Thomas
Uważasz, że zazdrość to okropne uczucie, które prowadzi do wielu kłótni, a drugi człowiek nie może być twoją własnością. Twardo trzymałaś się tego dopóki nie poznałaś Teresy. Już na początku waszej znajomosci dziewczyna wydawała ci się podejrzana. Pewnego dnia kiedy szukałaś Thomasa, zobaczyłaś ich siedzących razem. Nie mogłaś nic poradzić na to, że cała aż gotowałaś się ze złości. Długo nie chciałaś się do tego przyznać, ale czułaś się zagrożona, a żeby tego było mało wciąż dostawałaś tylko kolejne powody do zazdrości.
Newt
Ty i Teresa byłyście jedynymi dziewczynami w strefie, więc nie miałaś rywalek, ponieważ Newt nie darzył jej sympatią. Więc o co miałaś się martwić? Może zabrzmi to głupio, ale byłaś zazdrosna o Thomasa. Od zawsze z podziwem patrzyłaś na ich relacje, była niesamowita i często wydawało ci się, że nigdy nie będziesz tak ważna dla chłopaka. Czasem cię to dołowało, ale widziałaś, że Newt nie jest twoją własnością i tak samo jak ty ma prawo do posiadania przyjaciół. Sama lubiłaś Thomasa i naprawdę wiele mu zawdzięczałaś.
Gally
Przez swój wybuchowy charakter, Gally raczej odpycha kobiety. Czasami jest ci go szkoda z tego powodu, ale przynajmniej nie musisz się martwić, że chłopak zostawi cię dla innej. Ufasz mu, a on nie daje ci powodów do zazdrości.
Minho
Tak jak chłopak jesteś zazdrosna o wszystkie dziewczyny, które chociażby spojrzą w jego stronę. Jednak w przeciwieństwie do niego nie zabraniasz mu kontaktu z nimi. Niestety nie możesz powstrzymać krzywych spojrzeń skierowanych w ich stronę, Minho uważa,
że to słodkie, ale kiedy zazdrość minie jest ci strasznie wstyd.Aris
Przy Arisie nie kręciły się żadne dziewczyny, aż do momentu kiedy w bezpiecznej przystani spotkaliście Harriet i Sonye. Wiedziałaś, że chłopak tęsknił za przyjaciółkami, dlatego spędzał z nimi prawie każdą wolną chwile, ale z czasem zaczęło cię to denerwować i czułaś się odrzucona. Zazdrość zżerała cię od środka do tego stopnia, że miałaś ochotę wydrapał dziewczyna oczy gdy tylko je widziałaś, ale umiała nad sobą panować, więc wszystkie negatywne emocje trzymałaś w środku.
CZYTASZ
Więzień labiryntu |Preferencje|
Ngẫu nhiênMiejsce, które momentami tworzy twoją własną historię w świecie ogarniętym przez pożogę gdzie przeżyją tylko nieliczni... Preferencje dotyczą serii książek „Więzień labiryntu". Występują: •Thomas •Newt •Gally •Minho •Aris