Ready for the party

2.4K 59 5
                                    


<>Kapitel 14<>


Selvfølgelig ignorerede jeg hans latterlige kommentar. Jeg skulle ikke til fest. Og da i hvert fald ikke med ham. Det kunne han godt glemme. I aften stod den på Netflix, Vampire Diaries og i! Bum basta. Medmindre pigerne nu fik en mulighed for at ændre min mening, men det tvivler jeg stærkt på!

Midt i min dejlige episode, blev jeg forstyrret af et voldsomt bank på min dør, og en vred storebror der kom ind. "Du har åbenbart besøg" siger han med en kold tone, og sammenpressede læber, "hvem?" spørger jeg, og pauser for min episode, ligger computeren på sengen, og sætter mig ordenligt op.

"Hvorfor er du sammen med sådan en type?" siger han frustreret, "det er ikke godt!" tilføjer han, og tager hænderne op til hovedet. "Hvad snakker du om?" Spørger jeg endnu engang, og rejser mig op fra min dejlige og varme seng, for at gå over til ham. Jeg havde ikke andet end mit Calvin nattøj som bestod af en grå croptop hoodie og et par matchende shorts, min min storebror var fuldstændig lige glad. Han plejede også at se mig sådan jo.

"Ugh. Bare få ham ud af huset hurtigst muligt" sagde han og gik vred ud af døren, og smækkede døren ind til hans værelse. Jeg gik nedenunder for at se hvem der var skyld i Nick's frustration og vredes udbrud. Og selvfølgelig var det ham... Fucking Christopher, kan du ikke lade mig være?!

"Og jeg som troede jeg kunne slippe fra dig" sagde jeg og kryssede armene lige under mit bryst, stillede mig en smule skævt så min vægt var på min højre hofte. "Du er ikke klar?" Sagde han overrasket, og uden at gøre notits af min kommentar. Kan ikke holde ham ud..

"Selvfølgelig ikke" svarede jeg ham, og han gjorde store øjne af min kommentar, han kløede sig hurtigt i nakken, men ikke på den akavet måde. Den var alt andet end akavet. "Come on, vi skal til festen, den startede for 1 time siden!" Halv-råbte han nærmest og gav mig et; kom-så-af-sted blik. 

"Skal ikke nogle steder med dig" svarede jeg koldt, og gik ud i køkkenet, han fulgte efter mig, og satte sig på en af barstolende til køkkenø'en. "Alle vil da være i selskab af mig" sagde han, og hans selvfede attitude gav mig kvalme. Jeg tog et glas vand, og drak det langsomt så jeg slap for at svare ham.

"Hop ned i en kjole og så tager vi afsted" sagde han, og kiggede irriteret på mig. Jeg drak bare videre af mit glas, og da jeg var færdig tog jeg et nyt. "Det mener du ik?! Du burde være glad for jeg tog dig med" sagde han, med hans player-fuckboy-selvfede-egoistiske- tone der er uudholdelig.

"Jeg vil ikke med" sagde jeg endelig. Jeg stilte glasset fra mig, og bevægede mig op mod mit værelse, han fulgte selvfølgelig efter mig, men jeg smækkede døren inden han nåede ind på mit værelse. Jeg satte mig i sengen, og han åbnede døren hurtigere end selveste Flash, han kiggede mere end vred på mig.

"Jeg skal over at feste Em, og jeg SKAL have dig med" sagde han så, med en vred tone. Og kiggede endnu vredere på mig. "Hvorfor SKAL du have mig med?" Spurgte jeg, med et ekstra tryk på "skal" han sukkede i et kort sekund, inden han tog 3 hurtige skidt mod mig. "Hør babe, vi tager der hen, om jeg så skal klæde dig på selv. Og bære dig ud til motorcyklen" sagde han, og var nu helt henne ved mig, hans kolde mine var væk, og var erstattet med en lidt mildere ansigtsudtryk.

"Fint?!" sagde jeg indelig, og gav op. Han havde vundet, men jeg gad ikke stå og diskutere med ham. "Lad os se" sagde han, og gik mod mit klædeskab, han åbnede det på fuld gab og kiggede ind i det som en høg. "HVAD LAVER DU?!" Skreg jeg, han skulle ikke nyde noget af mit tøj, undertøj, eller generelt noget som helst.

"Skal da finde noget sexet du skal have på" svarede han, og proppede det slekse smile endnu engang frem på hans læber. Mens hans øjne fulgte efter med et frækt glimt. "Nu snakker vi om noget" sagde han, han havde fundet ud af hvor mit undertøj lå. Så han holdte en rød bh op med sorte blonder, jeg havde kun haft den på én gang, og jeg var seriøst døende. Den var så ubehagelig. 

"Lig den tilbage!" jeg rejste mig faretruende hurtigt op fra sengen, og holdte min pegefinger stritteende mod ham. "Det skal nok blive godt det her" sagde han, og havde fundet nogle flere... Det er værre end bh'en det her...

Jeg gav ham fuld tilladelse til at vælge min påklædning, BORTSET fra undertøj! Vi havde en 15 minutters lang disksution om det, og det endte med det her;

"Det er vel okay" sagde jeg, da jeg endelig havde fået tøjet på, og han nikkede som om han næsten var tiltfredstillet, "der kunne godt være mindre tøj" sagde han, og viste hvor der præcis skulle være mindre tøj, med armene, og det var på hele min ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Det er vel okay" sagde jeg, da jeg endelig havde fået tøjet på, og han nikkede som om han næsten var tiltfredstillet, "der kunne godt være mindre tøj" sagde han, og viste hvor der præcis skulle være mindre tøj, med armene, og det var på hele min krop.. Typisk player.

Jeg rullede øjne af hans bemærkning, og han smiledebare af mig. "Skal vi?" spurgte jeg, og han lød helt overasket, det var jeg også selv. Troede SERIØST IKKE at jeg ville have sagt de ord. Han nikkede og tog sin hånd om min hofte, men jeg fjernede den hurtigt igen og gik ud af døren. 

Jeg var hurtig ned af trapperne, med Christopher lige i hælende, han gik ud i gangen, fr at tage sko på, mens jeg hurtig tog et glas vand "du drikker seriøst meget vand" kommenterede han, og da jeg havde drukket færdig, nikkede jeg og gik ud og tog mine sko på.

"Hvor skal i hen?" lød en velkendt stemme fra det nederste trin af trappen, jeg kiggede over mod min storebror som så mere frustreret på mig end før. "Til fest" svarede Christopher hurtigt, og jeg vendte straks hovedet mod ham for at give ham det sygeste dræberbil. 

"Er det rigtigt? Em?" Spurgte han, og jeg vendte igen hovedet mod ham. Jeg nikkede og fik spændt min sko færdigt, "vi ses senere" sagde jeg, og skubbede Christopher ud af døren, jeg vendte mig om og gav et kort vink til Nick inden jeg lukkede døren og gik over mod Christopher's motorcykel.

Jeg kunne let mærke hans six-pack, eller generelt bare hans gude mave. Jeg sad bag ved ham på hans motorcykel, med vinden der blafrede i mit hår så det stod ud til alle sider. Han gassede op, og jeg strammede grebet med det samme. Jeg kunne mærke hans sleske smil, selv med hovedet ind i ryggen på ham. Han gjorde det med vilje! 

Han satte højre fod på kantstenen så de larmende monster af hans motorcykel at være, tippede en smule. Det var nemmere at komme af nu og jeg greb hurtig chancen, og hoppede af, men ikke ligefrem på en elegant måde.

"Du kørte hurtigt med vilje!" Fnøs jeg af ham, da han endelig steg af motorcyklen, "jeg må da gribe chancen når du holder om mig frivilligt" svarede han, og sendte mig et hurtigt blink, inden han satte udyret i lås. 

Det var en stor mørebrun træ-villa festen blev holdt i, allerede ude på fortovet kunne jeg høre den høje bas fra højtalerne, og den klamme alkohol-bræk stank havde allerede sneget sig forbi min næse. Fy for satan!

Men her stod jeg.. Foran en kæmpe sort træ-dør, og ventede på at gå festen i møde. Det her skulle nok gå galt. På en eller anden måde. jeg er sikker..

<>Slut på kapitel 14 - 1k læste! Det går fremad det her! 1000 mange tak, jeg føler jeg siger det ofte men det syntes jeg overhoved ikke, i er så dejlige og skønne! Glem ikke at stemme eller smide en kommentar så jeg ved om i kunne lide kapitlet! hvad sker der mon til festen? Hvordan vil det gå Emma? Og hvordan bliver "date'en" med selveste Christopher Jones?<>

The PlayerWhere stories live. Discover now