2.Bölüm

67.9K 3.2K 118
                                    

İstanbul

Berat ,akşamdan kalma karısına dokunmadan yataktan çıkıp kendisini sıkıntıyla balkona attı .

Hayatında ağzına sürmeye ,kokusuna dahi tahammül edemeyen adam İki senedir sigaraya başlamış bazı geceler şişelerin dibini bulur olmuştu.

Unutmak, acılarından kaçmak için içerdi fakat sabahında hatırladıkları ile bu mümkün olmazdı.

Sigarasından derin bir nefes çekti ,ciğerlerine dolan zehir sanki onu ölüm yerine huzurlu bir hayata savuruyordu.

Adam bir an düşünemeye başladı.

Hayatı ne zaman ellerinin arasından uçup gitmişti .
Ne zaman başı yerde ,tek başına ,mutsuz bir adam olmuştu ?

Güler yüzlü,  neşeli ,düşünceli , ailesi için yaşayan adama ne olmuştu ?

Adana'nın, Kıratlıların ağası Berat, ne zaman bir kadının diline eksik,  yetersiz , kısır adam olmuştu ?

Ruhu ,  kalbi ne zaman susar, konuşmaz olmuştu ?
Düşündü düşündü bulamadı .

Mine,karısı ile okuduğu zamanlarda tanışmıştı fakat sevmişmiydi işte ondan hiç bir zaman emin değildi.

Bir günde sevgili olmuş bir kaç hafta sonra Mine hamileyim deyince de evlenmişlerdi.
O günlerde bu beklenmeyen hamilelik haberini ne kadar sevinmişti .
Bir an bile tereddüt etmeden ,baba olmak ,ailesini kurmak istemişti.
O günkü Berat'ın kurduğu her hayaller şimdi imkansız olmuştu .

Mine ,çocuğunu düşürünce uzun bir süre toparlayamadı.
Yıllarca ikinci bir çocuk yapmak istemedi .
"Aynı acıları yaşayamam Berat yaram çok taze "demişti .

Ahh zaman nasıl da geçip gitmiş Berat doktor arkadaşına gidince idrar yollarında  kist oluştuğunu zamanla büyüyüp kısırlığa sebep olduğunu öğrenmişti.

Mine'nin yıllarca çocuk istemeyişi ,tek şanslarını da elinden almıştı .Zamanın da gitseydi, Mine korunmasaydı bir şansları olabilir miydi ?
Bir ömrü bu ihtimal ile geçecekti bundan  emindi.

O kadar yıkılmıştı ki Berat.
O ağaydı, çocuğum olmuyor ben kusurluyum dese, başka dert ,demese başka dert olacaktı.
Günahsız bir kızı belki kuma getirecekler ya da Mine'den ayrılmasını isteyeceklerdi..

Sırf bunları yaşamamak için annesi ve karısının ilk büyük kavgasında karısını alıp İstanbul'a yerleşti.

Başlarda küçük bir şirket açtı arkadaşı Ali ile birlikte kendini  o kadar işe  verdi o kadar çalıştı ki kısa süre de yükseldi .

Şu an Kıratlı inşaat en iyi evleri yapan şirket haline geldi .
Başarılı iş adamı olmuştu ama mutlu muydu ?

Karısının yalpalayarak yanına gelişi ile Berat düşünceleri kafasından atıp Mine'ye döndü .

Karısı güzeldi ,hemde çok güzeldi.

Simsiyah saçları, ona tezat beyaz teni, yeşil gözleri çok güzeldi çok  .

Kalbi o artık eskisi kadar güzel miydi ?
Dili o kadar zehirliydi ki Berat'a en büyük yaraları o veriyordu .

Yıllar evvel çocuğumuz olmasa da olur seni seviyorum diyen kadın daha dün arkadaşlarının davetinde neler demişti.

Kocasının yanına yaklaştı.
"Özür dilerim Berat ben yine içkiyi çok kaçırmışım ."
"Mine ben artık yoruldum ,senin her arkadaşımızın çocuk haberini aldığında bana suçlayan bakışlarından imalarından çok yoruldum."

Emanet Sevda ♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin