— Cum?!Lidia aproape că țipă de exasperare la auzul veștii.Spre deosebire de surorile ei care încă digerau informația, ea nici nu se putea abține să nu se încrunte în fața fratelui lor. O șuviță ondulată de un blond luminos i se revărsă din cocul lejer și îi atinse obrazul ca o aripă de fluture.Era nemaipomenit de frumoasă, iar ochii albaștrii ca o mare de gheață o făceau și mai atrăgătoare în special când se înfuria. Buzele îi tremurau de nervi și totuși, deși auzise clar ceea ce fratele lor spusese, ea încă vroia să îi reproducă din nou informația.— Cred că nu am auzit eu bine...Vrei să mă căsătorești cu un om pe care îl cunoști tu, dar pentru mine e un străin?
— Lidia, calmează-te, nu e chiar așa...începu Marcus să explice.
— Luminează-mă, te rog, cred că am înțeles esențialul, voi nu, fetelor? se întoarse cu mâinile în șolduri la celelalte două care făcură un schimb de priviri mute.
Marcus simțea că-și pierde răbdarea și deși el era tutorele lor de când părinții le muriseră, fetele știau cât de autoritar și periculos devenea când nu era ascultat.Cel puțin Katia și Laurie știau când să tacă, însă acum nu era vorba de ele și Lidia trebuia să riposteze în fața deciziei deja luate. În fond nu era vorba de viața celor două, ci de ea însăși.
— Pentru că sunt cea mai mare, ai de gând să faci asta? Marcus, în ce vremuri trăiești? Tu te-ai căsători fără să iubești?
— Lidia! Dacă am spus, că o să-l iei de bărbat pe Damian, așa vei face!
— Sunt majoră!Cum îndrăznești să pui stăpânire pe viața mea?
— Nu fi egoistă! O fac pentru afacerea părinților, pentru casa în care stai și pentru viitorul vostru! Nu vreți să trăiți ca niște regine? Ascultați-mă!
— Egoist ești tu, că nu te gândești și la sufletele noastre! Nu m-ai întrebat ce îmi doresc și eu? Lidia aproape că începu să plângă. Nervii o îmboldeau la lucruri necurate și aproape că nu se putea stăpâni.
— Îl vei lua de soț și punct!
— Și dacă nu, ce?
Marcus scoase pistolul și i-l puse la tâmplă, strâgând cu putere arma în mână. Sora lui încremenise tremurând toată și le ochi pe surorile sale, implorând din priviri să o ajute. Acestea executară tăcut ridicându-se amândouă simultan și încercară să-și domolească fratele, dar el nu retrase arma.
— Nu mă face de râs în fața omului, i-am promis. Nu voi lăsa un capriciu de-al tău să distrugă șansa oferită. Nunta e mâine! Se ocupă familia lui de toate pregătirile. Dacă nu faci pe mireasa cuminte, vei face pe mireasa însângerată!
Era o amenințare clară și cele trei surori nu-și puteau crede urechilor de ce le era dat să audă. Marcus retrase mâna și le întorse spatele. Surorile ei o flancară imediat din ambele părți de teamă că aceasta va leșina de durere.— Nu te mai recunosc, nu pari să fii fratele nostru! Replica fu rostită de Lidia, de data asta cu un calm de necrezut, față de starea de mai înainte.
— Nu știi ce spui, răspunde Marcus cu mâinile în buzunare. Când alianța aceasta va fi înfăptuită, vei uita cât de săracă și supărată ești acum. Rochia e deja în camera ta...spuse el și se retrase fără să o mai privească.
CITEȘTI
Trei mirese
RomanceTrei surori, trec prin diferite încercări, ca mai apoi la sfârșit să rămână trei mirese...