Yeni bölüm geldi 💃
İyi okumalarAsmin sorduğu sorunun cevabını biliyordu .
Berzan yıllar önce ölüme terkedilen Gülbahar'ın oğluydu.
Kötü bir çocukluk geçirmiş annesiz büyümüştü.
Peki geçmiş de acılar çekmek kötü olup başka insanların canını yakma hakkı verir miydi ?
Berzan belki mutluluğu, affedilmeyi hatta sevilmeyi bile hakkeden küçük yaralı bir çocuktu.Ta ki Baran gibi suçsuz birinin canını yakana kadardı attık elinde masum bir çocuğun kanı vardı.
Kendi yaralarını kapatmak için başkasını kanatmak onu haklı çıkaramazdı.
Şimdi hiç bir geçmiş onun bahanesi olamaz diye iç çekti .
Peki ne olacak şimdi diye düşünüp Dila ve Kezban hanıma baktı .
Fidan Asmin'in cesaret edip soramadığı soruyu sordu ."Peki şimdi yapacağız ?"
"Daha doğrusu planınız nedir ? "Diye soru soran Fidan'ın sesiyle derin düşüncelerden çıktı .Dila hanım bir nefes aldı .
"Planımız yok her seyi Berat ve Miran'a anlatacağız"
İki kız da korku dolu bakışlarla baktı.
"Olacakları düşündünüz mü peki ?"
"Asmin kızım kocandan saklayamazsın "
"Başkasından o adamdan öğrenirse hiç affetmez seni "
"Biliyorum "
'Zaten affetmeyecek ben aylardır kardeşinin katilini bilip susuyorum hiç bir zaman affetmeyecek beni ve belki o adamı öldürüp katil olacak diyemedi '
"O zaman yarın ilk işimiz Berat'a her şeyi anlatmak "
Asmin başını eğdi çaresizlik ne zordu sonra konuştukları düğünleri aklına geldi .
Bu mutluluğu yaşamadan olmaz o beyaz gelinliği giymeden Berat'ın karısı olmadan olmaz diye birden konuşmaya başladı .
"Olmaz şuan olmaz "
"Biz"
"Biz Berat ile "
"Siz geldiğiniz için küçük bir kutlama düğün yapmak istiyoruz"
"Kuzum bak sonradan sen çok üzüleceksin "
"Ölsem bile ben beyazlar içinde onun gelini olmak ona yürümek istiyorum "
"O gün ömrümün son günü olsa bile yaşamak istiyorum "
"Benim tek hayalim buydu imkansızlık içinde sevdik birbirimizi"
"Mutsuzluk çaresizlikte buldum mutluluğu şimdi bu fırsatı bulmuşken yaşamak istiyorum "
Artık gözyaşları durmuyordu .
Diğer kadınlarda onun bu haline üzülüp ağlıyorlardı.
"Yaşamak istiyorum bir gün sürse bile"
"Onu kaybedemem kavuşmadan kaybedemem "deyince Dila hanım hıçkırıkla ağlayan gelinine sarıldı.
"Yaşayacaksın güzel kızım"
"En güzel gelin sen olacaksın " dedi .
"Bir kaç gün anne sonra ben söyleyeceğim Berat'a nolur "
"Tamam güzel kızım "
"Sen nasıl istersen öyle olsun "dedi.
Asmin başını annesinin dizine koyup yattı.Kezban hanım ise kızına bakıp
"Anlat bakalım Fidan hanım sıra sende ""Asıl sorun ben değilim anne Asmin "
"Berzan benim değil Asmin'in peşinde"
Kezban hanım ima ile
"Sen de o zaman Ekrem'i anlat "
"Korkma anne Ekrem abisi gibi biri değil "
"Abisine rağmen beni istemiyor artık rahatız yani "
"Nişan evlilik olmayacak rahat olabilirsin "
"Peki sen ?"
"Ben ne ?"
"Sen Ekrem'i istiyor musun ?"
"Tabi ki istemiyorum beni istemeyen adamın nesini isteyeceğim "
Dila hanım dizlerinde yatan Asmin'in saçlarını okşuyordu Fidan'a bakıp tebessüm etti .
"Ekrem Berzan gibi değildir "
"Berzan hep daha sinirli öfkeli bir adamdı "
"Ekrem babasına abisine rağmen daha yumuşak başlıydı. "
"Seni istemiyorsa korumak içindir " deyince Fidan başını eğdi .
"Hem Berçem yengem için abim ile kavga bile etmiş "
"Etti ama istese Berçem'i kaçırırdı o sevsin diye bekledi"Basından beri aklına takılan soruyu sonunda sormaya cesaret etti .
"Her erkek bunu yapmaz "
Beni korumak için mi neden yapsın ki ?"
"Ee artık orasınıda sen düşün "deyip göz kırptı.
Sorunlar bitince kadın sohbeti başladı .
Ağlayan Asmin'i kendine getirmek için takıldılar.
Gelinlik için yarın alışveriş yapmaya bile karar verdiler.Herkes odasına dağılınca Asmin kocaman yatak da tek başına kaldı .
Yarını düşünmekten Berzan'ın yapabileceklerini varsaymaktan bıkmıştı yorulmuştu.
Tek istediği biraz sadece birazcık huzurdu. Ne yapmıştı da Berzan gibi bir adam hayatımın kabusu oldu .
Bende onun kadar yaralıyım bir tek o annesiz büyümedi bir tek o dayak yemedi , neden bir de o kanatıyor yoruldum artık .
Yataktan kalkıp küçük kızını biraz seyretti.
'Keşke Hasret sana iyi bir anne olup güzel bir yuva verebilseydim ama olmuyor ben ne yaparsam yapayım olmuyor '
'Hayal kurmaktan beyaz gelinlik giymekten bile korkuyorum '
Odadan sessizce çıkıp merdivenlerden indi çalışma odasında ki iki kişilik koltukda uyuyan kocasının yüzünü bir süre seyretti .
"Ölürüm uğruna sana zarar gelmesine izin vermem "diyerek yanağına küçücük öpücük kondurdu.
Berat'ın elinden tuttu.
"Berat hadi uyan burada uyuma "
"Odamızda uyuyalım "diyerek kocasını uyandırdı merdivenlerden odalarına çıktılar .
Berat hala yarı uyku uyanıklık arasındaydı.
Odaya girince kapıyı kapatıp uyku mahmuru gözünü hala tam açamayan Berat'ın tam önünde durdu.
"Artık senin karın olmak istiyorum "
"Senin kalbinin sesini duymaya ihtiyacım var " dedi .
Parmaklarının ucunda yükseldi gülümseyerek dudaklarını kocasının dudaklarına bastırdı kendini sevdiği adamın huzur dolu kollarına bıraktı .
Karısının sözleri ve dokunuşları ile kendine gelen Berat ne olduğunu anlamadan Asmin'e karşılık verirken buldu .Asmin bütün olumlu olumsuz düşüncelerden kurtuldu kendisini kocasının tenine bıraktı .
Berat sanki rüya da gibi karısının nefesinde kayboldu.
İkisi içinde yarın yok oldu dünü geçmişi zaten silmişlerdi.
Her şeyi unutup birbilerinin teninde hüküm sürdüler .
Bu gece Berat'ın yolunu gözlediği vuslat gecesiydi .
Karısının dudaklarından kendini ayırıp
"Asmin durdur beni böyle olmamalı ilk gecemiz "
Asmin kıkırdayarak kocasının boynunu öptü .
"Tam da böyle olmalı Berat ağa "Deyip dudaklarını öpmeye başladı .
İçinden söyleniyordu.
'Tam da bugün olmalı '
'Yarın ne olacağını bilmeden bir tek senin olmalıyım' diye iç çekip akan gözyaşını sildi .
Kendini kocasının dudaklarının verdiği hazza aralarında ki aşka bıraktı .
Berat karısını kollarına alıp yatağa doğru taşıdı .
Bu gece vuslattı bu gece iki aşığın kavuşma gecesiydi.
Engellerin kalktığı ,zehirli sarmaşıkların durmak zorunda olduğu mucize gecesiydi.Asmin'in beli soğuk yatağa değince ürperdi.
İçinde tarifsiz duygular vardı .
Korku ,endişe ,sevgi ,sonsuz aşk hepsi birbirine karışmıştı.
Berat ise şaşkındı durmak istiyordu bu gece böyle olmamalıydı daha özel olmalıydı ama bir şey durdurmuyordu sanki bu gece yaşanmalıydı gelecek günler için Asmin ve Berat'ın kavuşması için .Berat karısının üzerine iyice yerleşip yeniden dudaklarını buldu .
"Seni çok seviyorum "
"Ben daha çok seviyorum "deyip kocasının öpüşlerine karşılık verdi .
Berat dudakları ile Asmin'in boynundan göğsüne bir yol çizdi .
Asmin yaşadığı duyguların yoğunluğu ile daha çok sarıldı ."Canını yakmayacağım söz veriyorum" diye fısıldadı.
Asmin ise "Senden gelen her acıya razıyım "diye iyice sokuldu daha fazla sarılmak mümkün gibi doladı kollarını kocasının boynuna .
Üzerlerinden çıkan her bir parça iç çamaşırı iki özlemle kavrulan teni birbirine daha da yaklaştırdı.İki aşık Asmin'in küçük çığlığı ile tek beden oldular .
Her şey herkes anlamını yitirdi sadece onlar vardı .
İki ruh tek beden bir ömür için bir araya gelip söz verdiler .
Kokuları nefesleri birbirine karıştı ve bu gece bir mucizeydi Asmin için bütün korkuları uçup gitmişti .
İkisi de yaşadıkları duygulara şaşkın bir o kadar mutlu ve huzurluydu.Berzan sinirle Mine'nin kapısını çaldı .
"Ne oluyor gece gece be adam "
Hiç bir şey demeden kadını öpmeye başladı .
"İki gün içinde Asmin'den kurtuluyorsun kutlamaya geldim" deyip kucağına alıp yatağa taşıdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet Sevda ♣️
General FictionAsmin annesinin gül kokulu emaneti . Doğarken annesi babasına emanet ediyor . Büyürken babası amcasına . Çocukluktan başlıyor emanet yüreği ... Ömrü emanet ile geçen Asmin yirmisinde ay yüzlü pamuk kalpli bir kız. . Her şeye inat neşesi ile karşınd...