11. Jakie będzie twoje imię w strefie?

1.4K 54 8
                                    

Thomas

Amelia
Od Amelii Earhat –Amerykańskiej dziennikarki i pisarki, która jako pierwsza kobieta przeleciała Atlantyk samolotem samodzielnie. Była drugą osobą na świecie, która tego dokonała.

Jesteś do niej bardzo podobna, również odznaczasz się wyjątkowa odwagą i zawsze dążysz do niezależności, przez co jesteś w stanie dokonywać wspaniałych czynów.

Aris

Rosa
Od Rosalyn Yalow - kobiety, która opracowała kluczową technikę diagnozowania poważnych chorób i defektów.

Już od dziecka wszyscy byli przekonani, że kochasz pomagać ludziom. Kiedy trafiłaś do DRESZCZu jako jedna z odpornych, zapragnęłaś asystować w badaniach, które miały na celu odkrycie leku. Zawsze wierzyłaś w idee głoszone przez DRESZCZ, wykonywałaś każde ich prośby i polecenia dla „większego dobra". Wszystko jednak uległo zmianie, gdy okazało się, że macie trafić do labiryntu i stracić wspomnienia. Kiedy po dwóch latach wydostaliście się stamtąd, zmieniłaś się. Nie mogłaś zapomnieć co zgotowali tobie i twoim przyjaciołom ci ludzie, nie byłaś zdolna im tego wybaczyć. Ostatecznie stałaś się jedną z przeciwniczek DRESZCZu. 

Newt

Tina
Od Valentiny Tereshkovej - pierwszej kobiety w kosmosie.

Ciebie i Valentinę łączyła potrzeba poszerzania horyzontów i miłość do nieznanego. Będąc w grupie A jako jedna z nielicznych nigdy nie przestałaś wierzyć w to, że z labiryntu istniało wyjście, na początku tylko ty wspierałaś Thomasa kiedy mówił o podjęciu próby wyjścia. Nienawidziłaś tamtego miejsca bardziej niż inni, czułaś jak bardzo cię ograniczało i przytłaczało, dzięki swojej determinacji stałaś się jedną z pierwszych kobiet, które wydostały się z labiryntu.

Minho

Jo
Od Joanny D'arc - męczennicy i „kobiety, która zjednoczyła Francję". To francuska bohaterka i od 1920 roku patronka swojego kraju, której przypisuje się realne wyzwolenie Francji spod inwazji Angilków. Jedna z pierwszych kobiet-żołnierzy. W wieku zaledwie 17 lat dowodziła armią.

Ilekroć przemawiałaś ludzie cię słuchali, wielu mogło ci tego pozazdrościć, to była naprawdę przydatna umiejętność. Sam DRESZCZ przed próbą labiryntu, wiele razy ją wykorzystywał. Będąc w strefie nie miałaś sobie równych, twoja odwaga i umiejętności przywódcze również się nie zmarnowały. Mimo że tylko gotowałaś, dla strefy byłaś ważną osobą, wszyscy ci ufali i powierzali swoje życie. Chociaż to wydaje się dosyć  sielankowe, wcale takie nie było, ponieważ oprócz wygód wynikających z respektu którym cię darzono, spoczywała na tobie ogromna odpowiedzialność. Za twoje pomyłki płacili wszyscy, a twój umysł musiał zawsze trzeźwo myśleć, bo nie odpowiadałaś już tylko za siebie.

Gally

Vera
Od Very Caspery - Amerykańskiej aktorki i pisarki, która w swoich powieściach mówiła o prawach kobiet oraz prawie do posiadania własnego życia i wolności.

Zawsze posiadałaś specyficzną wrażliwość, której Gally często nie potrafił zrozumieć, a jednocześnie był nią oczarowany i zafascynowany. Na początku wydawałaś mu się raczej kobietą o łagodnym usposobieniu, ale szybko przekonał się, że jest inaczej. Nie lubiłaś kiedy ktoś zabierał ci wolność, jak chociażby DRESZCZ. Toteż w labiryncie wręcz wariowałaś, byłaś zdania, że jako człowiek masz prawo decydować o sobie, a nie być do czegokolwiek przymuszana. Dzielnie walczyłaś o swoje, jednocześnie pozostając wrażliwą na krzywdę ludzką.

Więzień labiryntu |Preferencje|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz