Boy talk

2.5K 63 3
                                    


<>Kapitel 8<>


Jeg lå og vendte og drejede mig til bragende fra torden vejret. Jeg kunne kun fokusere på regnen der piskede ind på mit vindue, og de høje brag der kom med nogle minutters mellemrum. Forbandet torden vejr.. Lad mig nu bare sove! 

Jeg rejste mig fra sengen og trak mit gardin fra, så jeg kunne se hvordan det så ud. Og selvom det var forår, var det mørkt og koldt som efteråret selv. Der var vådt overalt, jeg kunne se en kloak der var stoppet til med vand, på grund af regnen. Jeg trak gardinet for igen, men hørte en banken fra en anden rude. 

Jeg kiggede ud gennem gardinerne og så Lasse stå i vinduet overfor mig. Han smilede skævt til mig, og vinkede kort til mig. Jeg vinkede tilbage, og så lukkede han sin vindue op, og gjorde tegn til at jeg skulle gøre det samme.

"Hey?" sagde han, og plantede armene i sin vindues karm, og havde hovedet en smule ud af vinduet. "Hej?" svarede jeg ham igen, og kiggede en smule spørgende på ham. "Kan du heller ikke sove?" sagde han, og kiggede så godt han kunne op på himlen, uden at få for meget regn i hovedet. "Det kan man næsten regne ud" sagde jeg en smule flabet, og lavede en bevægelse med armene som viste jeg var vågen. Og der gik det op for mig at jeg kun var i ført en Calvin sports bh, og et par shorts der matchede. Så min påklædning bestod ikke af meget. Så kiggede jeg igen over på ham, og han havde ikke engang en trøje på. Han stod i bar mave, og jeg kunne bare se direkte hen på hans alt for markerede sixpack.

"Ja okay" sagde han, og med det lukkede jeg vinduet, og trak gardinet for endnu engang. Jeg vågnede om morgenen, alt for træt skulle jeg hilse og sige! Og min mor lagde tydeligvis mærke til det, for hun tilbød jeg blev hjemme så jeg kunne få sovet. TAK MOR! Så den dag tog jeg ikke i skole. 

Men siden min dag, er så kedelig når den kun består af mig som prøver ikke at få søvnunderskud, så lad os se hvad de andre går rundt og laver..

Christopher's P.O.V

"Du går mig på nerverne Daniel" sagde jeg, med en alt for irriteret stemme, for det var det jeg var. Irriteret. "Hvad mener du? Jeg fortæller dig det bare" svarede han igen, lige så irriterende som han var før. 

Han snakkede om, hvor meget han ville knalde hende Nina. Og han havde ikke snakket om andet, siden vi var kommet hjem til Lasse, og jeg var godt træt af det. "Kom nu Chris, hun er da lækker" tilføjede han, og kiggede på mig som om jeg var blind. Jeg sad bare og gav ham dræber øjne. "Okay, hvad så med hendes veninde?" sagde han, på en spørgende måde. "Hvem af dem?" svarede jeg ham, og satte mig i Lasse's sofa, som stod i hjørnet af hans værelse.

"Hende den blonde? Øh, Emily... Ella.. Emma!" sagde han, og var begejstret over at han kunne huske navnet på hende. "Emma?" spurgte jeg, og ventede på han svarede; "Ja Emma, hende der råbte til dig i kantinen" tilføjede han som en forklaring. 

Hmm. Emma? Selvfølgelig ville jeg have hende med i kanen. Den krop er jo fantastisk, jeg skal ikke gå glip af den. "Jeg ville ikke klage over en tur med hende" sagde jeg, og grinede et smørret grin. 

Lasse kom ind på hans værelse, og gav mig en kop med noget alkohol i ville jeg gætte på. "Hvad er der i?" kom det fra Daniel, der drejede koppen rundt, "Vodka, og redbull" svarede han hurtigt, og satte sig i sengen overfor mig. Jeg nikkede bare af hans svar, og tog en tår. 

"Hvad snakker i så om?" spurgte han, inden han tog et sip af koppen. "At Chris gerne vil have Emma med i kanen" sagde Daniel, og jeg gav ham et kort dræberblik, ikke at det var et problem at han sagde det. "Emma? Cooper?" spurgte Lasse, og jeg nikkede kort af hans svar, og han begyndte at smile med det samme.

"Hvad?" spurgte Daniel, og kiggede på Lasse, som et stort spørgsmåls tegn, og jeg kiggede på samme måde, "hun er sku en god kysser" sagde han, og hans smil udvidede sig, men så tog han en tår af koppen, og så blev det mere normalt igen.

Så de havde kysset? Wtf Lasse? jeg sagde helle for?! "What hvornår?!" skreg Daniel nærmest op, så han spildte noget af den drik Lasse havde lavet. "Jeg var til middag hos hende, og så skete det bare. Altså jeg havde selvfølgelig min charme skruet op" sagde han, og Daniel lyttede passivt med, mens jeg sad tavst. "Ja men detaljer for helvede Lasse!" råbte Daniel af ham. Og Lasse grinede kort, inden han fortsatte; "Altså vi var på hendes værelse, og så rykkede jeg mig bare tættere på i ved. Og så lænede jeg ind, og vi snavede bare. Hun lå ovenpå mig, men så kaldte hendes mor og sagde vi skulle spise. Hun gav mig sku boner på drenge" han holdte en kort pause, inden han fortsatte den irriterende forklaring af hans og Emma's kys...; "Hendes røv den er sku stram drenge, og den kørte bare oven på min kølle" og så tog han den sidste slurk af hans vodka-redbull, og stildte koppen fra sig.

"Vent du var hjemme hos hende?!" kom der fra Daniel endnu engang. "Ja hun er min nabo jo" svarede Lasse, og samtalen blev lige pludselig mere spænende. Jeg satte koppen fra mig, og lænede mig en smule forover så mine albuer lå i mit skød. "Hvad er hun?" spurgte jeg, interesseret, men ligeglad på samme tid. "Hun har værelse lige der inde" sagde han så, og pegede hen på hans vindue, jeg kiggede der over, og rigtig nok stod hun sku i vinduet, med noget der lignede nattøj på. 

Jeg så hende gå ud af den dør, som førte ud til resten af huset, og mand den røv?! "Fuck du er heldig mand" kom det fra Daniel, som også sad og kiggede efter hende, "ser du hende skifte tøj og sådan?!" tilføjede han til hans sætning, og kiggede ekstra interesseret på ham, "Nej, hun er klog nok til at trække gardinet for eller gå ud på hendes toilet" svarede han, og kiggede over mod vinduet. Jeg forblev tavs, og lyttede bare med til deres samtale. "Hvad med drenge? Hører du noget sexuelt derinde fra?" Spurgte Daniel, jeg ved sku ikke hvor de spørgsmål kommer fra. Det undrer mig faktisk hvorfor han ikke har spurgt ind til hende Nina endnu.

"Har ikke hørt noget" svarede Lasse ærligt, og fik så øjenkontakt med mig. "Du da stille" kommenerede han på mig, og jeg nikkede blot af hans ligegyldige kommentar. "Hvorfor?" spurgte han så, "hvad skal jeg sige?" Spurgte jeg ham, og kiggede spørgende men koldt på ham "ja vi andre sidder og snakker om hende du ikke har fået i kanen endnu" sagde han, i et forsøg på at irritere mig. Og det virkede.

"Hold nu op, jeg kan hvis jeg vil" svarede jeg koldt. "Det vil du jo godt" sagde Daniel, "det sagde du da før" tilføjede han. Og kiggede på mig med et hånene smil, "du kan ikke" sagde Lasse pludselig. Døren åbnede igen inde på hendes værelse, og ind kom Emma, med de grå Calvin Klein shorts og en matchene grå top. "Ikke det?" sagde jeg, og rejste mig for min plads i den sorte læder sofa.

Jeg gik over til vinduet, og åbnede det, mens jeg stak hovedet ud. Jeg bankede på vinduets rude (Lasse's selvfølgelig) og det havde en hurtig reaktion på hende, for hun kiggede øjeblikkeligt herover. 

Hun åbnede vinduet, og kiggede på mig. "Hejjj?" kom det fra hende, mens hun kiggede genert på mig. "Det var da noget af en påklædning, vidste du at jeg skulle se dig i dag?" sagde jeg, og sendte hende en slesk smil, hvis jeg selv skulle sige det. Jeg blinkede kort til hende, og jeg kunne se hendes kinder fik en anelse farve, og den farve var en blanding af rød, og lyserød. "Øh. Sjovt." Svarede hun, med en genert stemme, inden hun lukkede vinduet, og gik væk fra det. Jeg lukkede tilfreds vinduet, og satte mig på den samme plads som før.

"Nårh?" sagde jeg, og kiggede skiftevis på Lasse og Daniel. "Okay, jeg indrømmer, du kan noget" sagde Lasse. Jeg kan noget? Altså, der skal ikke meget til at få den pige til at blive genert. Men man kan lige frem se på hendes rødmen, at hun vil have mig. "Hmm" sagde jeg og løftede det ene øjenbryn. 

"I know" svarede jeg hånene.


<>Slut på kapitel 8 - husk at stemme! Så ved jeg om i kan lide min historie eller ej! Jeg syntes den har fået masser af kærlighed fra jer allerede. Og jeg kan sku ikke sige andet end tak!<>



The PlayerWhere stories live. Discover now