<>Kapitel 17<>^^Christopher Jones^^
Jeg rettede på det uglede hår, men jeg så stadig lort ud. Vent? Hvorfor prøver jeg at fikse mig op? Det fucking Chrisoper der ude, ikke Grant Gustin eller Jace Norman?! Styr dig selv Emma. Hvorfor drak jeg overhoved videre af den vodka?
Jeg fik døren op, men væltede ud. Døren ramte væggen hårdt, og jeg landede på gulvet, jeg tog mig hurtigt til hovedet. Min hovedpine var blevet værre.
Jeg hørte en latter brede sig i rummet. Nårrh ja, han er der stadig... "Din dør er dum" fik jeg mumler frem, jeg fik rejst mig op, men jeg lignede sikkert en Bambi på glat is. "Hvor fuld er du lige Em?" spurgte han, mens hans latter blev større, han tog en hånd op til hjertet som om det var så sjovt at han fik kramper.
Jeg smed mig selv ned i sofaen, og landede med benene ovenpå Christopher, men han var vidst ligeglad. Jeg holdte min tomme- og pegefinger oppe med så meget mellemrum der kunne være i mellem dem, for at svare på hans spørgsmål.
Han grinede af mit svar, og jeg grinte af min tåbelighed, "jeg sjagde at jeg ikke skjulle drikke mere!" halvråbte jeg nærmest, mens jeg fægtede med armene og lavede store bevægelser. Jeg snøftede kort, og kiggede så over på ham igen, han sad og nær studerede mig, og jeg blev helt flov. "Hvorfor er du ikke fuld?" kom det næsten normalt fra mig.
Han trak på skulderen, og lændte sig længere tilbage i leder sofaen, "jeg kan vel styrte mig" sagde han, med en grinende tonelege og jeg blev helt irriteret over hans svar..
"Du er sjovere at være sammen med når du er fuld" lød det fra han, efter et minuts stilhed. Sjovere? Så jeg var ikke sjov normal, eller??
"Sjovere når jeg er fuld?" spurgte jeg, og løftede det ene øjenbryn, jeg lændte mig en smule frem, og 'prøvede' at virke faretruende men som sagt er jeg fuld og jeg hedder Emma, så det kan ikke lade sig gøre.
"Du tør mere" svarede han, og de nødde-brune øjne fandt sin vej til mine blå. Jeg smeltede inden i, de øjne?!!!!
Jeg løftede øjenbrynet mere, så jeg hentydede til at han skulle uddybe sit svar. Han kiggede ned. "Svært at forklare" svarede han inden han igen kiggede op. "Hm" fnøs jeg, og rejste mig så op.
"Hvad laver du?" spurgte han, da jeg havde fået bundet den ene sko op, og smidt den af foden. " Jeg vil sooove" svarede jeg, og han grinte af mit fulde jeg, endnu engang.
Jeg fik den anden sko bundet op, og så røg bukserne, han kiggede nøje efter hvad jeg lavede, og hans blik slap ikke min krop, én eneste gang. Blusen røg nu, og jeg stod tilbage i mit undertøj.
"Hvad?" spurgte jeg, da han sad måløs og kiggede på mig. "Ikke noget" svarede han, men han kiggede alligevel på den samme måde.
Christopher's P.O.V.
Jeg havde ikke troet jeg ville se hendes krop på denne her måde. Skulle jeg bare gøre hende fuld? Jeg fulgte hver en bevægelse hun lavede, og hun flovede sig, selvom hun var så fuld som hun er.
"Trææt sagde jeg!!" i forhold til hvordan hun så ud, lød hun lige nu som en 6-årig der skabte sig. jeg kunne ikke vente med at se hvor det her førte hen.
Jeg fik rejst mig selv op, i en hurtig bevægelse og stod hurtig ovre ved hende, og hendes let beklædte krop. Forsigtigt kørte jeg min hånd, op af hendes varme arm, og hun fik et chok af min berøring.
"Jeg er fuld.. Ikke dum.." sagde hun så, og jeg kunne ikke benægte det smil der fandt frem på mine læber. Jeg løftede hendes hage op, så vores blikke ville mødes.
"Det ved jeg" hviskede jeg i hendes øre. og hun kiggede ned i sekundet. Hun kiggede op i mine øjne. Og hendes krystal klare - blå øjne, var perfekte.
Hun smilte for sig selv, hvor ville jeg bare gerne vide hvad hun tænkte på.
I en hurtig bevægelse lå jeg på sengen, jeg var blevet skubbet bagover, og nu kiggede jeg på hende pigen der havde gjort det. Emma forhelvede. Hendes krop snoede sig i en alt for sexet gangart og jeg kunne ikke fjerne mit blik om jeg så ville.
Hun lagde sig blidt på mig, og jeg kunne ikke undgå at blive tændt af det. En næsten nøgen Emma Cooper lå ovenpå mig. Og jeg kunne ikke vente med at finde ud af hvad der skulle ske.
Hendes røv pressede mod mit underliv, og hun havde et ben på hver sin side af mig. Hun lå og kiggede på mig, med et smil på læben, og lejede med mit hår. "Em?" spurgte jeg, og satte mig op i en mavebøjning. Hun sad stadig ovenpå mig.
Hendes ben fik snoet sig om min ryk, og låst sig fast. Hun kunne ikke komme tættere på mig end hun var nu. Hendes bryst pressede mod mit, og hun holdte blidt om min nakke.
"Em?" spurgte jeg igen, men hun svarede ikke. Hun kiggede blodt på mig, og smilte af og til, til sig selv.
"E-..." jeg blev stoppet af hendes læber. De kolorerede med mine, og min hjerne sendte mig straks tilbage til episoden i hendes kosteskab. Hun var fuld, men hendes læber arbejdede bedre end nogensinde før.
Jeg fugtede blidt hendes underlæbe med min tungrspids, og hun lukkede munden op til et snav.
Vi sad sådan lidt, til at hun endelig fik fat i min skjortekant, hun knappede forsigtig, knapperne op. Én efter én, hun stoppede ikke kysset et eneste sekund.
Alle knapper var oppe, og hun stoppede hurtigt kysset og kiggede ned mod min mave og mit bryst. Hun trak skjorten en smule til siden, og kiggede bare endnu mere.
"Kan du lide hvad du ser?" kom det fra mig, og hun stoppede øjeblikkeligt sit glo-show. Hun kyssede mig endnu engang, og fik hevet skjorten af mig, hun smed den ned på gulvet til resten af sit eget tøj.
Snavet varede længe før der skete noget nyt, for det var det der gjorde. Der skete noget nyt. Pludselig kunne jeg mærke de små fingre hun havde, på mit bæltespænde. Jeg fik et kort chok, men hun gjorde ikke notis af det. Forsigtigt prøvede hun at få det op, men hendes svage arme og hænder kunne ikke.
Jeg grinede i vores Make-out scene og hun flovede sig straks. Hun brød kysset og kiggede straks ned. Hun fumlede rundt med det, men det åbnede sig ikke.
Jeg grinte endnu engang, og fik hurtigt mine hænder derned og åbnet bæltet op. Hun kiggede flovt på mig, men hendes læber kolorerede hurtigt med mine endnu engang. Der gik dog noget tid før hun valgte at hive bæltet af mig. Og smide det ned til resten af vores tøj.
Hun skubbede mig blidt tilbage, så min ryk ramte min dyne. Hun brød ikke kysset, og det gjorde jeg da i hvert fald heller ikke.
Med 2 hurtige bevægelser fik hun knappet, knappen op til mine bukser og hevet lynlåsen ned. Hun fik rejst sig, og jeg kiggede på hver en bevægelse hun lavede for at få bukserne af mig. Og hun gjorde det skam godt.
Jeg lå i undertøj, og hun stod akavet foran mig, det rødesæt undertøj hun havde fået på, var ikke lige frem det jeg havde kigget på da jeg fik et glimt af hendes 'undertøj skuffe' men jeg klagede ikke.
Hun kom igen hen mod mig, og lagde sig på mig, men ikke ligefrem så tæt som før. "Nu er du også klar til at sove" sagde hun, og hentydede til at jeg var lige så let påklædt som hende. Hun smilte og fik lagt sig under dynen.
Jeg satte mig op, alt det besvær. For at få mig i seng? Damn. Jeg rejste mig op, hun havde allerede fået lukket øjnene. Jeg fik slukket lyset, og gik over til den side hun ikke lå i, og fik selv lagt mig. Jeg fik hurtigt lagt mærke til den boner jeg havde fået, og den pige jeg havde fået den af, lå og sov. Uden at give mig noget 'rigtig' aktion. Fuck Christopher? Hvad sker der med dig?
<>Slut på kapitel 17 // Elsker jer seriøst?! I er så søde, tak for at i tager så godt mod denne her historie!!! Husk at stemme eller kommentere så jeg ved om i kunne lide kapitlet! Love u!<>
YOU ARE READING
The Player
Teen Fiction\\"Du kan ikke sno mig om din finger som du gør med alle andre piger" svarede jeg hånene til ham. Han sendte mig et slesk smil som svar, og blinkede hurtigt til mig "Vent og se smukke" Jeg hadede alt ved ham, hvorfor skulle sådan en gude skøn krop g...