Asmin ,gece odadaki tıkırtı sesi ile gözlerini açmaya çalıştı.
Uyku mahmuru gözlerini açınca ,karşısında ki koltuk da kucağında Hasret ile Berat'ı buldu .
Sanki rüya gibiydi bir kez daha gözlerini açıp kapadı.
Berat ise sanki kavga eden onlar değilmiş gibi
"Uykucu anne de sonunda uyandı ." deyince Asmin adamın yüzüne baktı .
"Ya bu adam normal değil ya da ben ,"sinirle yataktan kalkıp üzerine hırkasını giyip mutfağa inip Hasret'in mamasını yapıp geldi .
Berat'a mamayı uzattıp yatağın ucuna kocasının karşısına oturdu.
Hiç konuşmadan Berat kızını doyurdu ,Asmin sevgi dolu bakışlarla onları izledi .
"Çabuk büyüyor "
"Öyle küçücük bir şeydi korkuyordum kucağıma almaya "
"Yine de küçük ."
"Öyle .."
Berat Asmin'in ağlamaktan kızarmış gözlerine, küçük burnuna baktı onları öpmek sarılmak istedi yapamayınca iç çekip
"Özür dilerim "dedi
Asmin şok olmuş şekilde kocasına baktı .
"Ben de senden zaman istiyorum Asmin .Sadece şunu bil sana bakınca ailem olabileceğini ,mutluluk görüyorum .Bekler misin beni ?"Asmin, duyduğu şeyler ile mutluluktan uçmak diye bir şey olduğunu anlayıp gülümsedi.
Gözlerinde ki mutluluk pırıltıları ile
"Beklerim ama bir şartla " deyince
Berat da gülümseyerek kızın yüzüne baktı şartını merak ediyordu.
"Neymiş şartın ?"
"Bir daha bana öyle şeyler söyleme ,ben sadece senin karınım ."
"Söylemem ." deyip kızın gözlerinin en derinine baktı .
O "gözlere hapsolmak ,bir ömrü orada geçse de sesim çıkmaz "diye iç çekti .Asmin Berat'ın oturduğu koltuğun önüne gelip "Hadi bakalım Hasret hanım ,babaya iyi geceler dile " dedi .
Berat umutla kıza baktı ."Bu gece babası yatıracak Hasret'i"
Uyuyan kızlarını beşiğe yatırıp bir süre konuşmadan sessizce izlediler.
Berat cebinden Asmin'in alyansını çıkardı .
"Bu senin yüzüğün ."
"Bunu bana gerçek karın olamamı istediğinde verir misin ?O zamana kadar sana emanet etsem .""O zaman bende yüzüğümü sana mı vereceğim ? "
Asmin Berat'ın yüzüğünü parmağından çıkardı .
Sol parmağına geri taktı .
"Sen benim kocamsın, bunun yeri burası"
"Asmin! "
"Tamam sustum, bana geleceğin günü ömrümün sonuna kadar beklerim."
Sen yinede yaşlanana kadar bekletme ağam"deyip güldü ."Yaşlanmakmış kaç yaşındasın, senin yaşındakiler okula gidiyor"
Asmin derin bir iç çekti okul lafını duyunca .
Berat karısının yüzüne baktı .
"Yanlış bir şey mi söyledim ?"
Uzanıp kocasının elinden tuttu.
Havalar eskisi kadar sıcak olmasa da ,Adana pek soğuk olmazdı hırkasını ve ince bir battaniye alıp çatıya birlikte çıktılar .Berat ,hırkasını giyen ,battaniyeyi ikisinin ayaklarına örten karısını gözlerindeki parıltılar ile izledi.
Bu kızdan zaman istedim o elimi tutuyor, ben ne yapacağım diye söyleniyordu.
"Asmin neden buradayız ?"
"Bilmem uykum yok benim ,senin varsa eğer "
"Hayır .Yok benim de uykum ama .."
"Düşünmesen, sadece yıldızları birlikte izlesek hatta konuşmasak bile olur ."
"Neden ?"
"Anne ve babam ile tanıştıracağım seni "deyip başını yıldızlara çevirdi."Neden ?"
"Off sen başka kelime bilmiyor musun Berat ağam ?"
"Asmin sana soru sordum ."
"Ben pamuk tarlasında doğmuşum biliyor musun ?Annem hiç şansı olmamış hastaneye gitmek için ,orada ölmüş.Babam tek başına büyüttü beni"Berat susup kendini anlatan kızı masal dinler gibi dinlemeye başladı .
Belki de artık geçmişi de yarını da düşünmek yerine şuanı yaşamanın zamanı gelmişti.
"Hasret'e bakarken ne kadar zor olduğunu anlıyorum biliyor musun ?Daha önce hiç aklıma gelmezdi. Dila annem , Narin yenge ve evdekiler bana yardım ettiği halde zorlanıyorken babam bana tek başına bakmış ."
Sonra buraya gelmişiz ben üç yaşındayken dedem ölünce babaannem için .Yengem Kezban ters bir kadındı beni hiç sevmezdi .Babam ölünce onun eline kaldım. Babam okumamı istediği için çok çalıştım ve kazandım ama yengem beni okuldan da babamın tek arzusunu gerçekleştirmem de mahrum etti. "deyip iç çeken karısına baktı .Demek okul dediğim için yüzü düşmüştü .
"Sonra bedel oldum ,Küçükken Berçem ve Baran ile birlikte oynardık.Sen bize çikolata alırdın biz kavga ederdik "deyip Berat'a baktı .
"O kız sen misin cidden ? ""Evet sizin eve gelip yemek yiyen, Berçem'in elbiselerini verdiği kız benim"
"Anladım " dedi sadece hatırlamıştı.
"Ama .."
"Ama ne ?"
"Baran sana abla derdi ! "
"Öyle bende sana abi derdim "deyip iç çekti .
"Haklısın." deyip sustu Berat .
İkisi de bir süre sustu sessizliği Berat'ın sorusu böldü ."Asmin ,başka şansın olsaydı nasıl bir hayat hayal ederdin ? "
"Ben zaten hayalimi yaşıyorum ki " deyip başını Berat'ın omzuna koydu ."Sen benim kabul olmuş duamsın Berat ağa "dedi .
Berat Asmin'in yüzünü elleri arasına alıp anlına uzun bir öpücük kondurdu."Sen de Asmin, sende benim duamsın."
"Anne baba bakın bu adam benim kocam , sizinle tanışmak için geldi .Biz yarın yeni bir hayat kurmak için gidiyoruz .
Sizinle burada geceleri buluşamayağım ama her yıldızlara baktığımda yanımda olacaksınız.
Bu gece bu çatıda son gecemiz .Eşimi,hayat arkadaşım beğendiniz mi ?"
Hmm demek çok yakışıklı !
Öyle ama çok huysuz beni üzüyor ,ağlatıyor.
Bence ona kızmalısınız .
Berat kızın oyunbaz halleri hoşuna giderek dinleyip güldü.
"Haklıyım değil mi ? Çok kızdırdı beni !"
" Bak sen demek kızdın !"
"Bir de kırıldım ama geçti . Sen bana böyle bakınca ,benim bütün yaralarım iyileşiyor."
Berat kızın söz sözleri ile iç çekti.
Kendisine bakan aşk vaadeden ahu gözlü kızı kollarının arasına aldı.
"Sıra bende Asmin hanım ,madem şikayet zamanı ""Halil abi kızını çok iyi yetiştirmişsin.Kalbi öyle güzel ki başına gelenlere rağmen kin ,öfke beslemeyi bilmiyor .
Annenin adı neydi ?"
"Arzu. "
"Arzu abla ,bence çok güzel bir kızın var tıpkı senin gibi ama fazla sabırsız. Beni çok zorluyor bir bilse ben de onu öpmek sarılmak bırakmamak istiyorum ama "
Asmin Berat'ın elini tuttu.
"Sadece bu gece yarın söz yine emanet olurum.
Bu gece ,sevdan olsam olmaz mı ?" deyip boynunu büktü ."Olur Asmin hanım olur ."
"Sıra sende hadi anlat "deyip başını göğsüne koydu .
"Ne anlatayım her şeyimi biliyorsun ."
"Cık bu gözlerde ki ,hüznün sebebini bilmiyorum .""Bunu da başka zamana saklasak olur mu ?"
"Her şeyi zamana bırakırsak ne yapacağız ki ağam "Berat kızın yüzüne baktı keşke öpebilsem diye bakışlarını dudaklarına kaydırdı.
Asmin bu bakışlarla kalbiminin dört nala attığını hissedip başını eğdi.Midesinde uçan kelebeklerin verdiği hisle elini çekti Berat'tan ,birden ayağa kalkıp uzaklaşmaya çalıştı.
"İyi geceler ağam ben gideyim artık "
Berat 'da ayağa kalktı .
Hızla giden ,kaçan kızın önüne geçti."Ben gidebilirsin demedim, arkanı dönme bana Asmin .Hiç bir zaman gitme benden "
"Ben özür di "
Berat aralarında ki küçücük mesafeyi dudakları ile kapattı.
Kelimeler genç kızın dudaklarında kaybolurken Asmin'de adeta dünyadan silindi.
.
Ayakları sanki yere basmıyor ,bacakları tutmuyordu.
Ne kadar süre gözleri açık bir şekilde Berat'a baktı bilemedi.
Berat ise karşılık vermesini istiyor daha çok öpüyordu.
Yarın bu yaptığına pişman bile olsa ,bu gece Asmin ile aralarındaki aşkı ,dudakları ile mühürlemek istedi.Asmin ,ellerini kocasının göğsüne koyup kendinden uzaklaştırdı.
Dudakları öpülmekten şişmiş masum bir şekilde baktı .
"Yarın pişman olacaksın Berat ."
"Şuan değilim Asmin ,yarın da umrumda bile değil. "
"Ama "deyip gerisini getiremedi.
Berat yine dudakları ile susturdu.
Asmin bu sefer gözlerini kapayıp kendini kocasına bıraktı."Karşılık ver nolur "sesi ile Berat'ı taklit ederek acemi acemi karşılık verdi .
İkisi içinde şuan vardı ,yarın ne getirir bilmeden yıldızlarının altında aşklarını dudakları ile mühürlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet Sevda ♣️
General FictionAsmin annesinin gül kokulu emaneti . Doğarken annesi babasına emanet ediyor . Büyürken babası amcasına . Çocukluktan başlıyor emanet yüreği ... Ömrü emanet ile geçen Asmin yirmisinde ay yüzlü pamuk kalpli bir kız. . Her şeye inat neşesi ile karşınd...