28. Twój przyjaciel

522 25 1
                                    

Thomas

Trudno ci obdarzyć kogoś zaufaniem dlatego w strefie rozmawiałaś tylko z Minho, Newtem i Thomasem. To właśnie oni od zawsze byli twoimi przyjaciółmi. Pewnie tylko dzięki nim wciąż żyłaś. Nic nie mogło opisać twojej wdzięczności wobec nich i wiesz, że oni zawsze będą cię wspierać, chociaż czasem zdarzają wam się kłótnie i to całkiem solidne.

Newt

Gdybyś miała wybrać osobę, której ufasz najbardziej, oczywiście poza Newtem byłby to Thomas. Już za czasów pobytu w strefie wiedziałaś, że jeśli ktoś ma znaleźć wyjście z labiryntu to właśnie on, a z każdym dniem tylko się w tym utwierdzałaś. Podkładałaś w nim wielkie nadzieje, a on nigdy cię nie zawiódł. Ty i Newt wiele razy powierzyliście mu swoje życie. A on zawsze robił to, co było najlepsze dla wszystkich, wciąż dbając przy tym o przyjaciół. Kilkakrotnie ocalił ci życie, dlatego bardzo cenisz sobie jego zdanie.

Gally

Jesteś bardzo towarzyską osobą, toteż łatwo nawiązywać ci nowe znajomości i wzbudzasz powszechną sympatie. Kiedy ktoś potrzebował jakiejś rady zawsze przychodził do ciebie. Czasami czułaś się jak terapeuta w strefie, to pewnie dlatego, że uważałaś, że każda napotkana osoba ma w sobie coś dobrego i zawsze chętnie pomagałaś innym. Opłaciło ci się to, ponieważ dzięki temu miałaś wielu dobrych przyjaciół.

Minho

Od kiedy pojawiałaś się w strefie świetnie dogadywałaś się z Albym. Był przywódcą więc od razu zyskał twoje zaufanie, a w jego obecności czułaś się bezpiecznie. Często rozmawialiście na różne tematy, jakbyś znała go przez całe życie. Chłopak naprawdę cenił sobie twoje rady. Niestety kiedy przeszedł przemianę nie zachowywał się tak jak dawniej. Było ci naprawdę przykro gdy zmarł, nie ukrywałaś, że uważałaś go nie tylko za autorytet, ale i za przyjaciela. Ty i Newt jako „nowi przywódcy" zawsze wspominaliście przy streferach jaką wspaniałą osobą był.

Aris

Poza Arisem nie miałaś wielu przyjaciół. Oczywiście byłaś blisko ze wszystkimi streferami ze względu na wszystko przez co musieliście przejść, ale wydawało ci się, że tylko to was łączy. Byliście po prostu dobrymi znajomymi, a pomiędzy waszymi poglądami była za duża różnica, żeby ta znajomość mogła przerodzić się w coś więcej. Czułaś, że jedynie Arisowi mogłaś zaufać, powierzyć swoje obawy i zdradzić największe sekrety.

Więzień labiryntu |Preferencje|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz