Ali beni her hücresine hapsetmişti. Tek tek dokumuştu her zerresine . Bu adamın gibisi yoktu. Her seyine muhtaçtım onun , fark ediyordum . Beni alıyordu kendinde kaybediyordu . Kalbinin sokaklarında ona karışacak ve onda yok olacaktım . Üstüme sinmişligi vardı sanki . Yanındayken bile özlüyordum onu . Gözleri kahverengiydi ama bana gökyüzü gibi bakıyordu işte . Huzur kokan adamdı o . Belki de en çok bu yüzden kızıyordum ona . Beni böylece hapsettigi için kendine .
Sinirliydim , evet korkuyordum .
Boşluktaydım . Düşerken Aliye tutunmuştum ve onun beni itmesinden korkuyordum. Korkaktım evet . Korkmamak elimde degil . Masumlugum yoktu karşımdaki bu masum adamı masumca sevemezdim . Gelen bildirim sesiyle gozlerimi Alinin üstünden çekerek komidinin üstündeki telefona odakladım . Ses çıkarmamaya özen gostererek telefonu elime alıp üstümde Alinin hırkasıyla sabah soguguna kendimi bıraktım . Koltuga oturup dizlerimi kendime çekerek titreyen ellerimle kilidi ucuncu hatali denemeden sonra açtım . Mesaj Whatsapptan bilmedigim bi numaradandı.Uzun mesaj metnini okumaya başladım .
Zeynep biliyorum , sana burayı hatırlatacak kimseyi istemiyorsun bunun için kaçtın yapamayacağını bilerek gittin . Sana sinirli degilim açıklama da beklemiyorum senden sadece biraz hatrım varsa en iyi arkadaşın olarak , Dorukla konuş . O çok çok kötü . Lütfen .
Selin .
Havayı icime derin derin çektim koskoca bir yanlışlıktan ibarettim Bunu zaten biliyordum .
Ve Dorukla konusacaktim . Bunu da biliyordum .
Arkadaşlar çok çok özür dileyerek burda kesiyorum . Ygs yüzünden biraz bölümler aksadı . Sizi özledim . bundan sonra bölümler daha yakın gelecek inşallah sizi seviyoruummm :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskidendi her şey
Novela JuvenilŞiirlerin içinden çıkıp gelen kadınlar vardır. Öpse şiir, saçını dağıtsa mısra, gülse kıta olur.