The end of the "girls night"

2.3K 61 5
                                    


<>kapitel 12<>


Jeg vågnede midt om natten, da min blære trængte sig på. Jeg fandt så hurtigt ud af at jeg lå i ske med Christopher... Hvordan kunne det ske seriøst?! Daniel og Nina lå også og puttede og de nød det i fuldedrag, Lasse lå lidt for sig selv, mens Alberte lå så langt væk fra ham som overhoved muligt. Hun har jo også en kæreste, Anna lå bare i midten af de 3 madrasser og fyldte som det passede hende, men det så ikke ud til at det generede nogle.

Jeg rejse mig, og listede forsigtigt forbi alle så jeg ikke vækkede dem. Jeg kom ud på toilettet og låste døren, fik gjort hvad jeg skulle og trak så ud efter mig. Håndsæbens duft fyldes hurtigt i rummet da den blev blandet op med det varme vand fra hanen. Men SERIØST hvordan kan den sæbe dufte så fucking godt?!!!

Jeg låste døren op, og jeg skreg nærmest op af det store chok jeg fik, Christopher stod i dør åbningen og tyssede hurtigt på mig, inden han trak mig tilbage til toilettet og låste døren, hurtigere end jeg kunne nå at sige; 'Christopher er irriterende'

"Hvad skulle det til for?! Hviske-råbte jeg ind i ansigtet på ham. "Hvad skulle hvad til for?" svarede han drillende, og satte sig på toilettet. (Han skider altså ikke eller noget, toilet brætten er altså nede!)

"Ja du skræmte næsten livet af mig?!" hviske-råbte jeg endnu engang mens jeg lavede dramatiske fagter med armene, "slap af Em, så slemt var det ikke" sagde han på en forførende måde, og smilte sit sleske fuckboy smil.. Jeg tør væde med at alle piger faldt for det smil.. Jeg ville altså bare ikke være en af dem..

"Hvorfor er du egentlig oppe?" kom det så fra mig, efter et minuts stilhed, hvor vi bare stod/sad og nedstirrede hinanden. "Vågnede selvfølgelig af personen der gik på toilettet" svarede han med en hæs stemme. Det sendte kuldegysninger ud i hele kroppen og jeg var bange for mine knæ ville bukke under.

"Så meget larmede jeg ikke.." svarede jeg så, og blev en smule forlegent, ved faktisk ikke hvorfor. Overhoved.

Hans player attitude havde en effekt på alle, og desværre også på mig, jeg var bare ikke som de andre piger. Jeg prøvede vel at skjule, at jeg syntes han var pæn. Lækker. Hvad man nu skulle kalde hans skønhed. Selvom jeg bukkede under i kosteskabet, viste jeg mig stadig fra min stærke side. Eller jeg prøvede.

Rummet blev fyldt op med stilhed og akavethed efter min kommentar, jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige. Så jeg valgte at låse døren op, men i forsøget på at komme ud standsede han mig; "Hey, rolig Cooper" kom det fra ham, da jeg skulke til at trække ned i håndtaget, "skal vi ikke snakke færdigt" tilføjede han, og han sleske smil viste sig endnu engang på hans læber. "Om?" svarede jeg koldt og satte mig op på det lille bord der hørte med håndvasken.

"Vores lille scene i dit skab" svarede han mig, som om det ikke betød noget. Han sad bare med en kold mine og havde sit blik låst fast til mine blå øjne.

"Hvad med det?" spurgte jeg, og prøvede at lyde kold og ligeglad, ved bare ikke om det lød sådan. Det gjorde det ikke inde i mit hoved. Han holdte en kort pause inden han opfulgte mit spørgsmål, og den korte pause føltes som minutter.

"Får jeg en tur til?" I det samme som han sagde ordene blev jeg frastødt og havde lyst til at forlade rummet. Men jeg vidste at hvis jeg så meget som bare prøvede ville han straks få mig sat på plads, så jeg måtte vel gøre et eller andet. Ikke? "Ja da" svarede jeg, og blinkede med det ene øje.

Jeg hoppede let og elegant ned fra vasken, og gik over mod toilettet hvor han sad og studerede hver en bevægelse jeg lavede. Da jeg så endelig var ovre ved ham, bukkede jeg mig blidt ned til hans øre og hviskede; "i dine drømme"

Og med de ord, var jeg ude af rummet og inde i stuen hvor de andre lå fredfyldt og sov. Jeg lagde mig ned i sofaen hvor jeg først faldte i søvn, og ventede spændt på hans reaktion.

Lyset blev slukket, fod trinene kom nærmere, og jeg mærkede hurtigt en skuffet Christopher, mase sig ned under mig, det lyder mærkeligt og tro mig, har absolut INGEN ide om hvordan han gjorde det. Men det endte i hvert fald med at jeg vågnede på hans brystkasse et par timer efter.

Klokken 11:32 vågnede jeg så. Jeg vågnede til en fredfyldt Christopher Jones liggende under mig, jeg rejste mig op ved et sæt, og gik ud i køkkenet. Jeg lavede boller til alle, fandt noget juice og noget pålæg og stillede det hele ind på spisebordet.

Jeg gik ovenpå for at skifte til noget andet tøj, og så en seddel på min seng; "Sorry Em vi var nød til at gå. Detaljer på mandag! Kh: Anna & Alberte" stod der. Utroligt jeg ikke så de var gået, men nu var mig og Nina efterladt med player gruppen. Fedt. Mærk min ironi...

Jeg gik nedenunder igen, og Daniel var så vågnet. Han fik rejst sig op i en hurtig bevægelse, og gik i hælende på mig, ud i køkkenet. "Hvor er de andre?" spurgte han, og jeg fortalte om min fine sedel. Han nikkede og satte sig på en af barstolene til min køkkenø. Lasse kom træt gående ud i køkkenet efterfølgende og sluttede sig til Daniel's og min samtale. "Hvorfor er du så træt?" spurgte Daniel, Lasse da han også havde sat sig på en af barstolene. "Jeg blev vægget af 2 sex aber ude på toilettet" svarede han, og gabte. Jeg rødmede øjeblikkeligt, og de kiggede underligt på mig. Sex abe? Det ville jeg nu ikke mene jeg var.

Nina og Christopher vågnede selvfølgelig efterfølgende, og vi spiste alle morgenmad sammen, alle tog hjem, eller Nina tog hjem og drengene tog hen til Lasse. Altså det hvide hus på min venstre side... Seiøst.. Jeg ryttede huset op, og så stod den ellers på Netflix, og chokolade!

<>Slut på kapitel 12 // ville ikke havde lavet et kapitel i dag, men så, så jeg at min historie er på #20 i Teenage fiktion!!! 1000 tak! Kan ikke beskrive min glæde lige nu! Skriv en kommentar eller stem på kapitlet så jeg ved om i kunne lide det! Love u!!!!!<>

The PlayerWhere stories live. Discover now