. 

Zamračila jsem se. A ke komu se mám přidat? Když se přidám ke Stevovi, Pietro s Tonym si to vezmou osobně. Ale když se přidám k Tonymu, zase se naštve Wanda, Clint a Steve. 

Protočila jsem očima a vyřešila si to po svým. Doletěla jsem až nad ně a mezi dvěma týmy udělala bariéru. Poté jsem sletěla dolů a těkala pohledem z jednoho na druhého. 

"Emily?! Co ty tady děláš?" vyjekl Tony a sundal si svou masku. 

Ignorovala jsem ho a pohled přemístila na muže se železnou paží, který stál u Steva. "Ty musíš být ten chlap, kterýho Steve tak brání, co?" 

Přikývl a prohlédl si mě. "Starkova dcera. Je jasné ke komu se dcerka přidá," ušklíbl se.

Zamračila jsem se ještě víc a podívala se na Steva a na Tonyho. "Že se nestydíte! Trháte Avengers na dvě poloviny! A k čemu?! Protože někdo tu podělanou smlouvu nechce podepsat?! To je kravina!"

"Není to jen kvůli tomu, Emily. Toho chlapa," řekl Tony a ukázal na toho se železnou paží. "Musíme přivést Rossovi. Zabil krále Wakandy, musí být předán spravedlnosti." 

Pohlédla jsem na toho muže. "Je to tak? Opravdu jsi to udělal?" 

Zavrtěl hlavou. "Aspoň ne vědomě. Existuje člověk, kterej má u sebe deník a v něm napsaná nějaká slova. Když ty slova slyším, tak se přestávám ovládat a ovládá mě Hydra," odpověděl. 

Zatímco mluvil, pozorovala jsem jeho gesta a mimiku. Nelhal. Poznala jsem to. Přikývla jsem. "Dobrá. Víte, kde ten chlap je?" 

Steve kývl. "Jo, ale musíme se dostat přes ně," řekl a ukázal k druhému týmu. 

Pietro se na mě podíval. "Snad jim nevěříš, Emily!" vyjekl.  

Povzdechla jsem si a podívala se na Tonyho. "Tati...promiň mi to," zašeptala jsem a napřáhla ruce k jeho týmu. 

"Budeš toho litovat, pokud to uděláš, Emily!" zakřičel Tony a natáhl ruku, aby po mně vystřelil. 

Nadechla jsem se a nabourala se do Capovy mysli. "Jděte doprava. Nechám tam volnou cestu. Věř mi." 

Koutkem oka jsem uviděla, jak přikývl. Podívala jsem se na Wandu a telepaticky jí zadala pokyny. Poté jsem dala ruce k zemi a dlažba, která byla pod Tonyho týmem, se propadla dolů. 

Wanda rychle nad dírou udělala kopuli, aby se nedostali ven. Aspoň do doby, kdy se ostatní dostanou ke quinjetu. 

Jenže jsem trochu pozapomněla na schopnost, kterou disponuje Pietro. 

Stačil odtamtud utéct a poté zaútočit na nás ostatní. Jenom mě a Wandu vynechal, což se dalo čekat, ale i tak jsme ztratily koncentraci a kopule zmizela dřív, než se k tomu quinjetu stačili dostat. 

Monster? No, Stark. (Avengers CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat