20

393 12 0
                                    

DUYGUSAL BİR BÖLÜM .. YAZARKEN DE AĞLADIM ŞARKIYLA DİNLEYİN DAHA ANLAMLI OLACAK .

MARSİS - NANA 

İYİ OKUMALAR ..

Ellerim o kadar titriyordu ki anahtarı bile tutamıyordum . Merdivenleri üçer beşer inip zor bela çağırdığım taksiye atladım ve teyzemin adresini verdim . O  20 dk  bana sanki bir ömür gibi gelmişti Tanrım ne zor bir şeymiş .. Anneme duyduğum özlemi giderme düşüncesi beni ayakta tutan tek şeydi .

Taksiye parayı mdeyip teyzemlerin olağanüstü evine doğru koşarak gittim kapıya tüm ifadesizliğiyle Canan Hanım çıktı ( Sarışın artık bir  eteğinin olmadığını düşündüğüm hizmetçi ) . 

- Aman efendim kimler gelmiş sonunda teşrif edebildiniz  . Bazen eniştemle teyzemin ne kadar uyumlu bir çift  olduğunu düşünüyordum aynı piçlik ikisindede vardı .

-Annem nerde ? 

-Yukarıda al annenide defol git bu evden 

- Ne diyorsun sen ya ? Düzgün konuşacaksın

Parmağını sağa sola doğru hızla salladı.

-Şşşş küçük kız eniştene böyle şeyler söylemeye utanmıyormusun bakıyım ? Baban sana hiç terbiye vermedi mi pardon unuttum güzelim senin baban ölmüştü değil mi ?

-Şerefsiz piç...bir anda üstüme doğru atıldı yüzümü sıkarken dudaklarımın arasından bir inilti çıktı Tanrım canım çok acıyordu

-Bana bak suratıma bak  ! Senide sikerim anneni yaptığım gibi ayağını denk al 

-Ne ? 

-Çok mu şaşırdın küçük kız annende iyi yolluymuş ama . Suratına tokadı bastım ve koşarak üst kata çıktım ayaklarım birbirine karışırken titreyen bacaklarımı umursamadan koşuyordum kapıları tek tek açarak annemin olduğu odayı sonunda bulduğumda kapıyı açmamla yerde yatan annemi gördüm nefes almıyordu kıpırdamıyordu ..

- ANNE ? Anneciğim bak ben geldim yanındayım annem yanındayım aç gözlerini bana bak anne sende gitme dayanamam anne sende bırakma beni ben başka kime anne diyebilirim babam gibi gitme sende gitme anne .. Anne !! Lütfen lütfen... Allahım lütfen onu da alma elimden onu da alma Allahım lütfen babamı aldın bari o kalsın bana . Anne kalk lütfen söz seni hiç üzmem bir daha  söz veriyorum istersen bir daha gelmem yanına .. Görmezsin beni .. 

Allahım onun da mı aldın elimden başka neyim kaldı geriye benim canımıda alsaydın onunla bende ölseydim beni acı çekmem için mi bıraktın geriye ? Niye bıraktın beni ? Ben nasıl dayanırım annesizliğe ? Onun çektiklerini bile bile nasıl yaşarım ? Kalkmıyordu kalkmıyordu işte hala annem kokuyordu hala .. Ölüm soğukluğu gelmemişti üstüne hala annemdi benim mis kokulu annem doya doya sarılamadığım sevemediğim annem .. Ben seni nasıl toprağa koyarım annem nasıl kıyarım o güzelim kokuna . Beyaz kefene nasıl koyarım anne ? Yakışır mı sana oralar ..Acı çektin mi annem o herif canını yaktı mı çok acıttı mı ? Senin bin katın kadar canım yansaydı keşke de şuan hissettiklerimi yaşamasaydım keşke ölmeseydin ben acı çekseydim annnem .. Ben sensiz naparım ? Anne kimse anlamayacak kimse hissetmeyecek . Aileni kaybetmenin acısını kim anlar başka ? Kim ? 

-ZEYNEP ?? 

-Teyze annem .. Teyze yardım et lütfen yardım et o da gitmesin yardım et hadi lütfen . 

- 112 Mİ ? Kardeşim öldü.. 

- Teyze bırak telefonu . Hayır ölmedi o bu kadar kolay pes etmez benim annem . Teyze yaşıyor belki de gel yanıma bak gel .

-Zeynep gel kızım . 

-BIRAK BENİ ANNEMİN KATİLİ SENSİN ENİŞTE SENSİN UNUTMA BIRAK BENİ ANNE .. ANNEMİN YANINDA DURACAĞIM BEN  BIRAK BENİ AYIRMA BENDEN ONU ALMAYIN  ONU DA ALMAYIN ŞEREFSİZ KATİL ONU ÖLDÜRDÜN ÖLDÜRDÜN..asla unutmayacağım bugünü asla tek bir anını bile .. 

Uykuyla uyanıklık arasında hiç bir şeyin net olmadığı o boşluk belkide dünyanın en huzurlu yeri . Dünyaya ait hiçbir şeyi bilmediğin  . Ama bir kaç dakika sonra gözlerimi açtığımda kalbim acıdı önce içten .. Sonra beyaz duvarlar gözümün önüne geldi .Buraya getirilişim bacaklarıma değen eller . Eniştemin elleri ..  Sonra cenaze . Yağan yağmur . Annem hep derdi Allah sevdiği bir kulunu dünyadan alırken gökyüzü de ağlarmış diye .. Saçmalık .. Benim bir annem yoktu babam yoktu hiç bir şeyim yoktu bu dünyada ..

-Ben varım eğer istersen ..

Kafamı çevirmemle Doruğu görmem bir oldu . Şişmiş bir çift mavi göz bana bakıyordu .

-Doruk git kimsem yok benim kimsem olmayacak yakınımda hiç kimseyi kaybetmeyeceğim artık ölünce arkamdan kimse ağlamayacak .

Sessizce gömülmüştü benim annem .Arkasında büyük acılar ve yetim bir kız bırakarak . Hayatta tek başına kalmış kızını bırakarak ..Şimdi o güzel yüzü toprak altındaydı .Artık toprak kokacaktı annem .

HER YAĞMUR SONRASI DÜNYA ANNEM KOKACAKTI ..

Eskidendi her şeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin