İyi okumalar 🌼
Asmin ve Fidan kapıdan gelen sesle korkudan dönüp kalmışlardı.
Asmin Berzan böyle bir şeyi yapar mı diye titrerken Fidan içinden kapıyı çalanın Ekrem olmasını istiyordu.
Nolur sanki tutup kolumdan çekip götürse beni diye iç çekiyordu.
Berat ise ağzının içinde söylenerek sinirle kapıyı açtı .
Karşısında ki gördüğü manzara ile ağzı açık şok oldu .
"Oha bütün Adana kapımız da "
"Eşşek sıpası insan evine ilk kez gelen anasına babasına hoşgeldin der "
Berat şaşkınlıktan açık kalan ağzını kapatıp sonra tekrar açtı.
"Hoşgeldiniz "
"Ben şaşırdım "
"Lan sen kapımdan ne istiyorsun alacaklı gibi vuruyorsun ?"
"Berat çekil ve lavaboyu göster yoksa İsmail altına yapacak "
"Baba ben bebek değilim yapmam ki"
"Yapmazsın aslan oğlum "
"Miran abi hoşgeldiniz "
"Ben göstereyim şu taraftan "diyerek Fidan önden gitti .
Asmin titreyen bacakları ile merdivenden koşarak inip Dila hanıma sarıldı .
Kadın kızının bu haline şaşırsa da engel olamadı o da ağlamaya başladı ."Hadi kapı da mı kalacağız yol verin geçelim "diyen Kezban hanımın da burda oluşu ile bir kez daha şoka girdiler.
Berat Kezban hanıma bakıp
"Hoşgeldin teyze bak en çok sanırım buna şaşırdım "diyerek misafirleri içeri aldılar .Asmin de şaşkındı yıllarca küs kalan Dila ve Kezban hanım nasıl barışmışlardı.
"Sanırım bende şoktayım enişte"
"Asmin beni çimdikle annem de burda değil mi ?"
"Beni kim çimdikleyecek bende gerçek olup olmadığından emin
değilim " deyince Berat karısının arkasından gelip
"Ben yapayım karıcım "deyince
Fidan kahkahalarla gülerken Asmin utancından kıpkırmızı oldu .Dila hanım oğlu ve gelininin haline bakıp gülümsedi .
Salona yerleşen misafirler Asmin ve Berat'ın yüzünde şaşkın ifade bırakmıştı .
Cidden nerdeyse herkes burdaydı.
Berçem ,İbrahim ,Miran karısı çocukları ,Kezban hanım ,Yeliz ,amcası ahmet ağa ...
"Ne bakıyorusunuz evladım öyle alık alık "
"Yoldan geldik açız "
"Dila gelinine öğretememişsin misafir ağırlamayı"
"Kezban sende öğretememişsin sonuçta yiğenindir "deyip iki kadın birbirine takılıp gülünce herkes bu yakınlığa şaşkındı."Şoka girdik anne "
"Siz ikiniz nasıl barıştınız "diye soran Fidan oldu .
Dila hanım gelini ve Fidan'ı süzüp
"Gece uzun anlatırız "diyerek resmen gözdağı vermişti.
Asmin ve Fidan birbirlerine bakıp mutfağa geçtiler.
"Biz Ayşe ablaya yardım edelim "
"Sizde dinlenin biraz "
"İsterseniz odaları göstersin Berat "
"Asmin sence Adana'yı bu eve sığdırabilecekmiyiz ?"
Dila hanım oğluna gülerek baktı.
"Sen odaları bana göster ben sığdırırım merak etme "deyip merdivenlere doğru yürümeye başladı .
Evde dört oda vardı Berat ve Asmin'in yatak odası hariç .
Dila hanım odaları gezip Hasret'in sesi gelen odaya girip kızı kucağına aldı .
"Oyy babaannesinin gülü annen hayırsız seni de odada mı unuttu "derken Asmin bebek telsizinden duyduğu sesle odaya gelmişti ."Yemek hazır anne Hasret'in sesini duyunca gelmiştim "
"Oturun şuraya anlatın hayırsız evlatlarım"
"Anne yemeğimizi yiyelim herkesi yerleştirelim sonra uzun uzun sorguya çekersin"
"Olur mu sultanım"
"Olur oğlum hani aşağıya inelim "Üç masa kurulmuş erkekler salonda çocuklar küçük masa da kadınlar ise mutfak da yemek yemişler her şeye rağmen tatlı bir sohbet ile geçmişti .
En çok Dila Hanım ve Kezban Hanımın hala birbirlerine dokundurdukları laflarla gülmüşlerdi.
Berat Ali'yi arayıp Adana'nın evlerine yerleştiğini anlatıp yemeği iptal etmek zorunda kalmıştı .
Herkesin arası düzelmiş Miran ve İbrahim bile sohbet eder olmuştu.
Berat kucağında Hasret ile odaya çıkan karısının peşine takıldı .Asmin odaya girince kızını yatırıp küçük adımlar atarak kocasının önüne geldi .
Elini Berat'ın yanağına sürüp
"Sence neden geldiler ?"
"Anlamıyorum yengem ve annem nasıl barıştılar"
"Sen nasıl barıştıysan affettiysen yengeni onlar da öyle barıştı demek ki güzelim "
Asmin Berat'ın söyledikleri ile şok oldu .
Yengem anneme anlatmış olabilir mi ?
Asmin'in düşünceleri Berat'ın sözleri ile kesildi .
İçi sımsıcak olarak kocasına baktı .
"Bu ev hiç bu kadar dolu olmamıştı ."
"İlk kez bütün odalar neşeli seslerle dolacak "
"Ve ben bunun için mutluyum kocaman bir aile olduk "
Karısını kollarına alıp başını boynuna gömdü.
"Aslında bu gece seni sarhoş etmek başka şeyler yapmak istiyordum ama"
"Yine gitti bizim vuslat"
"Yalancı düğün olmadan dokunmam dedin bir kere "
"Seviyorum seni ne yapayım "
Asmin Berat'ın göğsüne küçük bir öpücük kondurup
"Biliyorum "dedi .
Berat karısının başını kaldırıp
"Asmin sırası değil biliyorum ama "
"Mine boşanmak istemiyor "
"Bu ne kadar sürer inan bilmiyorum "
Asmin parmaklarının üzerine yükselerek kocasını dudakları ile susturdu.
Kendini sevdiği adamın dudaklarının sıcaklığından zar zor ayırarak konuştu .
"Senin yanındayım Allah katında kocamsın "
"Bir imza ne zaman olsa atarız bunun için üzme kendini "
Berat karısının başlattığı öpücüğü devam ettirmek istedi ama Asmin izin vermedi .
"Dur nolur rezil oluruz Fidan'dan sonra tüm aile anlar "
"Asmin bütün aile burdayken düğün yapalım mı ?"
"Ne ?"
"Küçük bir kutlama gibi düşün ama gelinlik giyeceğin benim damat olacağım bir kutlama "
"Senin vuslata ereceğin bir kutlama değil mi Berat ağam"
"Tabi o da var "deyip sırıttı."Olur ama önce niye bütün aile gelmiş onu bir anlayalım ne dersin ?"
"Olur güzelim "
El ele aşağı indiler.
Herkesin gözü onların üzerindeydi.
Dila hanım gelinine bakıp gülümsedi ."Herkes kendi ailesi ile bir odaya sığmayacağı için erkekler bir oda da kadınlar bir çocuklar bir oda da kalsın "
"Anne olur mu babam rahat edemez ?"
"Baban ayrı yatsın torunuyla o zaman"
Dila hanımın aslında tek amacı vardı .
Asmin ,Fidan ve Kezban hanımla aynı odada kalmak.
Bunu başarmanın tek yolu herkesi odalarına yerleştirip Berat'ı o odadan çıkarmaktı.
Oğluna bakıp haince gülümsedi.Gece herkes odasına çekilince Dila ve Kezban hanım soluğu Berat ve Asmin'in odasında aldılar .
"Uyudu sanırım herkes "
"Evet sesler kesildi "
"Hadi güzelim gel biraz öpeyim sarılayım bütün gün özledim "
"Aklın fikrin orda Berat "
"Uykum var çok yoruldum "
"Asmin uyutmam yemin ederim "
"Berat çocuk musun Allah aşkına ?"
"Yat uyu babamın sabah erken kahvaltı yapması lazım ilacı var adamın "
"Tamam bir kere öpeyim söz bırakacağım "
Asmin kocasına dönüp sarıldı .
"Seninle ne yapacağım ben be adam"
"Seveceksin hemde çok seveceksin "
"Kocanın sözünden çıkmayacaksın tabi birde "deyince Asmin koluyla Berat'ın karnına vurdu .
"Sen kaşındın güzel karım "
Dudaklarını dudaklarına değdirdi.
Asmin nefesini dudaklarında hissettiği kocasının dudaklarını esir aldı .
Artık dokunmaktan öpmekten utanmıyordu. Berat esir olduğu dudaklardan karısının boynuna geçti ordan aşağılara doğru bir yol izleyip tekrar dudaklarını birleştirdiğinde ikisi de kendinde geçmişti.
Öpüşmeleri hızlanıp başka boyuta geçecekleri anda kapı çalındı.
Berat Asmin'in üzerinden acele ile inip ağzının içinde homurdandı."Asmin kızım biz uyuyamadık "
Asmin yataktan kalktı geceliğinin açılan tarafını düzeltip üzerine sabahlığını giyindi saçını düzelterek kapıyı açtı .
"Anne yenge bir sorun mu var "
"Var kızım Berat gitsin salonda uyusun "
"Biz burda yatalım "
"Neden ?"diye soran Berat'tı.
"Hesap mı vereceğiz kadın kadına yatmak istiyoruz "
"Biz üçümüz aynı yatak da "
İki kadın bir an birbirlerine baktılar aynı anda
"Evet "dediler .
Berat da bu yılların küs iki kadınına şaşkındı.
Merak ediyordu nasıl barıştılar ne için bir araya geldilerde birlikte iş çevirir oldular ama sorsan söylemezler ."Tamam Asmin ben aşağıda yatarım belli ki gizli bir meseleniz var hanımlar " deyip göz kırptı.
"Korkmayın sormayacağım siz anlatana kadar "
Dila hanım oğlunun anlayışlı haline ic çekip "Merak etme oğlum anlatmamız yakındır " dedi .Berat Asmin'in saçından öpüp yastığını battaniyesini aldı odadan çıktı.
Berat'ın gittiğinden emin olduktan sonra fısıltı ile konuştu .
"Anne ne oluyor siz nasıl bir araya geldiniz ? "
Fidan elinde bir demlik çay ile odaya girince Asmin sustu .
Bu iki kadının amacı ne Allah'ım delireceğim deyip derin bir nefes aldı .
Gelininin sabırsızlığını anlayan Dila hanım "Gece uzun kızım siz bize , biz de size anlatırız " dedi.Okuyan ,beğenen ve yorum atan herkes sonsuz teşekkürler 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet Sevda ♣️
General FictionAsmin annesinin gül kokulu emaneti . Doğarken annesi babasına emanet ediyor . Büyürken babası amcasına . Çocukluktan başlıyor emanet yüreği ... Ömrü emanet ile geçen Asmin yirmisinde ay yüzlü pamuk kalpli bir kız. . Her şeye inat neşesi ile karşınd...