32.Bölüm

38.6K 2.1K 79
                                    

Geçmiş ağırlıklı olay bir     
bölümle geldim.💃

İyi okumalar..

"Evimize gidelim mi ? "
"Gidelim güzelim evimize ,kızımıza gidelim. "

Karısının elinden tutup Aykut'a ,döndü .

"Sanırım size teşekkür borçluyum sayenizde dinlemeyi reddettiğim bir gerçeği öğrendim .Keşke daha önce dinleseydim .Görüşür müyüz sizinle  tekrar sanmam ,buna gerek de yok değil mi Elif ?"

Elif hiç bir şey söylemeden arabaya bindi .
Aykut, mahçup bakışlarla arkadaşına çekinerek baktı.

"Benim seninle konuşmam gereken şeyler var .Son bir kez daha görüşmeliyiz Berat ."
"Tamam ben seni ararım ." 

Asmin ,uzanıp kocasının yanağından
öptü. "Hala konuşmaktan kaçmak ister misin?"
"Aptalım ben karıcım ,affet bu adamı en baştan anlat olur mu ?"

"Olur ,başımın belası olur .En baştan başlayalım ."

Berat ,kolunu karısının beline dolayıp arabaya yasladı.
"İkinci bir dönme dolap vakası yaşamayalım Berat .Bırak beni hadi evimize gidelim"
"Hmm yaşarsak kızar mısın bana ?"
"Kızmak mi göstereceğim ben sana beni dinlememek ne demekmiş daha dur sen Berat efendi ! Beni bu zamana kadar dinlemeyi reddetmenin bedelini ödeyeceksin ! Bir öpücükle" devamını getiremedi Asmin .
Berat ,karısını arabaya yaslayıp dudaklarını kana kana içti .
Asmin'in verdiği karşılık ile yine dünyadan başka alemlere geçip gittiler.
Aralarında engel kalmadan suçluluk duygusu yaşamadan karısını dilediği gibi öptü .
Hala görülmemiş hesapları olsa da bugün onlar için gerçeğe açılan ilk kapı oldu .
Asmin nefes nefese konuştu "Berat bari arabaya girseydik !"
deyince adam gülerek konuştu.
"Olur güzel karım orda devam edelim" dedi .

Elif ise kendi yaptıklarına kızgındı.
Mine'nin anlattıklarına inanmıştı.
Nereden bilebilirdim yalan söyleyeceğini diye kendi kendine söylendi.
Aykut ,karısını uyarmasına rağmen sözünü bir kez daha dinlemediği için sinirden ateş saçıyordu.

Arabaya karısının yanına binip arabayı çalıştırmadan bir süre bekledi.
"Dünya yine senin etrafında döndü  yine diline sahip çıkamadın. "
"Böyle olacağını bilemedim Aykut .."

"Sanırım benim de sana anlatmam gereken gerçekler var Elif "
Elif pişmandı ağlamaklı haliyle kocasına baktı .
"Ne demek istiyorsun ?"
"Büyümeye hazır mısın ? "Deyip arabayı çalıştırdı.
"Ne demek bu Aykut !"
"Eve gidince Elif , küçücük kızın yanında yeteri kadar rezil olduk ."

Eve geldikleri an , Aykut arabadan inip uyuyan kızını kucağına alıp odasına çıkardı . 
Salona indiğinde karısının üzerindeki kıyafet ile salonun ortasında öylece dikildiğini gördü , derin bir nefes alıp tam karşısına geçti.
"Sana artık yorulduğumu , huylarını  değiştirmen, törpülemen  gerektiğini söylemiştim."

"Aykut , hayatımızda olmayan insanlar için kavga etmeyelim lütfen. Ben sadece Mine'ye inandım."dedi .
Aykut karısına küçümseyen bir gülümseme yollayıp berjere geçip oturdu.

10 Sene Önceydi , ben staj yapıyordum  . O zamanlar hatırla seninle yeni sevgili olmuştuk .

"Mine bu bebeği aldırmak zorundasın"
"Yapamam Aykut bu bebek benim tek ve son şansım çok seviyorum Berat'ı .Ölürüm ben onsuz yaşayamam. "
"Bak bu sahte gebelik zaten düşecek ve kaldığı her dakika senin hayatın için çok tehlikeli  "

"O zamana kadar ben evlenmiş olurum Berat ile kafana takma .Sende bana yardım edeceksin tabi sensiz olmaz  ."

Emanet Sevda ♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin