30. - Nebezpečná hra, Část 1.

2K 127 15
                                    

S Clintem jsme dorazili do Toweru po necelých patnácti minutách. 

"Emily? Jsi v pořádku? Ráno jsi se probudila s křikem, ale neřekla jsi ani slovo," řekl ustaraně Clint, když jsme stáli před Towerem a čekali, až k nám přijede výtah. 

Kousla jsem se do rtu a rychlým gestem si prohrábla vlasy. "J-jo. Spíš...nechci o tom mluvit. Byla to jen noční můra," špitla jsem a vstoupila do výtahu. 

Jen přikývl a následoval mě. 

"Vítejte, pane Clinte a slečno Emily. Všichni už čekají v obývacím pokoji," pozdravila nás Friday. 

"Ahoj, Friday," broukla jsem a zmáčkla příslušné patro. Po zbytek cesty jsme nemluvili. Ani já, ani Friday a ani Clint. 

Jakmile se výtah zastavil a otevřel, vyšla jsem z něj. Všichni se na mě podívali. 

Provinile jsem sklonila hlavu. "Ahoj," špitla jsem se zadržovanými slzami. 

Někdo ke mně přešel a vtáhl mě do objetí. "Jsem rád, že jsi doma, holčičko," řekl tiše Tony a políbil mě do vlasů. 

Zabořila jsem mu tvář do košile a nechala slzy, aby stékaly po tvářích. "Omlouvám se, tati. Byla to hloupost," zamumlala jsem. 

Začal se mnou pomalu pohupovat. "Nezlobím se, Emily. Aspoň ne na tebe," řekl. 

Vzhlédla jsem a pohlédla mu do tváře. "Nezlob se ani na Pietra, tati. Je to moje chyba. Jen a jen moje," řekla jsem a setřela si slzy z tváře. 

"Emily, co se mezi vámi stalo?" zeptala se opatrně Nat. 

Otočila jsem se k nim čelem a zachytila Stevův pohled. Nechtěl, abych to řekla, ale Nat by o tom měla vědět. Aby z toho nebyl další tyjátr. 

Nadechla jsem se a kousla se do rtu. "Když jsem letěla do Wakandy, abych přivedla zpátky zbývající členy Avengers, tak jsem šla nejdřív za Stevem, abych ho přesvědčila. Nechtěl se vrátit a...já ho políbila, abych ho přiměla se vrátit. Nic víc se mezi námi neodehrálo, přísahám. Jenže včera večer si se mnou Steve potřeboval promluvit. Šli jsme ke mně do pokoje a on pronesl jen jedinou poznámku k tomu dnu. A tu bohužel slyšel i Pietro. Snažila jsem se mu to vysvětlit, ale...neposlouchal," řekla jsem tak rychle, jak jsem svedla a podívala se na Nat. 

Ona sklopila pohled k zemi a do očí se jí dostaly slzy. Pak se podívala na Steva a založila ruce na prsou. "Jenom jednou?" zeptala se chladně.

 "Jenom jednou?" zeptala se chladně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Steve rychle přikývl. "A jen díky tomu jsem si uvědomil, že tě miluju, Nat. Věř mi to, prosím," řekl a poklekl před ní. 

Jen se pousmála a klekla si k němu. "Taky tě miluju, hlupáčku," řekla s úsměvem a políbila ho. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Monster? No, Stark. (Avengers CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat