İyi okumalar 🌼
Fidan annesi ile konuşmuş dediklerinden hiç bir şey anlamamıştı.
' Dikkat et kızım bizim oralı kimi görürsen uzak dur sakın güvenme ' demişti. Sonra bir birde Asmin arayıp, o da benzer şeyler söylemişti.
Elinde ki tabağa biraz makarna yanına salata aldu, bardağına kola doldurup televizyonun karşısında ki koltuğa oturdu.
Kaç gündür yorulmuştu sınavlar, okul iş derken yemek düzeni bozulmuş üstüne bir de annesi ve Asmin'in sözleri kızı huzursuz etmiştiTelevizyonda izlenecek bir şey bulamayınca Selvi Boylum Al Yazmalım filmini açtı.
Kaçıncı izleyişiydi saymamıştı öyle seviyordu ki sanki ondan bir şeyler vardı bu filmin içinde .
Çalan zil sesi ile söylenerek gömüldüğü koltuktan kalktı .
"Bir kere de anahtarını alsan ya Ceren ve beni yormasan" diye söylenerek kapıyı açınca karşında ki adam bile dondu kaldı .
Annesi ne demiş o ne yapmıştı ?
Allah kahretsin ,bu adamın ne işi var benim kapımda diye korku ile baktı .Karşısında ki kule gibi uzun boylu adam ise kocaman yeşil gözleri , öylesine tepeden topladığı dağınık topuzu ve bol pijama ile karşısında duran kıza bakıp bir süre öylece bekledi.
Fidan ,kendine gelip kapıyı adamın yüzüne kapatmaya çalıştı ama adam kule gibi boyu ve cüssesi ile değil sadece ayağı ile buna engel oldu .
"Uğraştırma beni küçük kız içeri geç !"
"Seni tanımıyorum ne istiyorsun benden , annem ve Asmin'den ? "
"Maşallah her şeyi biliyorsun uzaktasın ama ! "
"Bak Asmin'e aşıksan eğer ."
"Ona mı gideyim yani"
"Allah'ın belası o kız evli istese de istemese de evli ! Sana aşık olsaydı kaçardı emin ol Asmin birini severse bunu yapar. "
Adam karşısın da kuzenini düşünen kıza baktı .
"Asmin'i bırak şu an senin başın belada ufaklık ."
dedi .
Fidan ,adamın bacağına tekme atıp odasına koştu .Telefonunu eline aldı .
"Asmin, o burada yardım et bana nolur korkuyorum .Ne istiyor benden Asmin "diye feryat ederek ağlamaya başladı ."Aç şu kapıyı ufaklık konuşmam bitmedi söz dinle uslu bir kız ol "
"Git burdan polisi aradım ."
"Yapamazsın annen ve Asmin'i korumak için yapamazsın ."
Fidan kapının arkasında çöküp ağlamaya başladı .
"Ben sana hiç bir şey yapmadım .Ne yapacaksın bana nolur git"diye ağlayarak konuştu.
Adam sinirle kapıya vurdu .
"Ağlamayı kes ve şu lanet kapıyı aç .Yoksa ben kırarım" diye kükredi.
Fidan odanın içinde ki maket bıçağını eline aldı .
Kapıyı açıp adamın yüzüne doğru tuttu.
"Oyun istiyorsun anlaşıldı ufaklık .Eğer o bıçağı biraz daha bana tutarsan seni doğduğuna pişman ederim ."
Fidan adamın kara gözlerinde bunu yapacağından emin o bakışı hissetti.
Bıçağı kendi boynuna şahdamarına tuttu.
"Ölümden, korkmuyorum anlıyor musun ?Yaklaşma ben ölürsem elinde kozun kalmaz.
"Asmin için değer mi canından olmaya""Asmin için değer, çünkü o bedel olmasaydı ben evlenmek zorunda kalacaktım .Ona bir hayat borcum var "
Sonra derin bir nefes aldı adamın gözlerine korkusuzca baktı .
Adam ise umursamaz bir şekilde kızı izleyip haline gülüyordu."Sen ölsen ,Asmin üzülür kendini suçlar ancak öldürürsen kurtulabilirsin "deyip bıçağı kızın elinden aldı kendi boynuna tuttu.
Kızın elini geriye doğru çevirdi.
"Sana uslu dur demiştim "deyip kızı kendi vücudana bastırdı.
Fidan ,adamın gücüne karşı gelemeyeceği için çırpınmaktan vazgeçip kaderine o an razı geldi.12 saat önce
Mine'nin ,yeni eve gelip yerleşmesini beklemeye Berat kadını boşanmaya, bu evliliğin bittiğine bir türlü ikna edemedi.
Kadının o gün ki sözlerinden sonra ise Asmin ve Berat'ın arasındaki duvar yeniden kalınlaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet Sevda ♣️
General FictionAsmin annesinin gül kokulu emaneti . Doğarken annesi babasına emanet ediyor . Büyürken babası amcasına . Çocukluktan başlıyor emanet yüreği ... Ömrü emanet ile geçen Asmin yirmisinde ay yüzlü pamuk kalpli bir kız. . Her şeye inat neşesi ile karşınd...