Dimineața începu stânjenitor.Lidia încă lenevea în pat cu ochii închiși în timp ce surorile sale chicoteau la picioarele ei.Lidia le auzea și deveni iritată.Era mai mult ca sigură că râdeau de ea , așa că se ridică brusc în șezut să le zică vreo două.
— Vreți să încetați o dată?Ce e așa amuzant?
— E amuzant, că te-am prins! A spus Katia fluturând poza lui Damian deasupra capului.
— Dă-mi-o înapoi acum!Lidia se îmbujorase rapid, dar nu se clinti din pat.Uitase că o băgase sub pernă, pesemne că lunecase în timpul nopții și cele două o găsiseră prin așternut.
— Deci te-ai uitat și ai decis să o păstrezi, fiindcă nu arată așa de rău, avem dreptate? râse Laurie.
— Da, surioară, nu ai avut încredere în noi, să ne spui adevărul, nu-i așa?se prefăcu bosumflată Katia.
Lidia coborî din pat încă în furoul de satin alb și se repezi să îi ia poza din mână, dar aceasta nu cedă ușor.
— Nu e așa, acum dă-mi-o, Katia!
Fetele se fugăriră prin cameră râzând melodios și chicotiră împrăștiind veselie în jur, dar Marcus le întrerupse.
— Terminați cu joaca și purtați-vă matur.
Toate trei se opriră luând poziția de drepți și numai Lidia îl sfida cu privirea.
— Pregătiți-o pe sora voastră, să arate cum nu poate arăta nicio mireasă.Într-o oră jumate trebuie să o duc la aeroport.
— Care e graba? izbucni Katia, ceea ce nu-l surprinse doar pe Marcus ci și pe celelalte două surori.De ce la aeroport?De ce nu ne-am putut implica și noi în pregătiri? De ce familia lui nu a venit să ne cunoască? De ce mirele nu e interesat de ce dorește și sora noastră? De ce nu au purtat nicio discuție măcar pentru a se cunoaște?
Bombardamentul cu întrebări luase sfârșit și Katia inspiră adânc, încercând să obțină o explicație fără să leșine de propria gafă.Laurie și Lidia parcă se simțiră ușurate că ea luase inițiativa și întrebase ceea ce nu putea spune niciuna din cele două.
— Pentru că nunta și petrecerea se ține în Washington, unde e familia și casa mirelui.
— Cum? Explodă și Laurie pe neașteptate.Adică noi nu luăm parte la nunta Lidiei?
— Tocmai acolo mă trimiți?exclamă și Lidia în cele din urmă.
— Luăm parte doar la nuntă și petrecere, după care ne întoarcem cu primul zbor.Acum grăbiți-vă că va sosi un avion privat să ne ia.
Marcus ieși din încăpere și Katia scoase rochia din dulap.
— Haide, Lidia.Fă un duș, să te pregătim.
— Dar Katia, se strâmbă Laurie.
— Niciun dar! Vreau să cred că totul va fi bine până la urmă.Sunt la depărtare de noi și mai ales că dacă a decis în ultima clipă că te vrea, era prea târziu pentru călătorii.Nu țineți minte câtă grijă a avut fratele nostru de noi și cât ne-a întreținut? Sunt sigură că dacă ți-a ales el un soț, nu înseamnă neapărat că îți vrea răul.
CITEȘTI
Trei mirese
RomanceTrei surori, trec prin diferite încercări, ca mai apoi la sfârșit să rămână trei mirese...