Time with my brother!

2.3K 54 10
                                    

<>Kapitel 25<>
^^Nick White Cooper^^

Emma White Cooper's P.O.V

Jeg magtede seriøst ingenting. Jeg ville bare sove dagen væk, men skolen skulle vel overståes, og det var jo heldigvis fredag så weekenden startede klokken 15:20.

"Jeg dør!" Skreg Anna op, og jeg nikkede mig meget hurtig enig med hende. "Jeg er så træt seriøst" klagede jeg, og Nina rullede øjne af os. "Hvorfor sad i også og skrev i gruppe chatten til klokken 2?" Spurgte hun, og var tydeligvis irriteret over vi havde gjort det.

"Det er hyggeligt!" Forsvarede Anna sig, og jeg nikkede kraftigt på hovedet. "Det er ikke hyggeligt hvis man bliver forstyrret når man prøver at sove" svarede hun, og kiggede vredt, men stadig smilende på os. 

"Du kunne bare slå notifikationer fra chatten jo!" Sagde jeg, og hun rullede øjne af mig. Vi gik alle ned af gangen, men uheldigvis skulle Nina i en anden klasse så Anna og jeg var endnu engang i historie lokalet.. NEDEREN!

"Husk i skal aflevere jeres opgave næste mandag!" sagde Mr. Samuels vredt, da timen sluttede. Jeg sukkede, og det samme gjorde resten af klassen tydeligvis også. Christopher var selvfølgelig ikke til time, og siden jeg ikke kunne starte projektet op uden ham, sad jeg endnu engang og fandt researche om Hitler.

Efter skole, traskede jeg hjem, traskede op af trappen, og smed mig i min seng, så tændte jeg for Netflix,men traskede så ned af trappen fordi jeg ville have snacks til den sidste sæson af Stranger Things, og til sidst traskede jeg igen op.

Det havde mig 3 dage at se 2 sæsoner af Stranger Things, og nu var den slut, og det var nederen fordi der kommer først en 3 i like oktober eller noget... Og nu var klokken 01:34...

Vent? Projekt opgaven.. Ugh.. Christopher, vi skulle jo lave opgaven senere.. Det er jo tekniset lørdag.. Øh.. Daniel? Han kan vel få fat på ham.. 

Jeg fandt mobilen frem, og fandt Daniel's navn i mine beskeder, og skrev så til ham; *Kan du spørge Christopher, om hvornår og hvor vi skal lave projektet?* Jeg lagde mobilen fra mig, og kiggede endnu engang efter en film, jeg kunne se.

Daniel's navn poppede op på min mobil, som havde lavet en irriterende lyd, og en brummen. *Hos ham, klokken 16, siger han :) * stod der i beskeden, *Er det ikke over din sengetid? ;)* skrev han straks efter, og jeg rullede øjne af hans kommentar, men kom så i tanke om at han ikke kunne se det.. 

*Lyder det fra barnet der klager over han ikke får et kys.. Sig til Chris jeg kommer* Skrev jeg, og startede så filmen 'Water for elephants" som skulle være en sød kærligheds historie. Elsker sådan nogle!

Min mobil vibrerede endnu engang, og Daniel havde svaret; *Ha ha.. Hvor er du sjov..* Og jeg grinede lavt for mig selv, inden jeg lagde mobilen fra mig. 

Halvvejs inde i filmen, kom Nick ind på mit værelse og forstyrrede mig.. Så irriterende. Jeg pausede filmen og kiggede ventende op på ham.

"Ja?" Spurgte jeg, og løftede et øjenbryn, men med et lille smil på læben. "Mor og far er stadig på arbejde, så jeg tænkte på om du ville se en film?" spurgte han, og jeg lagde computeren fra mig, og kiggede på ham igen.

"Jeg ser allerede film" svarede jeg ham, og han grinede kort af mig. "Med mig fjolle" Sagde han, og jeg grinede med ham, og rejste mig op. 

Snacksne var fundet frem i hver sin skål, vingummier i en, chips i en anden, og glem ikke chokoladen og popcornene! Nick havde fundet sodavaden frem, og selvom klokken var mange, følte jeg mig overaskende meget vågen. 

"Så hvad ser vi?" Spørger jeg, og han tager fjernbetjeningen, og går ind på Netflix. Vi har en af de smarte fjernsyn som har en fucking indbygget Netflix knap! Jeg dør! "Jeg tænker en gyser" sagde han, og gik ind under gyser indholdet, selv det gjorde mig bange, alle de uhyggelige bileder! 

"Nej!" klagede jeg mig, og han sukkede. "Pleeeeeaaaaaseeee!!!" Sagde han, og tikkede med de største hunde-øjne. "FINT!" Gav jeg mig, og kryssede surt mine arme over mit bryst. Han kiggede igennem, og fandt en af dem med den uhyggeligste  billeder på forskærmen.. "Men så skal du køre mig over til en i morgen!" Sagde jeg, og han nikkede bare og tændte for filmen. 

Jeg skreg op, og Nick grinnede bare af mig, og spiste videre af de nogenlunde varme popcorn. "Det er ikke sjovt! Jeg dør af skræk!" Skreg jeg af ham, efterfulgt af et rædselskrig, for det monster (Som i øvrig dræbte mig af skræk snart) havde lige spist et menneske. 

"Det er vildt sjovt!" sagde han, og jeg lagde mig ned, og sparkede til hans ben, hvor han efterfølgende sagde et kort 'av' og fortsatte så med at se filmen, jeg fik et tæppe over mig, og så faldt jeg langsomt i søvn. 

Jeg vågnede til lugten af stegt bacon, og æg. Jeg hoppede op af sofaen, og løb ud i køkkenet, og blev mødt af en morgenfrisk storebror. "Jeg forstår ikke hvordan du kan være så frisk om morgenen?!" Sagde jeg, og han hoppede op af forskrækkelse. Han vendte sig mod mig, og smilede kort til mig, inden han stegede baconen færdigt.

Jeg smaskede som en sindsyg, og fik mere æg og bacon ned end jeg kunne holde til. "Så godt!" Skreg jeg op, og tog endnu et stykke bacon, "det er også mig der har lavet det jo" sagde han grinende, med munden fuld af æg. Jeg lavede en mærkelig grimasse da jeg kunne se alt det tyggede indhold i hans mund.

"Så hvem skal du over til?" Spurgte han, og jeg sank baconen, og kiggede op fra min mad. "Christopher. Vi har et projekt for" svarede jeg ham, inden jeg fik endnu et stykke i munden. "Jones?" spurgte han, og jeg nikkede, og tog en tår af et glas juice jeg havde. "Du ved jeg ikke bryder mig om ham" sagde han, og løftede et øjenbryn, og lavede en stram grimasse. Jeg nikkede og sank, "du bestemmer ikke hvem jeg er sammen med!" Sagde jeg, og stillede glasset fra mig. "Og desuden, er det bare et projekt" tilføjede jeg, og rejste mig for at stille min tallerken ned i opvaskemaskinen. 

"Tak for mad" sagde jeg muntert, og gik over og krammede ham, han gengældte mit kram, og nikkede. Jeg gik op på værelset, tog et laaaaaaangt bad, for det var lige hvad jeg trængte til. Nu skulle jeg bare finde ud af hvad jeg skulle have på...

<>Slut på kapitel 25 // Jeg er så glaaad!! Fik en god karakter i mine fag! Og er så glad, fordi i er så søde! Jeg mener, altså historien har taget 9 pladsen i et godt stykke tid efter hånden! Husk nu at stemme eller kommentere kapitlet så jeg ved om i kunne lide det! Det motivere mig bare til at skrive mere, og så kommer der også kapitler ud oftere, for jeg skriver kun når jeg føler for det! Love u!<>

The PlayerWhere stories live. Discover now