SAKLI BAHÇE.............12 BÖLÜM....................
Evet saklıda geldi herkese keyifli okumalar. İnşallah herkesin sevecegi bir bölüm olmuştur dilegimle yarın akşama kadar yazabilirsem Çöl gelecek eğer yazamazsan perşembe günü gelir inşallah. Yorumlar ve begenileriniiz bekliyorum herkese teşekkürler . Benim sevdigim bir bölüm oldu inşallah sizde seversiniz dileğimle ..
...............................12 BÖLÜM......................( Aşk, eşeğe bile dans ettirir.) Fransız atasözüdür. Artık Nicki ve bellayı okuma vakti............................................................................................................................
SAKLI BAHÇE.............12 BÖLÜM....................
Davet Honfleur kasabasının deniz kenarında ki kafede organize edilmişti ve iç mimarisi taşlar, çoğu duvarı aynalarla kaplıydı. Altın çerçevelerle çerçevelenmiş camların yansıtmasına yüzü vuran Mirabelle, üzerindeki elbisenin içinde nasıl durduğuna baktı.
Kollarına kadar inen kırmızı Fransız dantelin, omuz kısımlarını aşağıya çekerek, süt kadar berrak tenini ortaya çıkardı. Ardından karamel saçlarını elleriyle, yukarı aşağı tutarak dolgulu hacim vermeye çalıştı. Kendine son bir defa baktıktan sonra arkasını döndüğün de Nicholas çoktan konuklarla alakadar olmuştu.
Mirabelle, sevdiği adamın siyah takım elbise içinde, nasıl durduğunu süzerken, bu gece için çok özenli giyindiğini görüyordu. Siyah saçları yüzünün keskin hatlarını ortaya çıkarmış, giydiği gömleğin içindeki vücut kasları, onun her hareket edişinde, sıkılaşıp kıyafetinden belli ediyordu. Ayağındaki ayakkabıya kadar çekici duruyor, elindeki içki kadehinden aldığı her yudumda, onu ayrı bir havaya sokuyordu.
Bu davet ikisine ait olduğuna göre, kocasının yanında bulunması gerekliliğini biliyordu genç kız. Adımlarını hızlandırarak yüksek kadife ayakkabılarıyla eşinin yanına gelince, yüzünde ki gülümsemesiyle kocası, ellerini ellerine geçirerek, parmaklarından sıcaklığı kanına gönderdi.
''Karım Mirabelle Martin. '' Diyen Nicholas kızı yanında duran şirket müdürü Jack'e taktim etti.
''Memnun oldum. ''Dedi orta yaşlardaki adam ve kızın elini kibarca sıktı . Ardından yanında duran sarışın kadında, aynı ilgiyle Mirabelle'ye kibar davranarak keyifle gülümseyince, ortam bir nebze olsun neşelenmişti.
''Çok şanslısınız. Eminim bu kadar adamın, karınıza bakmasından rahatsız olmuyorsunuzdur? Karınız çok güzel!'' Diye soran Jack etraftaki adamları gözüyle işaret ederken, Mirabelle'nin yüzü kızarmıştı. İç güdüsü aşağı ittiği elbiseyi, eliyle çekiştirip yukarıda tutuşturmak istese de asla yapamazdı. Başını gülümseyerek Nicholas'a çevirdiğinde kocasının da onun açıkta kalan göğüslerine baktığını gördü.
Elinde olmadan ona dikilen gözlerle titremeye başladığın genç kız ''Karım çok güzel, sanırım onu kabuğundan dışarı çıkarmamam gerekiyor ''Diyen kocasıyla yüzü kıpkırmızı kesilmeye devam etti.Nicholas, sözünü bitirirken yüzüne gülümsemişti hoş edayla. O kibirli dudakların bir gülücükle seğirmesi ,Mirabelle'nin nutkunun tutulmasına nedendi.
Dans pistinde hafif solo müzik çalıyor ve tüm davetlilerin bakışları yeni evli çiftin üstünde geziniyordu. Aleon, çok uzak masada yeni evli çifti görünce, yanında bulundurduğu esmer kızı bıraktı hemen ve kendinden emin hareketle, yürüyüşünü sürdürerek yanlarında sonlandırdı.
''Hoş geldin Mirabelle, Tanrım bu gece muhteşemsin!
''Teşekkür ederim sende çok yakışıklı görünüyorsun!'' Diyen kızla keyfi yerine gelen Aleon, takım elbisenin içinde jet gibi duruyor kızı çapkınca süzüyordu.