Too drunk!

2.5K 57 10
                                    


<>Kapitel 15<>

Døren var ikke engang åbnet endnu, men jeg følte jeg var i samme rum som selve festen. Musikken var blevet højere, stanken værre, og der var allerede folk som slugte hinanden med deres tunger som hjælp, i forhaven.

Christopher skubbede døren op, som om han ejede det hele. Det gjorde han sikkert også. Han lavede en bævegele med hånden, som tegn til at jeg skulle træde ind i tobak røgen, og de mange mennesker som allerede var fulde.

Jeg trådte ind, og han var lige i hældende på mig. Han lukkede døren med et brag, og vi kæmpede os igennem menneske klumpen i gangen. Vi kom med besvær ind i stuen, og jeg stod og betragtede de fulde dyr, som stod og dansede op af hinanden. Drak sig så stive at de ville glemme alt der ville ske i aften. Og selvfølgelig dem som bare var der fordi de ville være "seje"

Christopher nikkede hen mod, noget der lignede en bar. Vi gik der hen, og fik hurtigt fat i et par drinks, jeg tog et hurtigt nip af det, jeg fortrød straks min handling, da en bitter smag af vodka gled ned gennem min hals, "hvad har du bestilt?" fik jeg fremstammet, mens min hals brændte som aldrig før.

"Vodka-redbull" svarede han hurtigt, og spejdede rundt i rummet. Jeg fik spottet pigerne, og var med 7 lange skridt, væk fra Christopher og over ved Alberte, Anna og Nina. "Heyyy" kom det fra Anna, som vidst lød en smule beruset. "Hej" svarede jeg hende, og tog endnu en tår af hvad der skulle forestille vodka-redbull, det smagte nu kun af vodka. 

"Hvor er Christopher så?" spurgte Nina mig, hendes stemme var neutral, og der var ingen spor af alkohol. Thank god, jeg var ikke den eneste som ikke prøvede at være fuld da. "I var min undskyldning for at gå fra ham" sagde jeg, og vente mig kort om, for at se om han stadig stod på det samme sted ved "baren" men nej, han havde også skredet. 

En arm sneg sig om Alberte's hofte, og hun vendte straks hovedet i chok, hun kyssede dog personen med det samme da hun så hvem det var. Hendes kæreste gættede jeg på? Han havde sort hår, og brune øjne. En rimelig muskuløs krop, i forhold til det glimt jeg fik i kantinen. Han stod også i den anden ende, og mit blik blev fortyrret af Christopher's... Men stadig?!

"Øh.. Em? Der er så min kæreste.. Cole" hun havde vendt sig mod mig, og skævede til ham som hun sagde sin sætning. Han smilte stort til mig, og rakte hånden frem mod mig. "Hej, øh Em?" sagde han, og jeg tog glad i mod den, med et smil på læben. Havde ventet så længe med at møde ham. "Ja. Emma" sagde jeg, og rystede hans hånd kort, inden jeg trak min hånd tilbage. Han nikkede, og tog fat i Alberte's hånd, som han flettede fingerende med.

"Øh.. Emma? Jeg tror ikke vi var den bedste undskyldning" sagde Nina, og nikkede på en bag mig, en hånd tog fat i mit håndled, i det samme som hun sagde ordene, og jeg gispede af forskrækkelse, jeg blev hevet ind i et hårdt bryst, og så, så op i de nøde-brune øjne. 

"Kommer du ikke med hen til sofaerne?" hans tonefald var lavt, men det var højt nok til at overdøve den larmende musik fra de store højtalere. "Ellers tak du" sagde jeg, og fik mig selv ud af hans greb. Han kiggede irriteret på mig, men han fjernede det hurtigt og fik en kold mine malet på i stedet. 

"Kom nu Em" sagde han, i et nyt forsøg på at få mig med. Men nu hvor jeg var tvunget med, ville jeg ikke bruge aftenen med ham. "UH!" Råbte Anna, mens hun pegede igennem den dansende menneskeflok, "de laver flaskehalsen peger på!" tilføjede hun, og satte sin drink på gulvet. Så løb hun der over, med Alberte's håndled i sit greb. Hendes kæreste fulgte med, og så stod Nina, og jeg tilbage med Christopher. Og lige nu lød flaskehalsen peger på, bedre end en måske fuld Christopher. 

"Flaskehalsen peger på lyder ikke hel forfærdeligt" sagde jeg, og tog fat i Nina's hånd, og trak hende afsted efter de andre. Jeg rettede ikke et eneste blik mod Christopher, jeg så heller ikke om han fulgte efter os, jeg var bare fokuseret på at komme væk.

The PlayerWhere stories live. Discover now