9. Jego największy sekret

1.5K 59 3
                                    


Thomas

Thomas nie jest tajemniczy i możesz czytać z niego jak z otwartej księgi. Jednak była jedna rzecz, o której chłopak ci nie mówił. Chciałaś żeby był z tobą całkowicie szczery dlatego spytałaś go w prost o co chodzi. Na początku unikał odpowiedzi na to pytanie. Zabolało cię to. Po kilku dniach zdecydowaliście się na ponowną rozmowę. Dowiedziałaś się, że Thomas i Teresa maja pewnego rodzaju więź. Nie do końca to rozumiałas, ponieważ telepatia była dla ciebie czymś nowym. Nie wiedziałaś co czuć. Zazdrość? Jednak mimo wszystko byłaś szczęśliwa, ponieważ wiedziałaś, że wasz związek znów jest wolny od sekretów.

Newt

Zawsze byłaś przekonana, że Newt nie ma przed tobą żadnych sekretów, myślałaś, że w waszym związku nie było tematów tabu i śmiało zdradzałaś mu każdą ze swoich tajemnic, chyba jednak się myliłaś... Już kiedy poznałaś chłopaka zauważyłaś, że kuleje, nigdy nie zastanawiałaś się dlaczego, po prostu po krótkim czasie przestałaś zwracać na to uwagę. Jednak podczas waszego ostatniego spotkania postanowiłaś, że o to zapytasz, ale Newt nie udzielił ci żadnej odpowiedzi. Strasznie się zestresował i momentalnie stał się spięty, szybko zakończył wasze spotkanie i zaczął cię unikać. Byłaś zdziwiona, że tak na to wszystko zareagował, ale to jeszcze bardziej wznieciło twoją ciekawość, więc postanowiłaś odszukać prawdy na własną rękę. Udałaś się do Albyego - jednego z jego bliższych przyjaciół. Bez owijania w bawełnę zapytałaś o chłopaka. Alby jednak oznajmił, że kiedy Newt będzie gotowy sam ci o tym powie. Pozostało ci tylko czekać i domyślać się co skrywa przed tobą. Mijały dni, a ty przez natłok obowiązków zdążyłaś zapomnieć o tej sprawie. Zdziwiłaś się kiedy któregoś dnia chłopak przyszedł do ciebie i postanowił opowiedzieć ci o swojej próbie samobójczej. Byłaś zdruzgotana. Nigdy nie spodziewałabyś się czegoś takiego. Ale cieszyłaś się, że w końcu powiedział ci prawdę, wiedziałaś jak dużo musiało go to kosztować.

Minho

Minho jest bardzo odważną osobą. Ma silny charakter, a jego wypowiedzi są przepełnione sarkazmem. Jest jedną z najodważniejszych osób jakie znasz. Dlatego zdziwił cię największy sekret chłopaka. Na jednej z waszych randek wyznał ci, że panicznie boi się pająków. Byłaś dosyć zmieszana i myślałaś, że to żart, ale mówił całkowicie poważnie. Oczywiście obiecałaś mu, że zachowasz dyskrecję i nikt się o tym nie dowie.

Gally

Gally nie ma przed tobą żadnych sekretów. Jest fatalnym kłamcą i nie umie zachować tajemnic dla ciebie. Czytasz z niego jak z otwartej księgi Mówi ci dosłownie wszystko, chociaż z pewnością są rzeczy, o których wolałabyś nigdy się niedowiedzieć.

Aris

Aris ma naprawdę wiele sekretów, jest niezwykle tajemniczą osobą, z tajemniczą przeszłością. Zawsze starasz się go jakoś zrozumieć i nie pytać o zbyt wiele. Jesteś zdania, że wasz związek powinien opierać się na zaufaniu i wierzysz, że chłopak mówi ci tyle, ile powinnaś wiedzieć. Czasami jednak jego skrytość okropnie działa ci na nerwy i sprawia ci ogromną przykrość, ponieważ wiesz, że ty byłabyś w stanie powiedzieć mu dosłownie o wszystkim. Kiedyś zapytałaś dziewczyny z grupy B o przeszłość Arisa, bo będąc w grupie A niewiele o niej widziałaś. One jednak nie chciały o tym rozmawiać, ale ostatecznie udało ci się je jakoś przekonać . Zdawałaś sobie sprawę, że chłopak nie cieszył się wśród nich ogromnym szacunkiem, toteż z ich strony usłyszałaś wiele obelg o Arisie, jednak coś co zwróciło twoją uwagę, to przewijające się w każdej historii imię Rachel. Poczułaś okropną zazdrość, wszystkie dziewczyny wspominały, że łączyła ich specyficzna więź i byli ze sobą bardzo zżyci. Domyślałaś się, że mogło łączyć ich coś więcej, jednak czymś co najbardziej cię zabolało, było to, że nie usłyszałaś tej historii od chłopaka, a od dziewczyn z jego grupy. W złości postanowiłaś, że postawisz Arisowi ultimatum, koniec ze wszystkimi jego tajemnicami, albo z waszym związkiem.

Więzień labiryntu |Preferencje|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz