<>Kapitel 3<>
Vandet var køligt men behageligt mod min hud. Vi var gået en godt stykke ud, det gik i hvert fald til vores navler, Nina lagde sig ned for at flyde, men hun synkede hurtigt sammen, og røg med hele kroppen under vandet.
Hun kom op og spyttede vandet ud af munden, hun fjernede håret fra ansigtet og kiggede en smule irriteret på mig, "Du skal ikke engang overveje at grine" Sagde hun vredt, jeg bed mig i læben for ikke at grine, men en grisse agtig lyd kom alligevel ud af min mund og jeg begyndte at grine helt vildt, "Ej.. E-j Und-s-skyld" sagde jeg grinende, hun begyndte selv at grine af det mærkelige grynt jeg startede med at lave.
Da vi endelig kunne stoppe med at grine, kiggede alle i vores retning "KIG PÅ NOGET ANDET!" Råbte Nina så hele stranden kunne høre det, og jeg begyndte igen at grine "Det sagde du ikke!" Grinede jeg spørgende til Nina, hun grinede med, "Det gjorde jeg vidst" sagde hun som svar.. Jeg kiggede rundt og alle folk var gået tilbage til det de lavede før, bortset fra en.. Christopher.. Han stod i vandkanten 15 meter væk fra mig hvis jeg skulle gætte og kiggede på mig, Daniel og Lasse kom løbende hen af sandet mod vandet, Lasse prikkede Christopher på skulderen ret så hårdt så det ud til for han tog et enkelt skridt frem af ud i vandet.
"Em? Jorden kalder Emma?!" Jeg kiggede tilbage til Nina som stod og prøvede på at få min opmærksomhed "Ja! Hvad!" Jeg kiggede forskrækket på hende og hun begyndte bare at små fnise, "Altså hvis du går i seng med ham er det din egen skyld" hun nikkede overmod Christopher som prøvede at få Daniel under vandet "Og, når han så har knust dit hjerte vil jeg sige 'hvad sagde jeg' " tilføjede hun, og grinte efter "Wow du så sød Nina" kommenterede jeg og lagde en hånd på hendes skulder, hun nikkede og skubbede mig i vandet.
Jeg kom op og prustede og spyttede al vandet ud af munden, jeg gned mig i øjnene for at få det værste saltvand ud og kiggede så vredt på hende "Din lille" Sagde jeg og plaskede vand på hende, "Din lille hvad?" Tilføjede hun og sprøjtede tilbage. Jeg svarede ikke men startede bare en vandkrig mellem os, hun var med på den og vi sprøjtede hinanden til med vand. Jeg løb længere ud for at undgå det vand jeg fik plasket på mig, men udenheld. Hun havde taget fat i mine ben og trukket mig under for anden gang.
Jeg fik fat i hendes ben undervandet og trak hende med i, jeg kom op før hende og fik mit hår sat tilbage og gnedet vandet endnu engang ud af øjnene. Jeg begyndte at grine hysterisk for da hun kom op lå hendes bikinitop i overfladen "IK' COOL EM!" råbte hun af mig og jeg grinede bare videre. "O-okay, kom her" sagde jeg til hende, hun fik toppen foran brystet og rejste sig op, jeg lukkede den i bagved og hun kunne nu gå frit rundt igen "Det er for morsomt" jeg grinte videre "Ti stille" vrissede hun vredt "Det er seriøst det sjoveste jeg har set i måneder!" Grinte jeg bare videre. Hun kiggede på mig, men så begyndte hun at smile "hvorfor smiler du?!" sagde jeg, hun kiggede bag mig men inden jeg nåede at kiggede havde hun skubbet til mig, så min ryk ramte noget hårdt, det var ikke et hårdt nok skub til at få mig ned under vandet, men det var hånd nok til at jeg gik 2-3 skridt bagud.
"Ej undskyld min veninde skubbede mig" skyndte jeg mig at sige, mens jeg langsomt vendte mig om. gud.. Selvfølgelig var det ham, Christopher.. Jeg havde vent mig helt om nu, og stod akavet foran ham, og han stod selvfølgelig bare og kiggede op og ned af mig med et alt for kækt smil på læben. "Helt i orden smukke" sagde han på en alt for forførende måde, jeg rullede bare øjne af ham, og kiggede så over på Nina som stod og halvt fniste. Jeg gav hende et du-så-tarvelig blikket men det fik hende bare til at grine mere.
Jeg gik over mod hende, men Christopher greb fat i min overarm og trak mig ind til ham. Jeg dunkede ind i hans hårde bryst. "Slip mig" sagde jeg hurtigt, og prøvede at vikle mig fri fra hans greb "Hvorfor bliver du ikke?" jeg troede seriøst ikke hans smil kunne blive større end det var nu, det fyldte jo hele hans ansigt, og jeg tror jeg kiggede lidt for meget på hans læber, for han begyndte bare at smile mere "Du kysser mig bare" sagde han med en alt for selvsikker tone. Jeg kiggede endelig op i de brune øjne, som så på mig på en alt for forførende måde..
YOU ARE READING
The Player
Teen Fiction\\"Du kan ikke sno mig om din finger som du gør med alle andre piger" svarede jeg hånene til ham. Han sendte mig et slesk smil som svar, og blinkede hurtigt til mig "Vent og se smukke" Jeg hadede alt ved ham, hvorfor skulle sådan en gude skøn krop g...