Fiecare dintre surori dormiseră în paturi diferite. Katia și Devon înnoptaseră la el acasă, fiindcă avocatul era o fire pasională ce emana senzualitate și tot timpul petrecea o mare parte din timp experimentând cu Katia, arta Kamasutra. Katia fusese virgină și de la început nepricepută, asta nu îl deranjase pe Devon ci se arătase încântat și dornic să o învețe ce înseamnă plăcerea trupească. De la începutul relației el deținea controlul și conducea în pat, simțindu-se stăpân pe situație și pe corpul ei perfect. Katia era pudică, dar cu timpul, rușinea dintre ei dispăruse și totul începuse de la petrecere. Femeile erau invidioase pe ea și încercau să flirteze cu Devon chiar de față cu aceasta. Katia se uita urât la ele și Devon mirosi gelozia.
— Nu te teme pisicuțo, sunt doar al tău, îi șopti el și simțind că-l are la degetul mic prinse curaj.
— Plecăm? Pisicuța vrea să se joace...
Chipul lui înlemnise, nevenindu-i să creadă că inocenta lui pisicuță spusese cuvintele acelea ce le simțise ca un fior fierbinte pe șira spinării și se lăsă târât de ea până la mașină. Văzându-i reacția când îi propuse, când îl târâse după ea, când îl împinse pe pat și se dezbrăcă în fața lui, se transformă într-o fiară dominatoare și dintr-o mișcare sări pe el, aplicând toate lecțiile pe care el i le "predaseră". Devon era uluit, atras și excitat. Femeia aia îl înnebunea și o credea inocentă, nepricepută, sfioasă. Se înșelase. Îl dusese în rai și înapoi, până la cea mai înaltă culme cu cele mai nebănuite plăceri. Un deliciu total, care nu făcea nici cât un milion de admiratoare. În acea seară, Katia îi pusese capac și descoperise că era puternică, atrăgătoare, senzuală și se simțea frumoasă în ochii lui, specială.
Laurie nu fusese nici ea acasă. Expoziția lui Noah fusese un succes. Picturile lui fuseseră cumpărate toate și mai primise comenzi pe care trebuia să le onoreze în curând.
— Se spune că în spatele oricărui om de succes, se află o femeie, a spus el întinzându-i un pahar de vin roșu.
Se aflau în apartamentul lui, o casă mobilată luxos și un hol plin de picturi ale unor artiști celebri. Laurie apucă paharul și îl ciocni de al lui, după care îl dădu pe gât.
— Tu ai fost artistul, eu doar am fost lângă tine, susținându-te.
— Nu știi ce spui. Ai fost singura care m-a susținut din toți cunoscuții mei. Ai ajutat la organizare și tu mi-ai făcut legătura cu cei ....știi, cel mai important lucru, e că tu m-ai convins să fac expoziția asta și tot tu m-ai convins că nu e o pierdere de timp sau niște picturi banale. Ție ți se datorează succesul și îți mulțumesc că exiști, că ai leșinat și te-am găsit, că ai ieșit cu mine, că ești aici și că ești a mea, că mă iubești...Te iubesc Laurie!
— Oo, și eu te iubesc, a spus ea, emoționată și îl sărută cu tandrețe.
— Vorbesc serios, știi asta, nu-i așa?
— Da, știu, și spun să sărbătorim, zâmbi ea ispititor și trase fermoarul rochiei pe care o lăsă să cadă la pământ.
Noah își feri privirea o clipă, dar ea îl rugă să o privească.
— Știu că nu s-a întâmplat nimic niciodată între noi, dar eu te vreau...
Noah îi atinse obrazul cu dosul palmei și zâmbi.
— Crezi că eu nu te vreau? Am crezut doar că ești...
— Nu...nu sunt...intui Laurie ce vroia să zică și spusese adevărul ambii. Ea nu era virgină, deși era cea mai mică dintre toate. Cele două surori mai mari erau pretențioase si atente în relații, pe când Laurie era cea mai năbădăioasă. Îi plăcea băieții răi și aceia îi doreau doar trupul și atât.
Noah era puțin reticent, dar ea nu-l lăsă pradă îndoielilor. Îi trase maieul fără ca el să realizeze ce se întâmplă și ea renunță la sutien, dezvelindu-și nurii plini apetisanți. El se uita la ea, apoi la sâni și mai îndrăzneață ca de obicei, îi puse mâna pe pieptul ei și lui începu să-i saliveze gura. Hotărât să nu fie un papă-lapte, o săltă în brațe și ea icni surprinsă, apoi se lăsă răsfățată de el și de virilitatea lui. Un bărbat puternic și irezistibil. Arăta ca o ciocolată uriașă și delicioasă. Laurie își linse buzele și se pierdură amândoi prin așternuturi până târziu.
Shila încă nu avu prima noapte de iubire, dar sigur avu parte de cea mai specială noapte din viața ei. Luase și ea parte la dineul unde fusese Lidia și Damian, cei doi fiind la curent cu relația lor, apoi Laurent o dusese la el acasă unde avea pregătit un coș plin cu trandafiri roșii și albi, de mărime mare, ajungând până în dreptul pieptului ei, iar în vârf trona o cutiuță albă de catifea pe care Shila o deschise cu lacrimi în ochi. În interior se afla un inel de argint cu piatră în formă de inimă. Laurent se așeză în genunchi și o ceru de soție iar Shila acceptă. Se logodiseră, iar ea de fericire și ca răsplată, decise să i se dăruiască lui tot în acea noapte.
În acea noapte, multe destine se scriseseră și multe piese fuseseră mutate pe tabla vieții. Unii aveau să piardă, alții să câștige. Pentru Lidia nu fusese la fel de romantică acea noapte. De cum intraseră pe ușă, servitoarea șefă Betsie, îi întâmpinară agitată.
— Doamnă?
— Betsie, de ce nu dormi la ora asta? E miezul nopții.
— O doamnă care nu o cunosc și nu s-a prezentat v-a căutat pe acasă imediat ce ați plecat. A spus că trebuia să vorbească ceva important cu dumneavoastră...nu a vrut să plece până nu vorbește cu dumneavoastră, așa că am găzduit-o în anexă până mâine dimineață. Cu greu am convins-o să rămână în anexă până în zori, dar a zis că aștepta dimineața să discute cu dumneavoastră.
— Atunci mă duc să...
— Iubito, unde mergi la ora asta? Femeia doarme acum, cu siguranță, o vei vedea mâine.
— Dar..
— Ascultă-mă pe mine. Acum ești obosită, cred că și ea la fel...mai bine dormi acum și mâine discutați pe îndelete.
— Ai dreptate...
— Betsie, mâine dimineață mă trezești imediat ce o vezi pe femeia acea.
— Desigur, doamnă, să aveți o noapte liniștită!
Damian se băgă la duș în timp ce Lidia deja îmbăiată, se cuibări în pat cu gândul la femeia misterioasă de la petrecere și încerca să găsească o legătură cu femeia misterioasă din anexă. Era un indiciu, o premoniție, o coincidență sau erau una și aceiași? Când Damian se băgase în pat lângă ea, Lidia adormise de mult timp. O sărută pe frunte, o înveli și puse și el capul pe pernă.
CITEȘTI
Trei mirese
RomanceTrei surori, trec prin diferite încercări, ca mai apoi la sfârșit să rămână trei mirese...