Thomas
Thomas zdecydowanie nie jest płytki, toteż pokochał cię nie tylko za wygląd i poczucie humoru, ale również charakter, który momentami bywał naprawdę ciężki. Jednak gdybyś zapytała go co ceni w tobie najbardziej, zdecydowanie powiedziałby, że (oczywiście poza osobowością) pokochał twoje włosy. Są niewiarygodnie miękkie, a ich kolor budzi w nim miłe skojarzenia, szatyn gdyby mógł dotykałby ich godzinami, sam chciałby takie mieć, ale póki co zadowoli się twoimi.
Newt
Zdaniem Newta jesteś idealna. Zawsze widzisz w sobie wiele wad, on jednak ich nie dostrzega, albo stanowią dla niego kolejną cechę. Wie, że jesteś wyjątkową dziewczyną i często boi się, że nie jest odpowiednim materiałem dla ciebie, chociaż ty masz na ten temat nieco inne zdanie. Gdybyś spytała chłopaka co lubi w tobie najbardziej z pewnością miałby spory problem co wybrać. Ostatecznie jednak zdecydowałby się na twój głos. Może wydwać ci się to dziwne, w końcu nigdy nie zwracałaś na niego większej uwagi, ale to właśnie jego brzemienie urzekło blondyna. Zawsze ilekroć otwierasz usta Newt czuje, niewiarygodny spokój, nawet kiedy krzyczysz wydaje się być to miły dźwięk. Chłopak jest przekomany, mógłby się zakochać w tym głosie.
Gally
Gally często miał problemy z okazywaniem uczuć, przez co jego charakter mógł wydawać się nieco „trudny". Gdybyś spytała go, za co kocha cię najbardziej ewidentnie z jego ust padłaby odpowiedź, że za twoje złote serce. Jesteś osobą bardzo empatyczną i nawet kogoś takiego jak on potrafisz rozłożyć na czynniki pierwsze, tak że nic się przed tobą nie ukryje. Często odczuwasz różne emocje mocniej niż inni, przez co bywasz rozchwiana emocjonalnie, ale i tak czarnowłosy zazdrości ci tego, z jaką łatwością poznajesz się na ludziach.
Minho
Azjata nie byłby w stanie wymienić wszystkich twoich cech za które mógłby dać się pokroić, ale w obecnej chwili chyba najbardziej przemawiają do niego twoje umiejętności gastronomiczne. Wszystko co ugotujesz jest przepyszne i nie tylko on tak twierdzi. Wielu streferów zazdrości mu dziewczyny takiej jak ty, niektórzy chętnie wzięliby cię w obroty, bylebyś tylko zrobiła im kolację. Minho jednak tak łatwo nie pozwoli odebrać sobie takiej dziewczyny jak ty.
Aris
Aris bardzo rzadko się uśmiecha, jego mina zazwyczaj pozostaje obojętna i niewzruszona, przynajmniej takie odnoszą wrażenie inni. Ty jednak potrafisz sprawić, że kąciki jego ust unoszą się w górę. Za to właśnie ceni cię najbardziej, mimo trudnych czasów potrafisz samą swoją obecnością rozweselić innych. Jesteś optymistką i dajesz nadzieję na lepsze jutro. Zdaniem Arisa w tak ciężkich czasach, ludzie tacy jak ty są bardzo potrzebni. Nigdy nie pozwalasz na smutek, przecież zawsze istnieją jakieś pozytywy, a ty z łatwością je znajdujesz.
CZYTASZ
Więzień labiryntu |Preferencje|
Ngẫu nhiênMiejsce, które momentami tworzy twoją własną historię w świecie ogarniętym przez pożogę gdzie przeżyją tylko nieliczni... Preferencje dotyczą serii książek „Więzień labiryntu". Występują: •Thomas •Newt •Gally •Minho •Aris