Hikaye nasıl gidiyor gerçekçi mi Berat Asmin aşkı güzel mi ?
Ben severek yazıyorum bitince düzenleyeceğim şuan bu soruların cevabı bende yok .
Umarım mantık çerçevisinde ilerliyordur çünkü inanın ben yazmıyorum aslında hikaye kendini yazdırıyor.
Bir bölüm sonra ne olur ben bile tahmin edemiyorum ama yeni bölüme geçince kendiliğinden akıyor .Bir bakıyorum bölüm çıkmış ortaya .
Seviyorum bütün karakterlerimi çünkü bana göre yaşayan karakterler.
Bakalım Asmin ve Berat'ın hikayesi nasıl bitecek .
Final şu bölümde olur bile diyemeyen bir yazarım hikaye bizi nereye götürürse orada biter .İyi okumalar 🌼
Gelininin sabırsızlığını anlayan Dila hanım "Gece uzun kızım siz bize , biz de size her şeyi anlatırız " dedi.
Asmin tedirgin bir şekilde yere baktı.
Annesinin neyi ne kadar bildiğini merak edip mahçup oldu .
Sanki ona güvenmiyor anlatmıyor gibi olmuştu.
Saklamak isteyeceği son insandı annesi ne çok isterdi anlatıp dizinde ağlamayı ama nasıl derdim nasıl derim ?
Anne oğlunun katili bana saplantılı şekilde aşık .
Baran'ı gencecik yaşında öldürdü ve o adam hala peşimde Berat'ı da öldürmekle tehdit ediyor nasıl derdim ?
Diyemedim işte hala bunu söyleyemem .
Bunu dile getirecek cesaretim sonuçlarına katlanacak gücüm yok .Fidan sessizliği bölmek için konuştu .
"Tamam hanımlar ama önce siz başlayın kırk yıllık küslük nasıl bitti ?"
"Bu küslük basit bir nedenden ötürü değildi biliyorum Gülbahar teyzemi"Dila hanım ve Kezban hanım birbirlerine bakıp derin bir nefes aldılar .
"Sen anlat Kezban senin kardeşindi Gülbahar "
Asmin ve Fidan Gülbahar adını yıllarca duymuş küslüğün sebebinin bu olduğunu biliyorlardı ama hikayenin aslını hiç bir zaman öğrenememişlerdi .
İşte şimdi otuzbeş kırık yıllık bir hikayenin kapağı açılıyordu.
Öğrenilen gerçekler belki de geleceklerine bile dokunuyordu.Kezban hanım başını yere eğip çayından bir yudum aldı.
"Ben başlayım sen arada girersin" deyip derin bir nefes aldı .
Kolay değildi her şeyi anlatıp kabul etmek hemde yıllarca bununla yüzleşmekten kaçmışken.
40 yıl önce"Biliyorsunuz biz amca kızıyız "
"Dedemiz Mardin'den Adana'ya kan davası yüzünden göçmüş"
"Dila'nın babası ile babam evlenince bile ayrılmamış ortak avlusu olan bir konakta büyüttüler bizi "
"Ben o zamanlar yirmi iki Dila da yirmi yaşına yeni girmişti "
"Birlikte büyüdük kuzenden önce arkadaştık "
"Dila'nın abisi Bedirhan kız kaçırdı "Sonuç belliydi bizim aileden bir kız o aileye verilecekti "
"Dila Ahmet Ağa'yı severdi.
Ahmet ağa yıllar önce istemiş amcam küçük yaşı yirmi yaşına kadar vermem istersen bekle demişti "
"Aralarında bu söz vardı yıllardır "
"Ama o zaman ki aklımla işte hırs yaptım kinledim zaten olacak bir nişanı kabul etmedim kendi oğlu için bizi kurban ediyor diye düşündüm "
"Kıskanç bir yapım vardı Dila'yı da kıskanırdım "
"Güzeldi iyi kalpliydi yetmiyor gibi sevdaya düşmüştü ağa karısı olacaktı "
"Bende güzeldim ama beni isteyen beni seven vazgeçmeyen bir Haşim vardı ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet Sevda ♣️
General FictionAsmin annesinin gül kokulu emaneti . Doğarken annesi babasına emanet ediyor . Büyürken babası amcasına . Çocukluktan başlıyor emanet yüreği ... Ömrü emanet ile geçen Asmin yirmisinde ay yüzlü pamuk kalpli bir kız. . Her şeye inat neşesi ile karşınd...