Wednesday

2.4K 62 2
                                    


<>Kapitel 9 - så er denne her historie i rank #38 i Teenage Fiktion! 1000 mange tak for at i tager så godt i mod den, jeg håber den kommer længere op af listen!<>


Emma's P.O.V

Jeg kunne ikke lade vær med rødme over hans pludselige kommentar om min påklædning, så jeg lukkede bare vinduet, og satte mig over i sengen, men min Macbook og Vampire diaries, som kørte for anden gang denne måned. Jeg kunne bare ikke lade vær med at se den?!! 

Jeg vågnede frisk selvom vækkeuret nu ikke var min bedste ven, kunne jeg godt mærke denne her dag nok skulle gå godt. Jeg fik en hvid t-shirt over hovedet, et par sorte buisness bukser på og mine hvide Adidas sko, som ikke var blevet brugt endnu, men det vat godt vejr og solen skinnede allerede fra morgen stunden af, så jeg kunne vel prøve at få babyerne udenfor uden at gøre dem for beskidte. 

"Godmorgen" sagde min mor muntert da jeg kom nedenunder. Og jeg svarede slevfølgelig igen med et; "godmorgen" efterfulgt af et smil. Jeg fik spist nogle chokopops, børstet tænder, redt hår, og så var jeg ellers bare ud af døren og på vej mod skolen. 

"Du ser glad ud" kom det fra Anna da jeg kom gående ned af gangen mod pigerne. De andre grinte af hendes kommentar, mens jeg bare smilede som svar. Jeg havde biologi med Anna, så vi gik mod lokalet, mens de andre gik mod dansk. 

"Så hvorfor er du så glad?" kom det fra hende, da vi havde fundet en plads i klasselokalet. "Jeg er vel bare morgenfrisk for en gangs skyld" svarede jeg på en alt for munter måde. Hun rystede på hovedet mens et lille grin kom fra hendes læber. Og så kom Mrs. Collins, og timen begyndte.

Timerne gik, jeg havde spist frokost uden Amber der kom og brokkede sig over mig, og nu sad jeg ellers bare i dansk lokalet og læste en bog som alle andre gjorde. "Den usynlige" hed den. Den handlede om Hilmer Erikson som var forsvundet, og nu prøvede man at finde ud af hvad der var sket !!Spoiler alarm!! Hans kæreste er gravid! - Men den er sygt kedelig hvis du spørger mig, men jeg skulle læse den færdig til mandag, og der var ikke mere end 5 dage, og jeg var ikke engang halvejs. 

"Godt unger, det var det for i dag" sagde dansk læren, og smilede ud til alle os elever som jublede over skole dagen endelig var slut. Jeg pakkede bogen ned i min fjeldravn taske, og så gik jeg ud til cykelskuret hvor jeg skulle møde de andre. Vi skulle have tøse aften hos mig, - mine forældre var ude af huset og Nick var på universitetet så jeg var alene hjemme og udnyttede muligheden til at invitere dem over. Det var også kun Nina der havde set mit hus en enkelt gang da vi lavede lektier efter skole.

Så her stod jeg, alt for utålmodig, i cykelskuret og ventede på at de andre kom ud til mig. Og jeg skulle hilse og sige at det tog sin tid! 

Og som jeg stod fredeligt med min mobil i hånden og skrollede igennem billeder på insta, blev jeg selvfølgelig forstyrret af selveste Christopher fucking Jones; "Hvor er du sød, venter du på mig?" kom det fra ham på en alt for forførende måde.. "Faktisk ikke" svarede jeg flabet igen, og rettede mit hoved mod min mobil igen. Nu var jeg bare skiftet fra insta til snap, for jeg havde fået en snap af Alberte; 'vi er på vej!' stod der.

"Hvad kigger du på smukke?" han tog min mobil, og kiggede på hvad jeg var inde på. "Snapchat huh? Jeg vil da gerne se nogle billeder af dig derinde fra" sagde han, og med de ord tilføjede han sig selv. "Seriøst? Jeg kan ikke bruge din snap til noget" sagde jeg til ham, og lagde det meste af min vægt på min højre hofte, mens jeg støttede med en hånd. "Og hvad for dig til at tro det?" sagde han på en hånefuld måde, "du kan ikke sno mig om din finger som du gør med alle andre piger" svarede jeg hånene til ham. Han sendte mig et slesk smil som svar, og blinkede hurtigt til mig  "vent og se smukke" Jeg hadede alt ved ham, hvorfor skulle sådan en gude skøn krop gå til spilde med den arrogante og selvfede sjæl der var inden i den. "Jeg mener det Jones" sagde jeg, og så gik jeg ellers over til pigerne som stod bag ham, og sendte mig alt for mærkelige blikke.

"Så dig og Christopher var?" sagde Nina grinene da vi kom ind af døren til mit hus. Anna, og Alberte grinede med, og smed skoene det sted jeg havde gjort. "Stop det!" sagde jeg, og holdte en finger op og prøvede at se truende ud, men uden held. "Hmm siger det bare" tilføjede hun, og gik væk fra gangen så vi andre kunne komme til.

Jeg gav alle en kort rundvisning, og så gik vi op på værelset, det skulle nok blive en hyggeligt aften det her.


<>Slut på kapitel 9 - Jeg takker seriøst igen for jeres reaktion på denne her bog! I er så fucking søde?!! // Husk at stemme så  jeg kan se om i kan lide kapitlet! Og smid gerne en kommentar <33<>

The PlayerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin