History Project

2K 52 7
                                    

<>Kapitel 23<>

^^Emma White Cooper^^

  "Godt. I dag skal vi lave gruppearbejde om 2 verdenskrig. I får hver en makker, under min kommandering, og et emne i skal fremlægge for klassen om" lød det fra Mr. Samuels. Alle sukkede, og jeg var tydeligvis en af dem, nu håbede jeg så bare på at Anna og jeg kom i samme gruppe. 

Navnene blev råbt op, 2 og 2 efter hinanden. Jeg ventede spændt på enten mit eller Anna's navn blev råbt op. "Anna og... Lukas" sagde Mr. Samuels, og vi kiggede skuffet på hinanden. Lukas var en lav rødhåret dreng, man ville typisk kalde ham for "nørden" men han er jo egentlig bare som os andre. Han smilede flinkt til Anna, og hun gengældte et smil.

"Så hvis i kommer op og trækker et emne, så kan i komme i gang" fortalte Mr. Samuels, og rystede en lille kurv med sammenfoldede sedler i. "Mr. Samuels?" Spurgte jeg, med en hånd strakt op mod loftet. Han nikkede og kiggede ned mod lille mig, som sad på min plads. "Jeg er ikke i en gruppe" tilføjede jeg, og hans ansigt lavede en forbavset grimasse, og han undskyldte meget for at glemme mig.

Han spejdede ud i klassen, og kiggede ned i produkollen for at se hvem der var syge, for alle der var i skole havde en partner. Ja undtagen mig. "Hvad med du er sammen med Mr. Jones. Han er ikke til stede men du kan bare starte uden ham" sagde han så. Jones.. Jones.. Christopher Jones?!!!!" 

Jeg kiggede op mod ham, og gjorde store øjne, "Christopher Jones?!" spurgte jeg så, og han nikkede, og rakte kurven ud mod eleverne når de ville tage en seddel. Fedt.. Så dejligt.. Mærk sarkasmen!!!

Jeg trak en seddel, foldede den ud, og kiggede på de skæve blyant streger. 'Hitler' stod der, og jeg skar en grimasse. Skulle jeg fremlægge om ham? "Når du skriver Hitler.. Mener du så hvordan han ville afskaffe jøderne og sådan? Eller hvordan han kæmpede mod de andre lande?" Spurgte jeg Mr. Samuels, og han tænkte kort over mit spørgsmål inden han svarede; "Det hele lyder fint" og så snakkede han ellers videre med en anden elev.

Vi havde 2 uger til fremlæggelsen, og jeg er seriøst INGEN ide om hvordan jeg skal starte det her op. Hvorfor er Christopher ikke når jeg rent faktisk skal bruge ham til noget... Vent.. Daniel? Han har mit nummer right? 

*Daniel, hvor er Christopher?* Skrev jeg hurtigt, og fik sat mig op af skabene på gangen ude foran historie klassen. Jeg ventede som en desperat lille unge på hans svar tilbage. Men det så ikke ud som om der kom noget. 

Jeg startede så på opgaven. Det blev en powerpoint, for det var det eneste jeg magtede. På første slide stod der med store fede bogstaver "HITLER" og nedenunder, af Christopher og Emma. Jeg fik researced en smule omkring hans kamp mod, russerne amerikanerne og Fransmændene, og glem ikke England!

Jeg fik seriøst det største chok af min mobil der ringede. Det var Daniel, så jeg tog trykkede hurtigt på den grønne knap, og fik sat mobilen op til øren.

"Daniel!" sagde jeg hurtigt, og jeg kunne høre hans latter i den anden ende. "Hvad så Emma?" Spurgte han, "Jo altså, jeg han en opgave for, og jeg er uheldigvis makker med Christopher, så har du nogen ide om hvor han er?" Spurgte jeg, og han grinede endnu engang af mig. "Uheldigvis huh?" spurgte han grinene, og så blev der stille i den anden ende.

"Hallo?" spurgte jeg, "Hallo?" gentog jeg mig selv, og efter nogle forsøg lød der endelig en stemme fra telefonen. Det var bare ikke Daniel's. "Hey smukke" sagde Christopher, og jeg rullede straks øjne. "Du skal ikke 'hey smukke' mig. Vi har historie opgave for, så fortæl mig hvor du er så vi kan komme igang" sagde jeg koldt, men kunne ikke lade være med at grine af mig selv.

"Easy tiger, jeg sidder bag cykelskurrende" fortalte han, og jeg samlede mine ting dammen fra gulvet, lagde på og gik mod cykelskurende. Det blæste en smule i dag, så vinden gjorde ikke noget godt ved min frisure, ikke at min ullede knold var til perfektion men det var alligevel irriterende at få håret i hovedet. 

Jeg gik om bag cykelskuret, og rigtig nok stod de der alle 3. De havde vær en smøg i munden, men Christopher fik hurtigt trådt på den da han så mig komme rundt om hjørnet. "Hey" sagde han, og jeg gengældte med et neutralt "hej" 

Jeg kiggede over mod Lasse og Daniel, og Daniel smilede en anelse for meget til mig. Det så seriøst creepy ud. "Hvorfor smiler du sådan?" Spurgte jeg, og kiggede dumt på ham. Han lavede trutmund, og en underlig form for kysse lyd, og gentagede det et par gange inden han vendte tilbage til det creepy smil han havde gang i. 

"Huh?" sagde jeg dumt, og kiggede på ham som en eller anden idiot. "Ugh! Jeg vil gerne snave dig lige som de andre!" svarede han mig, og klagede sig som et lille barn. Lasse grinede af ham, mens Christopher forblev tavs. Underligt.

"Skal vi komme i gang Christopher?" Spurgte jeg, og vennede blikket mod ham, hvor fik en alt for intens øjenkontakt. "Ja da.. Så længe det ikke er projektet du snakker om" sagde han, og blinkede kort til mig. "Det lyder sjovt. Jeg har det perfekte sted" sagde jeg smilende, og blinkede til ham. Han fulgte straks med mig, og lavede et tegn til de andre, men det fik jeg ikke set meget af.

Han snakkede tydeligvis om sex. Men jeg skal sku ikke mere med den dreng en jeg allerede har gjort. Så jeg narrede ham vel bare til at komme med mig, så vi kunne for startet projektet op sammen. 

Jeg fik ham ind i et frit arbejds lokale, som var forskellige steder på skolen. "Så vi her" sagde jeg, og fik lagt min computer og mit hæfte på bordet. Han smilede frækt til mig, og gik langsomt over mod mig. Han lagde sine hænder på min hofte, og jeg fik dem straks fjernet, og nu stod han og kiggede irriteret på mig.

"Så vi har om Hitler i 2 verdenskrig" sagde jeg, og fik startet min computer op fra pauseskærmen. "Men hvad blev der af det andet?" Spurgte han trist, med et endnu mere trist ansigt. "Jeg skal sku da ikke noget med dig" sagde jeg koldt, og satte mig ned på en stol. "Av..." sagde han, men det var sikkert bare ironi..

<>Slut på kapitel 23 // Hvis i ikke vidste det! (Hvilket jeg tror i gør for jeg har skrevet det sygt meget i de første episoder!) Så har jeg en anden bog // Forelsket eller bare en leg // Som er færdig, og som jeg laver en 2'er på når denne her slutter. I må meget gerne læse den, og give den så meget krælighed som i giver denne her historie! Og nu vi er ved det, så husk at stemme og kommentere så jeg ved om i kunne lide kapitlet! OG!! Vi er på 3k læsere! Tusind mange tak! I er så søde! Love u!<>

The PlayerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora