Asmin ,kucağında ki Fidan'ın başının altına yastık koyup kocasına doğru ağır adımlarla yürüdü .
Berat ise donmuş ,kaskatı kesilmiş halde kendine doğru gelen karısına pişmanlıkla baktı.
Tam önüne gelince öylece durdular .
Zaman durdu dünya durdu .İki kalp vardı birbiri için atan ama kavuşamayan birbirlerinin gözlerine teslim oldular .Ne çok özlemişti yakın olmayı kocasına nefesini teninde hissetmeyi, gözlerinde kaybolmayı.
Sarılsam yine iter ,kardeşimin karısısının der miydi ?Öpsem ,özlediğim dudaklarından karşılık verir miydi ?
Ah Berat seni sevmek neden bu kadar zor be adam ,bize kavuşmak neden bu kadar zor diye iç çekti .Kocasının yanından geçip gitti .
Ne Asmin geri döndü ne Berat durdurabildi merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı .Dayanamayıp kocasına döndü
"Odada konuşalım mı ? "Berat ,hiç bir şey söylemeden üzgün ,kırgın karısını takip etti .
Önünde durduğu an sarılmak istemişti ama Asmin'e yaşattıklarından sonra buna hakkım yok diye düşünüp hareketsiz kalmıştı .
Öpmek sonuna kadar gitmek istemişti içinde öyle bir sevda vardı ki artık taşıyamıyordu.Odaya çıkınca, Asmin pencerenin önüne geçip bahçede ki güllere baktı .Berat arkasından yaklaşıp onun baktığı yöne baktı .
"Henüz açmadılar yakında açarlar rengarenk olur bahçe... "
Asmin yüzünü kocasına dönüp onu dinlemeye başladı.
"Bu evi alırken en çok bahçesini beğendim. Eşyaları bile taşıtmadan güller dikilmesini istedim.
Evimizin her bir tarafı sen gibi koksun istedim. Mine'ye boşanma davasını çoktan açtım ama o bunu bir türlü kabul etmedi.
Ben de sesimi çıkarmadım ama sana bir şeyler hissettiğimi anladığım an bu evi aldım. Seninle yaşamayı hayal ettim."
"Berat "deyip kocasına bir adım atıp aralarında ki mesafeyi kapattı yüzünü ellerinin arasına aldı."Çok yorgunum bana sarılır mısın ?" ağlamaklı bir sesle ,konuştu.
Berat ise karşısında sevilmeyi bekleyen hakkeden kıza yaklaştı.
"Özür dilerim seni anlamayı denemediğim için .Özür dilerim seni yanlız bıraktığım için .Sevmeyi bilmeyen aptalın biriyim "Alnını anlına yaslayıp nefesini teninde hissederek konuştu ."Bu aptal adamı affeder misin ?"
Karısının cevap vermesini beklemeden o çok özlediği nefesini dudaklarına ruhunu hapsetti.
Yudum yudum içti Asmin'in acılarını.Asmin de o an her şeyi herkesi unuttu .
Sarıldığı ,öptüğü nefesi olan adama kendini bıraktı .
Öpüşmeleri başta ne kadar yumuşak başlamışsa bir anda sertleşmiş özlem de eklenince ikisi de farklı duygular içinde yanmaya başlamıştı .Berat ,zorlukla kopardı kendini kızın dudaklarından derin nefesler aldı, karısının boynuna gömdü dudaklarını .
Asmin ise kocasının boynuna doladığı kollarını daha çok sıktı .
İçine katar gibi sanki daha yakın olursa hiç ayrılmayacaklar gibi .Berat karısını kucağına alıp yatağa yatırdı.
Asmin'in nefes nefese inip kalkan göğsüne başını koydu .
Karısının hızla atan kalbinin sesini dinleyerek
"Hadi sevgilim dinlenelim biraz" deyip boynunun açık da kalan yerini tekrar öptü .
Asmin ,Berat'ın başını iyice göğsüne çekip daha çok bastırıp ince parmakları ile saçlarını okşadı, öptü .Berat karısını kendi göğsüne çekti.
Asmin güvende olduğu kollarda bir süre yattı .
Hiç konuşmadılar ,ikisi de gerçekten yorgundu. Bir süre sonra Asmin başını kaldırıp
"Öyle çok özledim ki seni tüm yorgunluğum ondan "
deyip kocasının yüzüne baktı .
"Beni sensiz bırakma Berat !"
Adamın dudaklarından öptü.
Aldığı karşılık ile yeniden bir ateş yaktığının sonradan farkına vardı .
Berat karısının vücuduna dokunuyor onu kendine bastırıyordu.
Asmin ise ilk kez hissettiği bu ateşle daha yakın olmak istedi çok yakın ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet Sevda ♣️
General FictionAsmin annesinin gül kokulu emaneti . Doğarken annesi babasına emanet ediyor . Büyürken babası amcasına . Çocukluktan başlıyor emanet yüreği ... Ömrü emanet ile geçen Asmin yirmisinde ay yüzlü pamuk kalpli bir kız. . Her şeye inat neşesi ile karşınd...