#SOMA
Doruk karşımda dünyayı yerken ben sadece mide bulantımla onu izliyordum . Bu çocuğun midesi nereye gidiyordu ya ?
Daha fazla dayanamayarak tuvalete koştum . Boş olan midemle kusamasamda rahatlamıştım . Neden böyle oluyordu bilmşyordum ama bu mide bulantım geçmiyordu tuvaletten çıkmamla Dorukla çarpışmam bir oldu .
" Merak ettim seni içeri de girecektim ama "
" Yok iyiyim ben birazcık midem bulandı o kadar "
" Birazcık mı ? " dedi benim sesimi taklit ederek
" Evet " dedim dudağımı büzerek .
" Sende doymuşsundur heralde Doruk gidelim artık "
" Tamam tamam gidiyoruz " dedi söylenmeme daha fazla izin vermemek için Şimdi benii buraya bırakıyorsun dedim elimdeki ilanı göstererek .
" Kararlısın ? "
" Evet Doruk kararlıyım "
" Bende senle geliyorum sahipsiz sanmasınlar hatunu "
" Haa demek öyle "
" Ya evet öyle " dedi sesimi taklit ederek
Gülümsedim .
" Ağladığını görmek istemiyorum " dedi yumuşacık sesiyle .
Doruğun o sonsuz gözlerine baktım . Baktıkça kayboluyordum .
Kızım manyak mısın ? Ne düşünüyorsun diye payladım kendimi . Duygularımı sorgulamıyordum bu aralar .Ama beni içine çekiyordu gözleri bide sesi , parfümü ...
İçeri geçerken buranın ne kadar güzel olduğunu farkettim pembe beyaz tonlarıyla döşenmiş başlı başına beni büyüleyen bir yerdi . İçeride genç bir adam duruyordu . Yüzündeki gülümsemeyle ensesini tutarak yanımıza geldi .
" Merhaba buyrun şöyle geçin
istiyorsanız "
" Hayır - hızlı hızlı konuşarak - ben iş için geldim arkadaşım sizle konuşmuş.. "
" Tamam tamam sakin arkadaşının adı Selindi değil mi ? "
" Evet ben kendimi tanıtmadım ben Zeynep "
Doruk ifadesiz gözlerle bakıyordu.
" Ben de Ali , memnun oldum tanıştığıma güzel bayan " dedi ve gözlerini kırptı yanaklarında gülmesiyle beliren gamzeleri çok tatlıydı .
" Senin adın Doruktu değil mi ? " dedi sıkılmış duran Doruğa bakarak .
Sözlerini devam ettirdi " Abin Tuna kardeşimdir ordan biliyorum "
" Hah ne güzel " dedi gözlerini dışarı dikerek . Koluna dokundum . Bu iş benim için önemliydi .
"Neyse Zeynepciğim - Doruk ellerini sıkıyordu - burası için garsona ihtiyacımız var kasada durabilirsin veya servis yapabilirsin değişir duruma göre ayarlarız "
" Tamamm güzel ama okulum ? "
" Okul ? Kaçıncı sınıf "
" Lise son "
" Hemde son sınıf senin derslerin yok mu nasıl gidip geleceksin ? "
" Mecburum "
" Özel olmazsa sorabilirmiyim " - bu arada iş yerinin kartını uzattı -
Doruk lafımı keserek
" Özel olacak o sen hiç sorma . Yürü Zeynep gidiyoruz " dedi kolumu tuttu .
" Doruk saçmalama ihtiyacım var bu işe biliyorsun canımı acıtıyorsun bırak kolumu "
Ali araya girdi . Doruğu ittirdi . Kurtulmuştum ama Alinin başı dertteydi .
Doruk anlayamıyordu paraya ihtiyacım vardı o rahattı altında arabasıyla ama benim bakmam gereken bir annem vardı .
Doruk yumruğu Alinin yüzüne geçirdiğinde ben şok olmuştum Alinin eli boş durur mu o da Doruğa geçirdi bir tane Doruk hazırlıksız yakalandığı için bir iki adım geriledi . Ben nihayet aklımı başıma toplayıp araya girdim . Doruğu ittirdim .
" Doruk ihtiyacım var dedim zor durumdayım dedim anlamıyormusun "
" Zeynep ben yardım edebilirim sana .. " mahçup bakıyordu , ellerinin titremesinden sinirli olduğunu anlayabiliyordum .
Ali araya girdi
" Zeynep yarın gel akşama doğru başla işe yanındakinide getirme mümkünse "
Doruk yumruğunu masaya geçirdi . Ben kafamı sallayıp çıktım dışarı . O sırada kapıda bekleyen Tunayı gördüm
" Noluyor ya "
" Bir de senle uğraşmayayım Tuna Doruğu al götür şurdan "
" Oo liseli kızımız sinirlenmiş bakıyorumda "
" O sinir senin suratında patlamadan git bence "
" Tamam sakin ol yavrum , bu arada çok güzel dudakların var "
Evet eski odun Tuna .
"Şerefsiz misin ? "
"Olabilir " dedi dudaklarını büzerek .
" Kabul etmende güzel bi şey tabi " derken gülüyordu . Gözleri kısılmıştı . Böyle çok tatlı oluyordu . Ne yavşak oldun kızım dedi iç sesim her zamanki gibi .
İş bulmamın rahatlığı , Doruğa olan sinirim ile oradan ayrıldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskidendi her şey
Teen FictionŞiirlerin içinden çıkıp gelen kadınlar vardır. Öpse şiir, saçını dağıtsa mısra, gülse kıta olur.