29.Bölüm

45.1K 3.3K 30
                                    

İyi okumalar🌼

Asmin düşünceli bir şekilde mutfağa girdi .
Çayı demleyip kahvaltılıkları çıkardı .
O kadar dalgındı ki arkasında duran Mert'i farketmedi.
"Öhöhö"
"Sen miydin Mert farketmedim ."
"Belli oluyor ne bu dalgınlık ?"
"Önemli bir şey değil .Sağol sorduğun için "
"Asmin bak ben o geceyi Berat abiye anlatmadım ama içim hiç rahat değil.Berat abiden gizli iş yapmak istemiyorum. "
"Lütfen Mert bu konu aramızda kalsın. Zamanı gelince ben anlatacağım " "Peki o gece neler oldu ?Neden hiç tanımadığın bir adamın arabasına bindin ?Neden o kadar korkuyordun ve çok telaşlıydın.Ayrıca o adamın Fidan'ın sevgilisiyim deyip Fidan'ın sevgilim yok demesi ...
O günden sonra bizimle yaşamaya başlaması hepsi tesadüf mü ? Asmin sırrınıza sadık kalmış biri olarak ben bir cevabı hakkediyorum.

Asmin ,yüzünde cevap arayan Mert'e endişe dolu gözlerle baktı .

Ne söyleyebilir ki haklıydı ama onu da bu pisliğe çekemezdi ,bu çok tehlikeli olurdu .

"Mert dinle beni !Evet o gece önemli ve sıkıntılıydı .
Düşündüklerinde de haklısın ama uzak dur bu meseleden !
"Sence bunu söylemek için çok geç kalmadın mı ?" Diyerek mutfağa kucağında Hasret ile giren Fidan'a baktı .

Bu kızın gözleri aklından çıkmazken bu meseleden nasıl uzak durabilirdi ?
"Bana anlatana kadar peşinizdeyim haberiniz olsun kızlar ." deyip mutfaktan çıktı .
"Noluyor Asmin ne istiyor Mert ?"
"O gece ne olduğunu, Ekrem'in kim olduğunu ,her şeyi bilmek istiyor. "
"Pehh bana anlatmıyorsun doğru dürüst o kim ki ona anlatacakmışız ?"
"Kim olduğu önemli mi Fidan bu işe bir tarafindan bulaştı .Ve en kötüsü bu da değil Berzan, Berat ile ortak olabilir .Bu da Ekrem ve Mert karşılaşabilir
demek! "
"Sen ciddi misin ?"
"Şaka yapıyor gibi bir halim mi var ?Neden Fidan tam mutlu oluyorum derken ,neden kabuslarım bitmiyor ?"
Çok yoruldum gülmeye mutlu olmaya korkuyorum ."

Fidan hıçkırıklarla ağlayan kuzenini sarılarak teselli etti .
"Merak etme çözeceğim bu işi .Madem düşmana yakın olmak lazım bizde yakın oluruz. Bizde onların gittiği yoldan gideriz "
"Hayır Ekrem'den uzak duracaksın ! "
"Onlar durmuyorsa biz de duramayız Hem biz dursak da o pislik durmayacak Asmin .Güven bana aşk konusunda aklım bir karış hava da olabilir ama zekamı küçümseme lütfen."

"Al kızını artık şimdi hamle sırası bizde o zamana kadar benden haber bekle " deyip Asmin'i öpüp mutfaktan çıktı .

Odasına girdiği an karşısında Mert'i görünce şok oldu .
"Ne yapıyorsun sen ?Delirdin mi biri görse yanlış anlayacak !Çık çabuk."

"Bana hemen   her şeyi yalansız olarak anlatıyorsun. Hadi başla artık yeşil göz !"
"Sana hiç bir şey anlatmıyorum .Anlatmak zorunda da değilim "
"Anlatıyorsun ,yoksa hiç bir yere gitmem ."
"Neden deli misin ,niye başına bela almak istiyorsun ?"
"Bela seviyorum "diyerek aralarındaki mesafeyi bir adımda kapatıp parmağı ile kızın saçıyla oynamaya başladı .

"Yapma şunu çocuk musun ?Çık odamdan bir daha da izinsiz girme "
"Burda bitmedi bu mesele .Nasıl bir pisliğe bulaştıysanız anlatacaksınız ."
"He mert he ! Aksiyon filmi çeviriyoruz falan mı sanıyorsun ?Hadi çık odamdan işim gücüm var ."
"Görüşeceğiz yeşil göz .Sert yaparak üste çıkamazsın peşindeyim."

Fidan, oflayarak kapıyı Mert'in yüzüne kapattı .
Asmin'e hava atmıştı ama Ekrem ile oynamak o kadar kolay olmayacaktı. İşin içine kalbi de girmişti fakat yapmak zorundaydı .

Aramak istedi sonra vazgeçip mesaj yazdı ama bir türlü gönder tuşuna basmaya cesaret edemedi .

Berat, kahvaltı da karısının yüzüne şaşkın şaşkın baktı..
Bu dün gecenin tribinin devamı olamaz daha sabah beni öptü çok neşeyliydi.
Canını sıkan ne olmuştu ki ?
"Asmin güzelim iyi misin ?"
"Hıı ? İyiyim Berat "
"Kahvaltıyı hazırlamak için biraz erken kalktım belki ondan biraz başım ağrıyor "
"Emin misin ?"
"Eminim .Hadi bugün kızımla bizi gezmeye bir yerlere götür ,hep evdeyiz. Hem hava da güzel "
"Nereye gitmek istersin ? "
Derin bir nefes alarak konuştu .
"Üçümüz olduktan sonra yer önemli değil ."
"Tamam biraz işlerim var onları halledeyim çıkarız ."
Fidan yalandan dudaklarını büzerek
"Hmm ben plana dahil değilim yani aşk olsun size. "
"Fidan özür dilerim istersen sen de gel"
"Yok siz çekirdek aile takılın kuşum başka zaman gelirim ."
"Kusura bakma aklıma gelmedi inan öyle demek istemedim ."
"Asmin bugün cidden sende tuhaflık var .Fidan yabancı değil sana da küsmez ."

"Offf hemen Asmin'e laf şok Berat efendi kaçırma fırsatı "deyip yalan bir gülümseme sundu .
Berat karısının haline inanmasa da zorlamak istemedi .
Yanına yaklaşıp bir kolunu beline doladı.
Kulağına eğilip fısıltı ile
"Anlatmak istersen ben hem bir adım ötendeyim güzelim "
"Seni çok seviyorum Berat cok seviyorum " deyip ağlayarak kocasına sımsıkı sarıldı .
"Beni hiç bırakma "
"Sen gitmek istesen bile bırakmam.Yaşayamaz nefes alamaz bu Berat sensiz " deyip karısının gözyaşlarını öptü .

"Hadi hazırlan işler kalsın bugün ,doya doya gezelim "
"Hasret'i hazırlayayım hemen inerim."
"Asmin ,Hasret'i Ayşe ablaya bırak bugün sadece ikimiz olalım. "
Karısının çenesini tutup yukarı kaldırdı.
"İki sevgili gibi bugün bize ait olsun. " deyip karısının dudaklarına yumuşacık bir öpücük bıraktı .
"Bizim olsun ,bugün bizim olsun."
"Bundan sonra her gün bizim ama bugün romantik bir Berat ağa olup emrininizdeyim hanımefendi.."
Asmin kollarını kocasının boynuna dolayıp bir süre öylece kaldı .
Berat karısının hüznüne anlam veremedi bir an tepkisiz kalsa da o da bir süre sonra sardı karısının belini tüm kötülüklere olumsuzluklara rağmen iki beden tek bedende birleşti.
Uzun bir süre o şekilde kaldılar .

"Seninle görüşmek istiyorum konuşmamız gereken şeyler var "

Fidan sonunda cesaret edip Ekrem'in yazdığı mesajı gönderebildi.
Pencerenin önünde Asmin ve Berat'ın el ele çıkışına baktı.
Dün yüzünde güller açıyordu bu kızın bugün resmen ruhu soldu .
"Sana bir hayat borçluyum Asmin söz veriyorum o adamlar seni daha fazla üzemeyecekler "
Daldığı derin düşüncelerden telefona gelen mesaj sesi ile çıktı .
"Ben seninle görüşmek istemiyorum uzak dur Fidan benden bu meseleden uzak dur"

"Kuzenimin bir günde yüzü soldu izin vermem Asmin'in daha fazla üzülmesine izin vermem !! Buluşalım be adam korkma seni polise vermem ."

"Sence polisden korkuyor muyum ?"

"Haklısın suçlular genelde polisten korkmaz " yazıp yolladı .

Ekrem son mesajı görünce sinirlendi .
Ne sanıyor bu kız beni diye telefonu duvara fırlattı .
"Uzak dur, uzak dur lanet olası senin canın daha çok yanacak "diye bağırdı .
Ayağı ile sehpaya tekme atıp etrafı dağıttı .
'Daha şimdiden beni bu hale getirdin yan yana gelsek dayanamam Fidan ' deyip sinirle elini aynaya vurdu.

Fidan ise cevap vermesini bekledi ama Ekrem'den cevap bir türlü gelmedi .
Çaresiz bir şekilde yatağa yatıp ne yapacağını düşünmeye çalıştı .
Çıkar bir yol aradı ama bütün yollar kapalıydı ve hepsi Ekrem'e çıkıyordu.

Hikayeme 12.12.2017' de başladım .
Neredeyse günde iki üç bölüm atıyorum .
Orda ki yıldıza basılmayı emeğim , hikayem sizce haketmiyor mu ?
Desteklerinizi bekliyorum esirgemeyin. 🌼💕

Emanet Sevda ♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin